Jump to content

group®

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно group®

  • Рожден ден 15.12.1981

Друго

  • Kaра
    vw golf 2 VR6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

group®'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Това е супер и решава много проблеми Все още не съм сигурен дали има смисъл да се махат металните по простата причина, че ако не е някакъв проект, няма да има много смисъл и с нищо не пречет. Nico - 99% съм сигурен, че няма как да ти индикира горните катализатори. Виж горната сонда - да. Но тя няма връзка с ката. Посъветвай се с някой клубен майстор все пак и събери повече инфо за грешката, която ти излиза
  2. Моя съвет е да не бързаш с пипането на горните катове, докато не се изясни всичко. От четеното дотук - те са метални и принципно не се запушват и сменят. Затова и в ЕТКА и техническата литература е мъгла около тях, а и не всички V6 2.8 ги имат. Те играят роля само, когато е студена колата. Най-вероятно грешката, че катализаторите ти не функционират е, защото нямаш такива. Преди е било заради запушени, сега за прекалено отпушени, но сондата и екуто не правят голяма разлика Поне такава е моята хипотеза. Ще говоря с човек, който предобре познава екутата и той ще каже дали има опция за сотуерно премахване на задните 2 сонди, което е най-чистия вариант и ще те извади от аварийния режим. Чел съм, че е възможно, но дали точно при нас може - той ще каже. Ще ти пиша щом разбера
  3. Мерси, ако си искрен в желанието си да помогнеш Голфа го махни Става дума за ежедневката ми, а тя е пасат с този мотор (AMX). Принципно проблем нямам (както споменах по-рано), но не искам и да имам. Катализаторите са ми ок, но проучвам вариантите за махането им. Не съм го реши, не ми се налага. Обичам да знам какво карам и какво мога да направя с него и т.н. Темата за мен е интересна и научих доста неща за колата си покрай проучването на този въпрос Стана ми интересно опита ти на човек с този мотор, тъй като си един от малкото с него, който е махнал катализаторите. Повярвай ми в нета е много, много малко написаното за такава интервенция и ако споделиш повече, вярвам ще е полезно и за другите с този мотор. Както се вижда в линка по-горе, махането на металните/предните катализатори не води до смущение в работата на сондите, тъй като те се използват за пречистване в ниския диапазон на температури, когато колата е студена. Въпросните 2 задни сонди следят именно катализаторите, които ти си махнал (нещо което не знаех как става, но Ваското1 хвърли малко светлина). Казваш, че на диагностика ти излиза нещо и лично аз мисля, че то е свързано с тази интервенция. Попадал съм на информация за месеци наред каране след махане на керамичните катове, но в последствие идват проблеми.
  4. Добре, как точно да попитам за да обясниш по-подробно какво ти излиза, какво те навежда на мисълта, че са катализатори, които не се следят от сондите и т.н.? Ако не ти се обяснява и описва опита ти - няма проблеми и ще си намеря информация другаде
  5. Защо реши, че ти свети заради горните? Колко време кара м/у свалянето на катализаторите и светването на лампата?
  6. Първо благодаря за линка - доста интересен В случая въпроса по-скоро опира до това как работят задните сонди. Махането на металния прекат е логично да не води до проблеми, предвид че сондите трябва да следят задните катове. Лично за мен в думите на Ваското1 се крие обяснението, защо сондите са преди катовете: По всяка вероятност става сума за съвсем друг начин на следене на пречистването. Примерно при AHA двигател (снимката по-горе) сондите са след катовете (не е половин метър) и следят СО2, съпоставяйки данните с тези от първите сонди. Тук обаче явно иде реч за обратно налягане и в този смисъл то ще се промени, когато катовете се запушат или махнат. Поне някаква такава логика излиза Проблем с катализаторите засега нямам. Да кажем, че с образователна цел, но специално искам да отида в един сервиз (няма да казвам име, но голям) и да им набия в кофите малко инфо, защото просто ей така ме убеждаваха да ми махнат задните катове и видиш ли нямало да има никакъв проблем. Аз не се вързах на тая, но някой може да се набие доста сериозно така!
  7. Здравейте колеги, Задавам въпросите си и тук, понеже при Вас (ауди) тези мотори са доста по-срещани, отколкото при VW. Копирам въпросът си от VW форума и тук ( http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=291573 ): Много време се ровя и питам за тази система и навсякъде получавам догадки и обща култура. Слаби са ми надеждите някой да знае от опит, но все пак ако е прочел някъде, нещо, което ми се е изплъзнало ще е от голяма помощ Та ето личната ми главоблъсканица: Никъде не попадам на сигурна и надежна информация, колко са катализаторите и какви?! И как работи системата?! Значи отдолу на колата има 2бр. катализатора, които по всяка вероятност са керамични. Виждат се още вероятни 2бр. отстрани на двигателя, които сигурно са метални. (по думите на два сервиза за генерации) Двете т. нар. 'задни' ламбда сонди, които следят за пречистените газове се намират в предната част на 'керамичните' катализатори, които са след 'металните'. И тук започва пуленето на всички: В това, което съм чел за премахване на катализатори при тези коли (пасат + ауди) се съобщава за проблеми със задните ламбда сонди, светване на чек енджина и авариен режим. Доколкото знам металните катализатори не се запушват. Тоест трябва да са задните, истински, керамични такива. Да но сондите са преди тях, как тогава отчитат газовете след 'пречистването' и как разбират, че ги няма или са запушени п.с. не ми свети нищо, че са запушени Ето как е при AHA двигателя (пак V6 на пасат) - така, както трябва да е: При AMX обаче задните сонди са пред катализатора
  8. Колега verter спомням си случая. Беше ми доста напрегнато тогава, защото работех в/у две коли (едната я спомена, а другата беше Фаетона вътре, чиито собственик също е доста на ти с холограмите ). Аудито трябваше да участва в изложението на Топ Гиър, а за Фаетона клиента също чакаше и няколко дена ми беше лудница. Не се оправдавам, а се извинявам, за това, че не можах да ти обърна повече внимание, а и не бях много на себе и от умора за да отговоря адекватно на въпросите ти (предполагам си забелязал) Още повече, че те изпрати многоуважавания от мен Иво (Брабуса). На конкретното ауди видя изкривявания на светлината и те наистина бяха от паста (вакса, ако сме точни). Аудито го работих 3 дни, като повечето време се използва за полагане на няколко слоя вакси (за по-дълбок блясък). При него бяха използвани само карнауба и натурални продукти, защото не целяхме издръжливост, а максимален блясък за изложението. Мисълта ми е, че по него постоянно се полагаха вакси и се забърсваха. Това, за което говориш беше 'сурова' вакса. Забърсана, но все още не достигнала пълно съхнене и затова седи замазана и изкривява подобно на холограма (затова, както ти спомена забърсвах, но при 'сурова' вакса е така). Пак казвам - съжалявам, че не съумях тогава да ти обясня тези неща, но ума ми беше на 100 места (доколкото си спомням имаше и други хора при мен). Другата причина, поради която съм сигурен, че не си видял холограма е начина, по който е работена колата. Скоро боядисвана и добре поддържана, тя се нуждаеше от съвсем малко. Тоест съм я работил с препарати и гъби, които не остават холограма попринцип. Иначе за да не си помисли някой, че се оправдавам ще споделя, че ми се е случвало да остане холограма. И то точно на колата на Брабуса. Добре, че е свестен и нямаше против да се лиши от кола за още един ден, за да оправим нещата. Случва се и винаги съм казвал, че всеки греши, но важното е да се поправят грешките! И така и така става дума за холограми ще добавя, че причината не винаги е в пастирането. Дори и една кола да е направена перфектно, ако няма здрав лак и не се мие внимателно, лесно става на холограма. Разбира се има разлика и човек, който се занимава с това я вижда Успех на всички колеги
  9. Eто един линк към VW форума, където мненията са малко по-други - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=208216 п.с. към колегата с линка на автомивката - трафик ли искаш да генерираш или рекламираш мивката?
  10. Има по-добри начини да си пре**ш колата! С две думи - не става. Един виц от vw форума по тази тема: "Един студент видял обява "Перем без сапун" и понеже човечеца бил алергичен решил да пробва. Отишъл на посочения адрес почукал, влиза гледа едни си бият чикий, смутен попитал тук ли перат без сапун, "Не тук се ебе без жена, на втория етаж перат без сапун"
  11. Първо искам да благодаря на Радо за темата и похвалите (макара че вече остаряха ) После искам да кажа привет на братовчедите от Ауди форума и да се представя Мина време откакто я правихме. Скоро пак ще и дойде реда Иначе Радо (собственика на красавицата), не е от Симеоново. Понеже доста аудита ми се събраха последните месеци ще пусна някои снимки и тук. Дано ви харесат: Ето и въпросната хубавица на Радо: Поздрави на Ауди форума! group® Галин http://www.vwclub.bg/group
×
×
  • Create New...