Jump to content

genyo

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно genyo

  • Рожден ден 17.12.1984

Друго

  • Kaра
    Reebok 2003

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

genyo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. това братле,ще трябва да се видим на някоя от срещите на клуба и да пообясниш по-обстойно и нагледно.че иначе така е малко абстрактно и ще стане мазало от "празни ходове"
  2. хммм явно обвята е махната или са го купили или е изтекла.ако е второто пак ще дам линк.
  3. би ли дал малко по-подбробна информация за тези лайсни?модели,качество,начин за поставяне,откъде може да се намерят на сносни цени и т.н.
  4. ами най-вече поради това : а и веротността,след като е карано все педала на газта да е най-долу е нормално да се наложат повече и по-скъпи ремонти.докато комбитата ги карат по-улегнали хора.разбира се съвсем не твърдя,че и обратното е възможно.говоря за вероятността комбито да е по-запазено и в по-добро техническо състояние по-принцип.
  5. да и аз съм стигнал до същия извод. благодаря ти за отговорите,но все пак идеята и замисъла на купето пък и намерението на този който го купува е да го "ръчка".и затова все по-сериозно обмислям варианта комби
  6. ами в интерес на иснината точа зъби за купето,но в краен случай и комбито е добър вариант(седана да си призная честно не ми харесва).така,че повече ме интересува има ли някаква сериозна разлика в поддръжката на тези модели? ние до почепрката да стигнем пък няма да забравя
  7. здравейте, ето го и него: http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...9564&f1=details ако случайно пък и го е разглеждал някой още по-добре гледам,че има и метан(какъвто и без това съм решил да слагам).но цената малко ме притеснява.от друга страна пък това значи,че ще мога да вкарам парите от планувания метан в колата.дайте съвет
  8. здравейте колеги, обмислям една такава покупка но за съжаление съм сериозно незапознат с разновидностите на 2.0 двигателя.така,че ако някой даде някаква кратка информация ще е от полза.а също така има ли някаква разлика в поддръжката на тези модели(ходова част и всякакви други различия)?цените на частите и ремонтите как варират за всеки отделно? благодаря на отговорилите.
  9. Да съгласен съм с по-горните мнения запазена изглежда дай снимки и отвътре де.Понеже и аз съм се насочил към същото Ауди (А3 1.8Т ),разкажи повече за колата.За каква цифра я взе ако не е тайна,километри и т.н.
  10. Ами не дидо не си ме разбрал правилно Не говоря ,че искам да върви като на бензин(това няма как да стане )Въпросът ми е съвсем друг-как ще се отрази спортния филтър на А3 1.8Т с метан???Отчитам,че леката А3 не може да носи повече от 50 литрова бутилка,но на мен повече не ми и трябва Не искам кой знае какви неземни скорости от нея но дали ще има смисъл от подобна интервенция(спортния филтър) и как това ще се отрази на показателите на А3 със вече сложен метан
  11. Така,от всичко казано до тук се вижда,че една А3 1.8Т към каквато се целя ще бъде "поскопена" малко от метановата уредба Но в края на тунела има лъч светлина и това разбира се е спортния филтър Интересува ме как точно се отразява той на мощността на колата?Едни казват че много вдигал разхода без съществена разлика във вървенето,други че го намалявал поради факта че обогатява горивната смес със до 50%. Сега оставям на тези,които разбират да кажат как стоят нещата дефакто.
  12. Ами май точно така излиза-А3 1.8Т с метанова или газов инжекцион е просто ОПТИМАЛННИЯ вариант!Все пак 150 коня двигател не се "издухва" току-тъй и вероятността да има по-дълъг живот от 1.8 е доста по-голяма колкото и да е натискан по Аутобана и т.н.А що се отнася до предложението за: "Ако някой има в България А3 или А4 1.8Т с газов или метанов инжекцион нека да сподели как върви колата и какъв разход дава!" Съм съгласен и гласувам с две ръце! И аз разгледах посочения от теб адрес www.spritmonitor.de и данните са наистина повече от интересни,но за сажъление не намерих нищо за метан-а Така.че ако някой има опит с 1.8т с метан МОЛЯ да го сподели
  13. Били ми казал какво разправят по-точно немците за разхода на 1.8 и по-специално за 1.8Т във своите форуми?Виждам че се ровиш там затова сподели малко техен опит с нас
  14. Нима искаш да кажеш,че 1.8 прави по-голям разход от 1.8Т???При все това,че разликата е 25 коня на едно и също купе!?! Не че разликата е толкова огромна,но все пак за лекото А3 + Турбо-то все ми се струва,че нещо малко не може да е така(особено ако пък ако говорим за градско!доколкото знам разхода на 1.8Т градското си "погорвало" малко!)???Били ми казал какво разправят по-точно немците за разхода на 1.8 и 1.8Т във своите форуми?
  15. Е tsony какво казват колегите от германия за разхода на гориво??? А ако е със спортен филтър какво влияние ще окаже той върху клапата?
×
×
  • Create New...