Jump to content

acCesSor

Members
  • Мнения

    244
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно acCesSor

  • Рожден ден 15.02.1988

Друго

  • Kaра
    тист !

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Интереси
    лов и риболов!

Последни посетители

3253 профилни разглеждания

acCesSor's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Въпросната СТ 9989 ВН се продава поне от година и половина, ту сваля, ту качва обявата, което подсказва доста неща...
  2. Колега, явно не си звънял на обявите. Q7-цата (24.900 Пл) в Пловдив почти на 100% съм сигурен, че се продаваше в Бургас, к.к Слънчев Бряг до скоро. Уж обслужвана била, собственика беше пестелив от към думи за нея. Накладките и били за смяна, само това ми стана ясно от изговореното. Вече е с Пловдивски номера, била на негови приятели, но не била прехвърлена много време, че сега чак бил решил да я оправи по Община. Бързи разочарования според мен,цената подлежи на коментар. А8-цата (23.900 Лч) пък е хубава само на снимките си в Мобиле, доста поговорих с момчето което я продава. Купувана е преди 2 години от Бургас, била обслужвана на макс (10.000лв) за двете години в него. Последно дебитомер и свещите от които не бил доволен, предна лява възглавница май беше. Човека постоянно пътувал с нея от Ловеч до Козлодуй където работил. Интериора е под всякаква критика според мен - доста изтъркан волан, седалки и копчета, направо си плаче за боядисване на кожата. Отвън същата работа, на предния капак има отлепено направо парче боя колкото орех, предната и задната броня имат пукнатини по 10см ивици на боята, отделно лакът се бели по тях доста. Праговете и те от 2те страни са почти без лак, както и по калниците, целите дъги са без. Има засегнато и по тавана. Момчето ми беше пратило снимки на засегнатите части по Viber, жалко, че не ги пазя за да ги постна. Това говоря без да съм гледал и 2те споменати Аудита на живо. Цената и на нея подлежи на коментар заради дефектите.
  3. Уж Германка била... Утре ще се провери какво , що има по колата, толкова се грижил за нея, че дори спирал компресора на климатика преди палене.. Нещо не схванах защо го прави но както и да е.
  4. С две думи колата е с завишена цена, а вече дали си заслужава е отделен въпрос. Отново говорих със собственика, била обслужена преди 20000км - ремъци,ролки,обтегачи,течности по спирачки, хидравлика, масло на скоростна кутия, климатик обслужен, всички филтри, преди 2 години сменял маркуч на ЕГР и клапи/колектори. Масло на двигател преди 3000км както и нови спирачни дискове с накладки. Имала още един комплект зимни нови гуми с 18" джанти Ronal 5те лъча. Няма каско от 2г. Забравих да спомена - вкарана била преди 5г. В Бг за тогавашна цена 43к. Собственика имал сервиз, което малко ме притеснява
  5. За три месеца от както търся автомобил се нагледах сигурно на около 20 "перфектни" за по 16к-17к-18к, но само на снимки. За това и се допитах до форума, защото вече някой може да е гледал въпросния екземпляр. Държа колата да е седан и отделените пари за кола са 23к, все пак после ще имам още разходи по нея. Ако става въпрос за примери, това е колата. Малко по постна от към глезотии, но пък фейс и 3.0тфси, съмнително чак.. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11438862078437154&slink=aaesi5- просто пример!
  6. Колега можеш ли да споделиш как разбра, че DPF филтъра липсва?
  7. Здравейте колеги, вашите мнения биха ми били много полезни относно този автомобил. Колата се продава за 23к , малко по-скъпа, но това зависи само от състоянието й, което ще стане ясно само на място. Запознат съм с масовите проблеми по този модел и двигател. По думи на собственика колата е вкарана преди 4 години в Бг и до ден днешен е обслужвана безкомпромисно. Това е въпросната обява - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418671447927581&slink=aabtjq
  8. Здравейте, колеги! Нека споделя, днес бях на оглед по обяд точно на този автомобил. Започвам със забележките - леко задрана броня отпред вдясно, челното стъкло е чукнато на 2 места точно пред водача, праговете на няколко места са с чукната боя, декоративната решетка под лед лентата отляво липсва (била открадната), фаровете бяха много мътни, гумите са далеч от нови (просто имат грайфер), отзад двигателя беше омазан с масло, кожения салон е добре освен седалката на водача-леко разчекната, вътре по капачетата на пепелника и за чашите има доста надрано, някое и друго обелено копче(това нормално), корпуса на таблото което покрива навигация е леко отчекната в долния край точно над централните клапи на парното, перата за скоростите не работят, защото волана е присаждан. Каското е на вноски имало още 2 месеца от него, уж обслужена била... колата има хубава стойка, но не се навих и на тест драйв и закачане на ВагКом ...под 18к цената не падала. Дано съм бил полезен
  9. Телефон: 0899199148 Автокъща AUTO GROUP 'Криводолско Шосе' сервиз ''VW-AUDI'' 0899199148,0878121223 Регион: Враца
  10. Заглавието е поправено на Брюксел, към екстрите които е споменал колегата Raino бих добавил - кожа и BOSE музикална с-ма , но все си мисля, че е по-вероятно да се намери А6 за тези пари с прилични екстри отколкото А4 със гореизброените! Колега попита ни за кой двигатели да огледате - аз виждам нещата така - А4 - 1.8Т / 2.0Т / 3.0TDI и за А6 - 3.0TDI или (2.7TDI - което според мен е компромис) Успех с покупката!
  11. Здравейте колеги, та проблема е следния: когато колата подмине 100-110км започва един много гаден звук наподобяващ дрънчене(крррррр кррррр - не е много ритмичен и постоянен, може да прекъсне за 1-2сек. и пак да продължи) и това си продължава и след още ускорение. Проблема го има дори и когато съм на тази скорост и дам на свободна.Под 110км нямам никакви ядове, нито звук дори. Проблема се появи от един път, нямало е нищо до преди това. Шума по ухо го определям, че идва от около предно ляво колело. Вече 2 дни съм по различни сервизи за всякакви мнения и проверки. Прегледана е ходовата част, испускателната с-ма, скоростна кутия, двг обсег за тампони и разхлабени части...всичко е 6 и след това всеки вдига раменете, отделно аз съм проверил всички пластмаси отвън в този обсег(всичко е добре закрепено). Ако някой колега се е сблъскал с подобна аномалия нека помогне или поне даде мнение за възможно отстраняване на проблема! Колата е 80 Б4 АБК! Благодаря предварително и поздрави!
  12. acCesSor

    Ангренажен ремьк

    Обърни се към колегата "КОКО 100 С4" - http://audibg.com/forum/index.php?showuser=520
  13. Колега не ми харесва подигравката ти! Колкото и да ти е смешно лично на мен така ми се реши проблема(без значение колко литра имам, дали 20,30,50)колата си пали на четвърт след това, а и в темата се видя, че и други колеги са установили същото! Споделих това което е помогнало в моя случай!
×
×
  • Create New...