Jump to content

lokke

Members
  • Мнения

    132
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    100 2.5 тди 1Т

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    всичко ми е интересно...

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

lokke's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Уфф,ами като не сме сигурни ,че е прескочил ремъка.За това съм писал какво се случи.Колата си върви после спира ,като преди това влиза в нещо като авариен режим и не пали повече.Нмерих кабели и човек който знае ваг кома.на 5 септември идва.Ако и с него нищо не стане ,колата се кара в сервиз на Волво-там имам познат и най добрите механици я умуват.Така или иначе ,ако ще я хвърлям искам да знам какво и е.И да съм последния които я е карал)))) И след като знам ще мога спокойно да говоря за Ауди като кола -от опит.Имам ,стана това и това ,направих необходимото и т.н... До тогава ще питам тук там,чета и дерзая.Благодаря на всички дотук за помоща и предполуженията.Пак ще пиша на финала???
  2. Цитиране на предходен пост! Гледам цял ден какви мотори се продават тук и на какви цени .Ако ще сменям мотора и като сметна работата на човека който ще го сменя -аз идея си нямам ,но не ми липсва желание,е по добре да си взема друга кола.например има едно куатро 100 2.6 мотор 150 коня за толкова пари колкото ще ми излезе да направя този.Дебитомер не знам дали има.Ще се ровя и чета после ще пиша.За този мотор няма много инфо основно по руски и немски сайтове.Знам ,че ААТ е почти същия само е с климатик.Ще гледдаме колата пак другата седмица и ще пиша .Аз живея на един остров и плащам на майстор да дойде -пътя и работата ,което на наши пари е около 150 лева на идване .до сега е идвал 3 пъти .Както и да е.сега търся Кабел за диагностика и после ще видя как да го разчета с лаптоп или ще си купувам устройство.Филм си е ,но какво да се прави,като сме за диагностика всички тук-в добрия смисъл.
  3. Благой Петров, Благодаря за вниманието и времето което си отделил за писането на този пост.Филмчето на холандски съм го гледал Х пъти даже го препратих на механиците,Аз немски знам ,но холандския винаги ме е отвръщавал,както и да е ,точно моя мотор дават там.Ще преведа какво пишеш и ще свалим дузите и помпата за проверка.ако всичко е наред = не знам .Колата съм я разглобил пред нас и нямам къде да я сложа.Мотор няма да сменям -не ми е по силите и физически и финансови.Но ще премисл и този вариянт. Когато сменяш мотора сменя ли се скоростна кутия,ами инсталацията?)))
  4. Цитиране на предходен пост! Аз искам да се убедя ,че е така.Иначе не бих сменил каквото трябва по кола лоято по документи е 1985 г .модел и за парите за части които дадох до тук по груби сметки можех да си купя Субару Леаси 1998- например.Но както и да е това си е спам и аз вече имах едно предупреждение даже не помня за какво. Не живея в БГ.Имаш ли идея какво може да е ?)
  5. AXXXXAA. Намерих букси за Ваг ком.Две мъжки.сега търся от къде да купя кабел и да я закача да видим какво ще покаже.Има един лаф -който си купи Роувър става монтиор-аз мога да го кажа и за Ауди вече.Иди сега и се учи как се работи с ВАГ ком)))
  6. Цитиране на предходен пост! Мерси много ,но съм далеко от теб.)))И аз съм невеж ,но се уча. И как да видя?свалям капака на мотора ли?
  7. Напаснахме ремака по белези,пак не пали. превъртяхме го на ръка и после старт..Нищо((( със старт спрей препалва.но гасне.Инжектори?помпа.къде да намеря инфо затози мотор? имам ЕТКА и Ауто дата.чета нон стоп и почвам да се дразня, 4 механика я гледат и нищо и 4 мата това работят и разбират. датчик ?имали комп тази кола?и т.н .продължаваме.
  8. Проблема е локализиран,след търсене на помпа за горивото от резервоара -разбрах -такава няма,соленоида работи,свещи-работят си и 5 те.накрая разглобих полувината кола и установих ,че 4 те болта 6 тограми около големия болт, който е по средата на колелото-маховика?. на което са ремаците на генератора и хидравликата. ги няма ,намерих ги на кората отдоло.така че ремъка е прескочил .с колко? и какви са пораженията ще пиша.това е за сега ,аз се успокоявам ,че колата пали сас спрей .има много метални прашинки по ремака - не знам от каде утре ще гледам след работа.Благодаря за насоките на всички отзовали се и най-вече на NordFrost. П/с Правих и снимки на разглобяването ,но са прекалено елементарни за тук )))
  9. Яворе))) Ще ги погледна.То е още топло и не знам дали играят някаква роля,но ще ги видя.Мисля и да сваля диузите и да ги погледна и петте.Друго?Какво може да е?Радвам се да те чуя отново
  10. Надявах се да не се стига до тук и да занимавам хората ,но.Историята е следната... Преди 2 години си стегнах колата Ауди 100 мотор 1Т 1990.ТДИ.Стегнах я до там ,че няма забележки никаде.Минах технически с нула грешки -за кола 1985 купе и 1990 мотор на 300 000 км . не е зле. Преди месец ме докара от летището до нас и не запали повече.Избълва калбо бял дим и това беше. Днес запалих със старт газ.Мотора трака ужасно.И гасне след това.Когато угасна колата ,нямаше промяна в нивата на масло и антифриз.Колата е облсужвана всяка година филтри, масла .Никога не ми е правила проблем и зимата палеше на минус 15 градуса без да се замисли.Днес свалих соленоида и ще го сменям с нов и се изчерпах от към идеи.Щом пали -е добре според мен -лошото е звука на мотора. Ей така си спря.Но ме закара до нас -не мога да не оценя лоялноста на марката. Какво може да е?Как да открия проблема. Има гориво,Помпата работи,отвих металните тръбички от нея -тече нафта при въртене. Няма въздух в системата . Днес докато въртях започна да пуши един кабел доло в ниското ,под казанчето на антифриза.Кабел за зазимяване.Направи ми впечетление-ще го сменя естественно))
  11. Привет на всички. Днес реших да си сменя маслото на Ауди 80 АБК и не знам какво е ?знам ,че е 75/90 синтетика ,но дали е GL4 или GL5? Знам ,че Ауди не препорьчват да се сменя ,но на другуто Ауди го смених и има разлика и то голяма. Мерси предварително за отговорите.
  12. lokke

    B4 - ABT

    И на мен ми забиваше така и придьрпваще на байр нагоре,смених ламбда сондата и се оправи.Газово нямам.Но виж синия датчик.И опитай с разкачане на акумолатора.
  13. намерих го step motor а това става сьщо и от други коли Vehicle Type Replaces: VW/Audi 048133031, CITROEN\PEUGEOT 19203R, 0 132 008 601, 0132 008 601, 0132008601, 0 132 008 603, 0132 008 603, 0132008603, 3 437 010 552, 84004, ZASTOSOWANIE, Audi 80 B4 ABT, SEAT, IBIZA 1.6 55kW/75kM od 11.1995 do 09.1997, VW, POLO CLASIC, 1.6 55kW/ 75kM 1F od 11.1995 do 09.1997, CITROEN, BERLINGO 1.1, SAXO 1.1.
  14. Как се казва това стьпково моторче на английски?
×
×
  • Create New...