Jump to content

Nikolay N

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6, A2, 90-quattro

Персонална информация

  • Локация
    Лом, България

Контакти

  • Skype
    nikolov_nj

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Nikolay N's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз имах същия проблем на седан. Първо на единия десния заден фар и след това на левия .... на произволен принцип се редуваха И направих следното - взех си контактен спрей, Хубаво изчистих всички букси и контакти на фаровете и от тогава нямам проблем. Дано и при теб така се решат нещата.
  2. @Vasil82 Колега, лично аз не съм се сблъсквал с такъв проблем, но здравия разум казва, че не трябва да е така - т.е. да се смени часта. Поне има втора ръка в изобилие
  3. @venko74 Благодаря за указания съвет! Смениха въпросния датчик G28, и сега всичко е ОК . Само за информация - новия датчик е BOSH и по каталог му дават съпротивление между 1 и 2 извод / като засека на буксата е отгоре/ около 1ком - съответно на закупения показа 948 ом. Стария като го извадихме показваше 8,4 Мом. Как е работил не се знае но факт - топла когато си поиска не пали . Още веднъж Благодаря и бъдете здрав!
  4. @djbran Дясното табло, пред пасажера повечето са през контакт N12 е за подготовка за телефон - ако нямаш - ползвай него 5А е , ; N2 е предна запалка - винаги има 12V - 20A;
  5. При теста с VCDS перките трябва да се развъртат и спират няколко пъти. Мисля че го правеха 3 пъти - от ниски до максимални обороти и обратно. Вентилаторите се управляват с ШИМ - третия кабел на буксата на самия вентилатор /тънкия / другите два са "+" и "-". Щом като мотора ти върти постоянно аз залагам на контролера - мое мнение и ако имам възможност бих разменил контролерите за опит - те са еднакви за да съм 100% сигурен какво търся Пропуснах да напиша - ако го търсиш втора ръка - т.е. оригинален - гледай колата за части да е блъсната отпред. Така вероятността "очиларката" да е натрошена е голяма и ще се съгласят да ти дадат само контролера или само мотора - перка си имаш :) Лично аз така си взех капачка за пръскалка на фаровете ... всички казваха че върви с бронята, тогава потърсих ударена кола от другата страна и ми дадоха въпросната капачка заедно с механизма отзад за 20 лв преди 6 месеца вместо ОЕМ за 80 или цяла броня за 300 :)
  6. Ако всичко върви добре , не би трябвало да отнеме повече от час и половина работа. Аз съм сменял клиновиден ремък сам за около 2 часа заедно с обтегачите. За дифузьора ще отнеме по малко време. Само е нужен доста дълъг / около 25-30 см/ накрайник мисля Т20 по спомен за двата горни крайни болта на бронята пред колелетата. Това е единствената особеност. На горния клип е на 1:50 мин Дифузьора е непосредствено пред въпросния ремък
  7. @Mindburn Мисля че работата като работа е една и съща. На дифузьора долу в десния ъгъл по посока на движение е управлението. Ако се вземе комплект замяната ще е по лесна. Самата подмяна не е сложна ... като за такава кола... Тъкмо гледам клип за смяна на клиновидния ремък, но нагледно как се разглобява
  8. @Mindburn Като цени числата са четрицифрени... Втора ръка е по-добре , но можеш да свалиш мотора както са казали по-горе колегите и да го прегледаш. Ако измъкнеш "очиларката" мотора се сваля лесно а самия той е в центъра на перката преди да вземеш друг прегледай своя .
  9. @venko74 Ще опитам, ще пиша за резултат предполагам тази седмица ще стане , четох че трябва задължително да е Бош. Благодаря за насоката и идеята
  10. @OvivO Лошото е че е на много "тъпо място" .Доста трудно достижим. Прегледах преди месец къде се намира. Оказа се че по спецификация трябва да има две букси до горивния филтър - едната е за датчика на скоростта на коляновия вал, а другата за датчика G40. На моята ги няма там 2007г. е. На канал само се виждат датчиците, но са много трудно достижими .... дори не можах да видя другия им край къде са куплунзите.
  11. Благодаря за отговора, значи да продължавам да дебна :)
  12. за това не съм се досетил, ще бъде проверено! Благодаря за отговора и насоката
  13. Колеги, не знам дали този пост е за тази тема, но ако не е ще помоля модераторите да я преместят. Благодаря, за което! Та проблема ми е следния: Собственик съм на Ауди А6 С6 2,7 ТДИ двигател ВРР. От няколко месеца понякога/ на абсолютно случаен принцип/ не иска да запали топла. Стартера върти 4-5 секунди и толкоз. След време /20-30мин/, когато двигателя е изстинал пали и работи като часовник. Никакви проблеми при шофиране и т.н. Събитието се случва на да речем на 30 паления - веднъж. Последните няколко пъти си носех с мен компютър и при сканиране не ми дава Абсолютно никаква грешка. Иначе изчаквам 20-30 мин да изстине двигателя и запалва. Говорих с колеги и приятели за съвет и ми казаха че вероятен проблем е датчика на коляновия вал G28, друг казва че това не е датчика нещо друго е ....но какво?! Та въпросът ми е - някакви идеи какво да търся или къде да ида? Ходих на сервиз - и ми казаха че и няма нищо , което си бе факт в този момент / пали и си работи /. Сибирам идеи и мнения по въпроса и ще съм благодарен на всички които ме насочат къде да погледна или проверя. С добри технически познания съм и не ме е страх да пипам По мои наблюдения по често го прави при градско шофиране.
×
×
  • Create New...