lavatrice

Members
  • Content Count

    374
  • Joined

  • Last visited

About lavatrice

  • Rank
    User
  • Birthday 02/19/1976

Друго

  • Kaра
    А6 Avant.3.0TDI

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Варна

Контакти

  • Yahoo
    to6evataka@yahoo.com
  • Skype
    to6evataka

Recent Profile Visitors

1,398 profile views
  1. @slav1912 Мояте кола е с цветен дисплей и MMI 2G High,нямам представа как стоят нещата за MMI Basic като твоята. В форума има колеги които се занимават с мултимедиите професионално,може да питаш тях за варианти и колко би ти струвало и дали искаш да се захващаш с това. Попитай @ShadowM ,знам че се занимава с такива неща,въпреки че лично не съм му ползвал услугите, но може поне да ти каже дали може да се направи.
  2. колега нямам навигация. в менюто няма как да влезна понеже са ми заключени менютата, нз защо е така. Предполагам, че колегата е имал предвид какъв модел ти е MMI. Като цяло AMI е най-добрата опция(или беше,не съм сигурен вече) защото си е оригинално ауди оборудване. Може да се закачи на мястото на СД-то или да се добави и се монтира до него след изрязване на място в жапката. Ето тук може да видиш как се ретрофитва AMI https://www.a6retrofits.com/ami-retrofit-audi-music-interface-a6-4f/ Аз лично преди около 8-9 години си взех Dension https://www.dension.com/automotive/products/car-multimedia-solutions/gateway-500 защото тогава AMI беше все още много скъпо. Отдавна не съм се интересувал и нямам представа дали сега се намират все още AMI втора ръка и как са цените. С годините на пазара се появиха и доста по евтини решения. За да ти каже някой тук със сигурност какво MMI имаш ще е хубаво да качиш снимки на дисплея(цветен или монохромен) ,снимка на бутоните долу до скоростния лост също,въпреки че не съм сигурен дали това е от значение дали може да си закачиш нещо за слушане на MP3-ки. С натискане от комбинация от бутони може да изкараш версията на софтуера на MMI на дисплея,но точно сега не мога да се сетя кои точно бутони бяха,някой може се включи и да помогне. Аз като цяло реших проблема с остаряването на MMI във времето, като си инсталирах андроидска мултимедия(колегата @VBI ти е дал темета където обсъждаме това),но това е по скъпичко решение и задължително трябва да си с MMI 2G High иначе не става.
  3. Какви бутони имаш на шофьорската врата? С човечета за задните врати или друго?
  4. При положение че в цитираната таблица за кодинг всички числа са четни, няма как резултата да е нечетно число. Кода ти може би оригинално е бил 2570,като извадиш 2048 трябва да стане 522.
  5. Да,съжалявам. По 7-8 месеца в година не съм в България,жена ми и тя е чужденка и някой път ми се губи словореда....
  6. @royceЧетох го в един английски форум след като постна колегата,някакъв със същия проблем. Има логика,при towing да не позволява да слезе ниско колата. Аз на моята никога не съм го активирал защото нямам теглич... Сега слизах до колата да пробвам...наистина при активиран towing, dynamic e greyed out.
  7. @VBIИмам и като твоите,ама те и модул отделно имат и за него трябва да търся място 🙂.
  8. @VBIТези крушки които сложих, модула предполагам е интегриран в крушката(не вярвам да няма,ама знае ли човек 🙂),защото от нея излиза само кабел и накрайника D2S и въпреки това няма място,предполагам заради механизма за завиване. Без запалката дали ще светят ЛЕД крушките? Вярно, че на тях не им трябва ама...Защото имам и като твоите крушки един комплект,но избрах да сложа тези, защото светеха като че ли една идея по-добре .
  9. @VBIКак ги закрепи запалките вътре във фара? Като мина през неочаквани неравности с по-голяма скорост и ми набива грешки,нещо от рода на headlight range implausable signal. Единия път като отворих запалката беше натиснала кабелите на моторчето за завиване. На фаровете със завиване като моите няма много място да ги намести човек тия запалки. Като набие грешките,крушките си светят,но забелязах че фаровете не завиват...
  10. Буксата на датчика която е вътре в резервоара спира да прави хубав контакт защото плува в нафтата и се затлачва с мръсотии. Аз я почистих с спрей за почистване на електронни компоненти и съвсем внимателно леко изкривих пинчетата да правят по добър контакт. Също почистих и самия датчик,отваря се,ама трябва много да се внимава да не изпаднат вътре едни малки метални чарколаци,аз половин час търсих едното из шумата дето беше нападала от дърветата около колата.
  11. Когато колата не е куатро би следвало да има само един нивомер,защото резервоара не е разделен на две заради кардана. Трябва да отвориш този капак и да видиш какво се случва вътре,може само да е зацапан датчика,може кабел да е прекъснат.Без отваряне няма да стане.
  12. Намерих кошницата празна.Явно когато резервоара е пълен над определено ниво,няма проблем,защото просто си прелива вътре гравитационно. След като нивото спадне,кошницата се пълне първо с гориво от часта зад шофьора,друго обяснение нямам. А фактите са,маркуча се беше извадил,кошницата празна и колата даже не палеше. В момента който го сложиш на мястото му,вече 2-3 години няма проблем.
  13. Точно защото лесно влиза и излиза,при мен след затварянето се беше измъкнал и взе да примигва подгрева и накрая колата угасна.