Jump to content

Стефан68

Members
  • Мнения

    358
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3

Персонална информация

  • Пол
    Male

Стефан68's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Понеже си много навътре с нещата - ОБЯСНИ НА НАС, НЕСВЕДУЩИТЕ, ЗА КАКЪВ ДЯВОЛ СПОРЕД ТЕБ Е СЛОЖЕНО ТОВА КОЛЕЛЦЕ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СА ОТ МАТЕРИАЛ, КОРЕННО РАЗЛИЧЕН ОТ ВЪПРОСНОТО - МОЖЕ БИ ЗА ДА СЕ НАМИРА НА РАБОТА НЕЩАСТНИЯТ ПОЛЗВАТЕЛ и да навлиза в изкуството на помогни си сам с ремонта на автомобила! Странно поведение за един немски инженер, при положение, че там всеки се занимава със своята си професия. 86-а година, когато тези автомобили за пъври път слизат от конвейера, светът в основната си част беше все още аналогов - нямаше дигитални километражи и лаптопи. Имаше и такъв период, за тези които си го спомнят. А истината е, че едно аналогово устройство винаги се поддава на интервенции! Друг е въпроса, кой би се занимавал с това и по каква причина.
  2. Аз мълча колега, нищо не казвам, ти си разбирач!
  3. Мога д ати кажа къде има акчествен майтсот в Бургас, за другаде..не знам.! най-вероятно в помпата и резровара, или в сонадата на резервоара се е събрала много утайка, или има оксидирали контакти. както ти казах....колата не трябва да забравя миризмата на бензин! От опит го знам...!
  4. Моето колелце го изразох от такова за касетофон - беше планетарно на едно друго, по голямо. Няма проблем, ще изкара както каза колегата по горе години. А иначе, орогиналното е еластично по проста причина: от ауди знаят какво правят джамбазите =- превъртат километража! при опит з апревъртане, това колеце се къса и километража зависва! не са глупави все пак германците! преди 24 години са имали ясна представа за някои...хм....дейности!
  5. само преди седмица, един познат в Бургас, занимаващ се само с Audi и VW ми показа какво е направил! колелце от месинг, изработено на часовникарски струг! трябва да му кажа да го пусне в масово производтсво! Успех и се въоръжи с търпение! аз минах по този път вече.
  6. Това с чукването колега е трудно теретично, а невъзможно спорде мен практически! Много стари ауди-та са с подбити прагове! Моята е така още когато я купих - и то серизоно подбит! Прага не може да се смени -част от купето е! Един тенекиджия ми каза, че единствен вариант е да се коригира вдлъбнатината с наставка от ламарина, извита във формата на овала - което да се докара е трудно много! Накрая един познат ми даде идея, да направя спойлер на праговете от двете страни! сега съм с такъв и мисля даже да правя нов, защото колата ми е в цялостна реновация и страия праг не е от най-добрите естетически! не съм сигурен, ако веднъж отлепиш лайстната, дали ще може да я залепиш качествено! Все пак оригинално е правено в заводски условия, когато колата е била само голо купе.
  7. Това второто е по добре, без да се обижда колегата автор на темата! Но моето мнение е, че не случайно цвета на таблото е червен! например в американските подводници светлината в командната зала при боен режим е червена! психологически този цвят в нощни условия се възприема най-добре от окото и то лесно се адаптира! Бялата светлина е твърде крещяща, макар че доста коли от висок клас са с такава светлина!
  8. Извинявай че се забавих с отговора колега! Моето мение е, че проблема не е в механичната инжекция, а че не е карана на бензин! Тази смяна която с ати предложили е теоретична! като начало ще ти кажа, че карбуратора или моноинжекцията е точно толкова капризен, колкото и механичната инжекция! Понякога..! освен това реглажа му не е за всеки! както и на мех. инжекция! Трябва ти човек от старата школа за това! Или който се занимава само с творения на Ауди и VW. т.е - много навътре в мат'риала! има такива, трябва само д аго намериш! Аз лично не бих правил тази операция, по няколко прин чини. Трябва да се сменят една торба датчици, компоненти, да се правят реглажи - изкрмваш целия двигател и го обръщаш с хастара наобратно! Но това е мое мнение и не е задължително! и като си помислиш за ядовете и парите се замисли в крайна сметка, дали не е по добре да си вземеш цяло ауди с моноинжекция и да му слжиш газово после! В БГ трудно се намират такива, сигурно са единици, но влез например в mobile.de, напиши Audi 80 и ще се объркаш от изгодни предложения!
  9. Стефан68

    Стоп светлини

    Човека пита дали е възможно технически - да, възможно е, но наскоро се проведе акция светлина. Само в едно Русе, от 269 проверени коли, над 180 се оказват с нередовни светлини. Това означава, че при една проверка пич, си готов за акт - поради липса на светлина за мъгла. не знам дали си заслужава упражнението честно казано - може да излезе солено! мене лично ме дразнят не толкова тези твотения и ъпгрейди от зад, колкото тези отпред! Сложбили на някакъв 25 годишен барутник, който ще се разпадне на пътя нкякакви измислени ксенони, правени в китайски гараж! Неотговарящи на никакви норми! Да не ми казва някой, че ксеноните не заслепяват! Първото което правят, е да махнат шапките на късите светлини! очите ми изтичат понякога! Ще кажа само, че в момента си рествврирам старото 80, което не бях карай 5 години. Имам нова кола от магазина, и все още й се радвам! Но не искам да се раздлям със старат си първа любов! И съм решил да възстановя колата в оригинален заводски вид, а не с измислици! единствената екстра която ще добавя е регулиращи се фарове, които купих вчера един колега от Благоеград! Но в никакъв случай ксенон! даже и на новата нямам и не желая да й слагам! Не всяко ново нещо е добро!
  10. Волана имаш ли го колега? Кора на двигателя?
  11. С малко закъснение колега, но вчера точно си оправях за 2-ри път моите кабели! Този път ги направих по грамотно, но каквото и д аправи човек, то да го е страх да си отваря багажника! С клеми не става - при вашите коли маншона не е чак толкова с голямо сечение, че да се вкара цял клеморед! истината е, че какъвто и кабел да се сложи, след време ще даде дефект! Единственото решение е да се наблюдава редовно и да се търсят кабели с хубава изолация! тези със силиконова изолация са добри, но на теб ти трябва кабел 0.75, а с такава изолация няма! Друг вариант е да се търси шлауха, която при прегъването да поема повърхностното напрежение и да не го предава на кабела. Мисля си за обикновените шлаухи, прозрачните, които се използват за предпазните клапани на бойлерите, но все още не ми е узряла съвсем тази идея!
  12. Моят съвет колега е да си сложиш не карбуратор, а газов инжекцион за механична инжекция. Имаш бутилката, която е доста висока цена, така че ще смениш само изпарителя и ще добавят електрониката. Прдимството на газовият инжекцион е, че има обратна връзка с бензибновата система, докато обикновеното газово е независимо от нея и затова често излиза от оптималните параметри за работа. Лично аз смятам да направя това подобрение, но в момента колата ми е в сериозна така да се каже реновация.
  13. Това за осветлението е крушка на таблото. Таболото се свала лесно, но трябва да имаш технически умения. Имаш ли ги, или да пиша подробно? оборотомера е спойка на таболото - трябва да се припои тук там. Моята го имаше същият проблем, накрая се повреди едно прословуто зъбно колело и спря да отчита километрите. Оправих всичко по таболото и сега си работи нормално. Що се отнася до работа на бензин. Това е механична инежкция. Моята е същата. Едно от изисвакнията е да не се кара на газ, когато е студена. Може да направи детонация и да изкриви мебраната на дебитомера. Става много лошо! Съветвам те когато я оправиш да си я караш на бензин поне 10 км сутрин докато вдигне температура. После си минавай на газ! И слгай качествен бензин. Много е капризна тази система. най-лото е, че ако бензиновата помпа не работи дълго време, стават едни невъобразими чудесии! клеясали маси, утайки в помпата, в резервоара и къде ли не! накрая всичко излиза в пъти пресъкъпо отколкото ако си слагаш по малко бензин и си я караш по малко!
  14. Търся кора за капака на багажника на Ауди 80! Благодаря предварително!
  15. Стефан68

    Гумената лента

    Тук във форума имаше една снимка на кола. където гумената кена е приспособена - с ге образна сечение и падаше малко над реештката - с 2-3 см. изглеждаше много добре, като туниг. Но да е убиете..не мога да се сетя в коя тема го гледах...ще търся да кача снимката ако я намеря. Съмнява ме оригинално нещо такова да има или да се поизвежда. макар че не е голяма фисофия.
×
×
  • Create New...