Jump to content

Kaiser Kar

Members
  • Мнения

    632
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4 ABT

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

2398 профилни разглеждания

Kaiser Kar's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Би трябвало. Ако има разлики, те са минимални.
  2. Kaiser Kar

    Audi 80 B4 Avant 2.0 ABK

    Продажбата за дребни пари не е оферта, защото предвид контингента, който би се възползвал, е много вероятно след това да си имаш неприятности - например няма да си прехвърли колата в КАТ и после като натвори чудеса с нея, ще търсят с теб, пък ти си имай договора за продажба. Така невинни хора се оказаха със задочни присъди за трафик на мигранти в Гърция.
  3. Не препърочвам добавки. Изключително агресивни химикали са и пластмасовите компоненти си отиват много бързо, особено ако не са първа младост.
  4. Решено: Смених и двата предни лагера и колата е като нова, всякакви шумове изчезнаха. Бях забравил шума на двигателя от това бучене. Благодаря на всички за мненията!
  5. А как става смяната на преден лагер? За задните знам, че е почти фасулска работа, но при преден има повече възможност да се закучи.
  6. Колеги, благодаря за мненията! Под "обороти" имам предвид обороти на двигател. Ясно е, че шумът идва някъде от ходовата част, но интересното е, че ако при завоя надясно звукът заглъхва, то не се усилва при обратен завой, а би трябвало. Също така шумът от лагер не е ли по-скоро свирене? Моето е едно ромолене, бръмчене... не знам как да го нарека. Все едно хеликоптер минава наблизо.
  7. Уж съм ги проверявал и тях, колелата се движат абсолютно свободно и безшумно. Преди да стане постоянно, пътници на задната седалка са ми казвали, че се чува точно такова ручене при движение с висока скорост и преминаване на неравности, особено ако е натоварена колата. Проверил съм гумите - не жулят никъде, едно и също е и със зимни, и с летни. Усеща се съвсем лека вибрация във волана, което ме навежда на мисълта, че проблевът идва отпред. Колата така или иначе отива на скрап скоро, обаче не ми се иска да се убия някъде.
  8. Здравейте! От доста време насам при двожение чувам един звук, наподобяващ бръмчене, ручене или както искате го наричайте. Колата бучи като тролей и след първите 100км, особено ако е извънградско, главата ми е на баница. Не ме спасява нито музика, нито нищо. Звукът не се изменя на неутрална, при повишаване или намаляване на оборотите. Единственото, което му влияе, са завоите - надясно понамалява, наляво се засилва. Това ме навежда на мисълта за лагер, обаче няколко пъти съм я карал на майстор, въртяхме колелото, сукахме го, какво ли не, но няма никакъв проблем - върти си се гладко и не шуми. Имате ли някаква идея какво би могло да бъде? Благодаря!
  9. За акумулатор, аз АВТ-то вече девета година си го карам с един 74 амперчасов Ехide, хем на година правя не повече от 9000км., а понякога се е случвало и по три седмици да стои непипната колата на -10 градуса студ. Това са най-добрите 180лв. в живота ми.
  10. Пичове, ще хвърлите ли око на тази? Заслужава ли си да ходя да я гредам? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11511366980609739&slink=5qk2vx
  11. Пичове, след като преди време ме разбиха и се наложи да свалям един куп неща от вратата, сега ми прави впечатление, че врътката на огледалото ми има голям луфт и е хлабава,а не "мазна" както преди. Самото огледало съло леко мърда и се тресе. Нищо не съм пипал там, освен свалянето на кората на вратата. Според вас къде е проблемът?
  12. Колеги, разбиха ми колата. Както и да е. Взех нова ключалка, дръжка и пластината, която държи патрона в дупката му. Монтирах всичко, но ключалката продължава да ми е хлътнала навътре и така и не разбрах как се закрепва. Освен с еврейската звезда от едната страна би трябвало да има още нещо, което пропускам. Благодаря предварително!
  13. Е ако смяташ, че е по-добре да смениш целия двигател, преди да смениш маслото и евентуално да пробваш с нова маслена помпа.
  14. Kaiser Kar

    ABT и Castrol 5w40

    Аз същжо карам АБТ-то с 5 на 40 и направо се родих - работи супер тихо и гладко, не го гори и нямам никакви проблеми. Преди, напротив, лампата на маслото не искаше да гасне след палене и тракаше. 5w40 е малсото за тези коли.
  15. Колега, кажи какъв ремонт си правил. Така надали някой ще ти даде полезен съвет.
×
×
  • Create New...