Jump to content

dany85

Members
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 1.8 RU

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

dany85's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги. Поразрових се в нета и "случайно" видях, че Фобос планират да отворят представителство в София. Та понеже трябва да монтираме един ГИ на едно Волво искам да ви попитам колко от вас са с Фобос, доволни ли са, някакви забележки относно монтаж, експлоатация ... и колко парички им излиза цялата процедура по газифицирането/
  2. А нещо като цена за амортисьорчетата за В3 - предни?
  3. Вземаш гъбата с верото и проверяваш ВСИЧКИ съединиения на тръбичките. Като нищо може теча да е някъде под купето и за това да не се усеща. Ако никъде не надува мехурчета тогава правиш процедурата с кранчетата както е описал колегата и ако пак няма ефект - газ-анализатор. Аз лично съм карал моята която е с класически изпарител само в Горна баня на диагностика и всичко си е ОК, но те май чаткат повече от Ловато. За добри майстори съм чувал да има на бул. Овча купел до италианеца, ама там май е само със записване.
  4. Личното ми АУДИ го карам от 2006 (В3-RU), а баща ми караше от '99 до 2007 еднo железнo 80 CC, което също съм покарвал понякога. Това е марката. Хубавото при нея е, че пари се дават основно когато си купуваш по-новия модел, а не в сервиза
  5. Възможно е също след свалянето на бутилката да изпуска газчица от някое съединение. Хващаи гъбичката с верото проверявай за течове. Разликата в разхода не е фрапираща, така че течът ако въобще го има може да е трудно забележим
  6. Данни от днес - 23.2.2008 : Газтрейд (Красна поляна) - зареждане до горе, цена 1.12лв, вървеж - добър. До Пловдив по магистралата с 4 човека - без особени проблеми държи 130-140км/ч. Лукойл (Пловдив - изхода за София) - зареждане до горе, цена 1.13, вървеж - лош. До София по магистралата с 4 човека - с 300 зора едвам 130, колата бучи доста повече и ускорява по-мудно. Абе май приключих вече с Лукойл. Лошото е, че не ми работи километража за да кажа колко е и точния разход, но съм почти сигурен, че от Газтрейд е по-малък.
  7. Увеличаваме опашката от чакащи с още един
  8. Колега, благодаря за отзивчивостта. От София съм и няма да мога да се консултирам на живо. Все пак нали ще ставам и аз инж., та за сега сам се мъча да ги правя. След вчеращната схватка открих, че реле е поставяно допълнително под кората на волана, то си работи, но нешо не съм мн сигурен, че е за светлините. Накрая прекарах едни кабели от акумулатора до под волана и от там до левия фар. За сега управляваната верига е ясна. Проблема е как да вържа управляващата верига с лостчетата. Видях че при фаровете кабела по които идва +12В на късите е жълто-черен. Следвах здравата логика и с резаччките му случих случка при лостчетата, обаче - ядох го . Така винаги, когато колата е на контакт се пускат късите и фактически нямам габарити отпред, докато колата работи и общо взето няма файда, че имам лостчета. Та сега ще има реставрация и наново ще се гадае как да управлявам релето. Изобщо не ми е ясно как се управлява и индикацията на таблото. След щателния преглед установих, че съм имал и зумер за забравените светлини, ама като никога не съм го чувал.... Вече поне тои ми надува главата . Сега чакам отново подобряване на времето и битките продължавата, че за петук колата трябва да е на 6 и даже преглед да мине, понеже 8-ми декември дойде . Малко се отплеснах с писането. Ако някой знае кой кабел се прекъсва за да се върже релето така, че да се управлява от лостчетата нека сподели.
  9. Моята борба с проблема продължава. След серия замервания на напрежение установих. че при включени къси светлини на фасунката на крушката идват 0.02V, на което у наше село му викат - нищо. Рзбирам да идваха 2-3V и да ме ногат да светнат, ама... Заслушах се внимателно в звуците в купето и дочух, че има щракане, когато превключвам на дълги, което ме наведе на мисълта, че все пак колата има поставени някъде релета. Разглобих и кората, която покрива релетата под волана и от там действително се чува щракане, но ми се стори, че идва от алармата. Пробвах какво ли не и накраяопънах един кабел от жълто-черния кабел, които влиза във фасънйата като + на късите и го боднах на лостчето за светлините където е жълто-черния кабел и "О Боже, прогледна". Започна да се чува прищракване на реле, за съжаление колкото пак можах да чуя отново от алармата. За сега мисля да закрепя положението, като направя байпас на въпросния + за късите и така ще си сработва тъпото реле. Забелязах обаче, че винаги, когато колата е на контакт и късите ми светлини светят, ама не помня дали и без да съм включил на габарити или и без пипане на лостчето. Явно + нещо си е бил камшика. Та дайте акъл дали според вас са правилни изводите ми или да продължа да си троша главата.
  10. Може, но все си мисля, че щом работи скоростомера, значи проблема е чисто механичен. Между другото от какъв касетофон намерихте колелцето. Аз разглобих 2 които са някви кучета и вътре нямаше нищо, което да върши работа. Някви ремъчни предавки, някви конци, но механика със зъбни колела - не
  11. С ново табло и пак няма гаранция, че ще работи безупречно, понеже аз го ядох така - купих си табло втора употреба и след ~1000km пак спря. Има едно зъбно колелце което се износва или се чупи от стареенето. Порови във форума - за съжаление има доста хора с този проблем и аз съм един от тях
  12. И аз имам същия проблем. Някой може ли да ме ориентира как да поставя тези релета, че ми искат 65 кинта за труд, а вчера си купих самото реле на BOSCH за 3.50лв. от кварталния магазин да ладички и мисля да си го боря сам. По-точно искам да разбера на куплунга кой е кабела, който създава проблемите за да включа там релето. С чистене фаровете ми работиха точно .... 1 ден и пак се пречукаха. И сега пак пончкога се почвяват, ама не си е работа. Та колеги, помагайте
  13. От 70 км/ч, нагоре - все е на 5-та . На моя RU двигател така ми се струва най-добре
  14. Не пипай колата! И аз карам такова Ауди, само че на газ и постигам същия разход. Явно за да не гори много трябва да си е топло или просто да не караш Май отговорих на старо мение, но ... Здраве да е
×
×
  • Create New...