dany85
Members-
Мнения
45 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi 80 1.8 RU
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
dany85's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте колеги. Поразрових се в нета и "случайно" видях, че Фобос планират да отворят представителство в София. Та понеже трябва да монтираме един ГИ на едно Волво искам да ви попитам колко от вас са с Фобос, доволни ли са, някакви забележки относно монтаж, експлоатация ... и колко парички им излиза цялата процедура по газифицирането/
-
А нещо като цена за амортисьорчетата за В3 - предни?
-
Проблем със газова уредба БРЦ АТЕ-90е
dany85 отговори в темата на imaxxx - Автомобилни Газови Уредби
Вземаш гъбата с верото и проверяваш ВСИЧКИ съединиения на тръбичките. Като нищо може теча да е някъде под купето и за това да не се усеща. Ако никъде не надува мехурчета тогава правиш процедурата с кранчетата както е описал колегата и ако пак няма ефект - газ-анализатор. Аз лично съм карал моята която е с класически изпарител само в Горна баня на диагностика и всичко си е ОК, но те май чаткат повече от Ловато. За добри майстори съм чувал да има на бул. Овча купел до италианеца, ама там май е само със записване. -
Личното ми АУДИ го карам от 2006 (В3-RU), а баща ми караше от '99 до 2007 еднo железнo 80 CC, което също съм покарвал понякога. Това е марката. Хубавото при нея е, че пари се дават основно когато си купуваш по-новия модел, а не в сервиза
-
До болка познатата тема - "Висок разход" ;)
dany85 отговори в темата на Fibrom - Автомобилни Газови Уредби
Възможно е също след свалянето на бутилката да изпуска газчица от някое съединение. Хващаи гъбичката с верото проверявай за течове. Разликата в разхода не е фрапираща, така че течът ако въобще го има може да е трудно забележим -
Данни от днес - 23.2.2008 : Газтрейд (Красна поляна) - зареждане до горе, цена 1.12лв, вървеж - добър. До Пловдив по магистралата с 4 човека - без особени проблеми държи 130-140км/ч. Лукойл (Пловдив - изхода за София) - зареждане до горе, цена 1.13, вървеж - лош. До София по магистралата с 4 човека - с 300 зора едвам 130, колата бучи доста повече и ускорява по-мудно. Абе май приключих вече с Лукойл. Лошото е, че не ми работи километража за да кажа колко е и точния разход, но съм почти сигурен, че от Газтрейд е по-малък.
-
Увеличаваме опашката от чакащи с още един
-
Колега, благодаря за отзивчивостта. От София съм и няма да мога да се консултирам на живо. Все пак нали ще ставам и аз инж., та за сега сам се мъча да ги правя. След вчеращната схватка открих, че реле е поставяно допълнително под кората на волана, то си работи, но нешо не съм мн сигурен, че е за светлините. Накрая прекарах едни кабели от акумулатора до под волана и от там до левия фар. За сега управляваната верига е ясна. Проблема е как да вържа управляващата верига с лостчетата. Видях че при фаровете кабела по които идва +12В на късите е жълто-черен. Следвах здравата логика и с резаччките му случих случка при лостчетата, обаче - ядох го . Така винаги, когато колата е на контакт се пускат късите и фактически нямам габарити отпред, докато колата работи и общо взето няма файда, че имам лостчета. Та сега ще има реставрация и наново ще се гадае как да управлявам релето. Изобщо не ми е ясно как се управлява и индикацията на таблото. След щателния преглед установих, че съм имал и зумер за забравените светлини, ама като никога не съм го чувал.... Вече поне тои ми надува главата . Сега чакам отново подобряване на времето и битките продължавата, че за петук колата трябва да е на 6 и даже преглед да мине, понеже 8-ми декември дойде . Малко се отплеснах с писането. Ако някой знае кой кабел се прекъсва за да се върже релето така, че да се управлява от лостчетата нека сподели.
-
Моята борба с проблема продължава. След серия замервания на напрежение установих. че при включени къси светлини на фасунката на крушката идват 0.02V, на което у наше село му викат - нищо. Рзбирам да идваха 2-3V и да ме ногат да светнат, ама... Заслушах се внимателно в звуците в купето и дочух, че има щракане, когато превключвам на дълги, което ме наведе на мисълта, че все пак колата има поставени някъде релета. Разглобих и кората, която покрива релетата под волана и от там действително се чува щракане, но ми се стори, че идва от алармата. Пробвах какво ли не и накраяопънах един кабел от жълто-черния кабел, които влиза във фасънйата като + на късите и го боднах на лостчето за светлините където е жълто-черния кабел и "О Боже, прогледна". Започна да се чува прищракване на реле, за съжаление колкото пак можах да чуя отново от алармата. За сега мисля да закрепя положението, като направя байпас на въпросния + за късите и така ще си сработва тъпото реле. Забелязах обаче, че винаги, когато колата е на контакт и късите ми светлини светят, ама не помня дали и без да съм включил на габарити или и без пипане на лостчето. Явно + нещо си е бил камшика. Та дайте акъл дали според вас са правилни изводите ми или да продължа да си троша главата.
-
Не ми работи бутона за зануляване на изминали км... говоря за долния уред..
dany85 отговори в темата на Light - 80/90/Coupe
Може, но все си мисля, че щом работи скоростомера, значи проблема е чисто механичен. Между другото от какъв касетофон намерихте колелцето. Аз разглобих 2 които са някви кучета и вътре нямаше нищо, което да върши работа. Някви ремъчни предавки, някви конци, но механика със зъбни колела - не -
Не ми работи бутона за зануляване на изминали км... говоря за долния уред..
dany85 отговори в темата на Light - 80/90/Coupe
С ново табло и пак няма гаранция, че ще работи безупречно, понеже аз го ядох така - купих си табло втора употреба и след ~1000km пак спря. Има едно зъбно колелце което се износва или се чупи от стареенето. Порови във форума - за съжаление има доста хора с този проблем и аз съм един от тях -
И аз имам същия проблем. Някой може ли да ме ориентира как да поставя тези релета, че ми искат 65 кинта за труд, а вчера си купих самото реле на BOSCH за 3.50лв. от кварталния магазин да ладички и мисля да си го боря сам. По-точно искам да разбера на куплунга кой е кабела, който създава проблемите за да включа там релето. С чистене фаровете ми работиха точно .... 1 ден и пак се пречукаха. И сега пак пончкога се почвяват, ама не си е работа. Та колеги, помагайте
-
От 70 км/ч, нагоре - все е на 5-та . На моя RU двигател така ми се струва най-добре
-
Не пипай колата! И аз карам такова Ауди, само че на газ и постигам същия разход. Явно за да не гори много трябва да си е топло или просто да не караш Май отговорих на старо мение, но ... Здраве да е