Jump to content

brabusGTI

Members
  • Мнения

    1182
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно brabusGTI

  • Рожден ден 14.09.1972

Друго

  • Kaра
    A4 1.8TQ 2003 BFB

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    197777228

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

brabusGTI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Гумите са продадени. Цена за джантите 600 лв.
  2. RH ZW1 CUP 17 цола, 8J, ЕТ 35 (тридесет и пет и нямат фланци), 5х112 (междуболтово) и централен отвор с пластмасова втулка на 57.1 мм. Полирани бордове и болтове от Ники в Симеоново за сезон 2014 г. Към днешна дата вече нямат това огледално съвършенство, което е развалено от мивките и прах от накладки. Няма одрано по бордовете и с шлайфпаста си мисля, че пак могат да придобият блясък без да се разглобяват. Не са заварявани никъде и ако имат криво със сигурност не е нещо фрапантно. Имат 4 налични оригинални капачки, но за да не ги откраднат са сложени обикновени. Трябва да открия къде обаче ги прибрах. Към джантите има ContiSportContact3 с размер 235/45R17. Гумите са купувани нови от мен за сезон 2010 г. Тогава в Диана взех две с ДОТ 2009 г. и две с ДОТ 2010 г. (това имаха налично). От 2010 г. колата е минала 40 000 км., значи гумите са на около 25 000 км. По спомен общо по четирите гуми има 3 или 4 фитила (спуквания от пирони, рапидки и тем подобни). На едната снимка, но за съжаление с лошо качество, съм снимал отхапано парче от борда, което сътворих лично още 2010 г. Цена на комплекта 700 лв. Джантите се продават голи ако някой преди това купи гумите. Намират се в гр. София, кв.Лозенец, но не ми се занимава с куриери, защото искам новият им собственик да си ги види на живо и да вземе решението. Мога да ги показвам след 17.30 ч. в работни дни, а за събота/неделя няма проблем като се уточним за час. 0889 4 4 3 4 8 1 Иво
  3. 24 часа и нито един коментар?
  4. Този мотор го няма в комбинация с ръчна кутия, в т.ч. и в новата А6. В А4 В8 има цивилна версия, с 272 кс., а не S4, но и при нея е само автомат.
  5. Отплеснахме се от темата. Комбинацията на А6 с 3.0 TFSI е много добра комбинация на вървеж/разход/динамика/поддръжка. Търсиш, проверяваш и взимаш. Успех!
  6. Понеже и аз ги гледам този тип коли. Категорично в Бг няма нито една читава, която да са продава. Високата цена на продажба в Бг не означава, че колата е била хубава и скъпо платена из Европа. Разчитат на това, че скъпа означава гледана и някой ще клъвне. А това е огромна печалба за търговеца. Тъжно но факт. В началото на годината на IsAuto ни предлагаха А6 2010 г 3.0 TDI за 34 000 лв. внос от Германия на 180 000 км. След бърза проверка се оказа, че колата е продадена и карана в Италия, внесена в Германия и с немски документи вкарана в Бг. Последно влизане в фирмен сервиз е било 6 месеца преди нашия оглед и колата е била на 485 000 км (четиристотин осемдесет и пет хиляди). От Германия се намират хубави екземпляри 3.0TFS за не по-малко от 16500-17000 евро. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-3-0-tfsi-quattro-tiptronic-wipperf%C3%BCrth/207883244.html?origin=PARK- една, която гледах вчера. Ти си преценявай, но в нашата родина всеки първи ще ти каже, че си луд да дадеш 40 000 лв. за екстрова А6 фейс с 3.0 TFSI на малко пробег и с проверена история. : )) Аз лично не плащам този данък "разбирачи на коли" и си ги гледам. Още не съм се отказал на 100% от идеята да я реализирам. Просто не съм сигурен дали ми е необходима, абе направо не ми е необходима такъв тип кола, за моя пробег под 10 к км на година.
  7. Здравей, Спасе, дали остана наличен втория кулер с всичките маркучи и пластмаси? Говоря за десния в посока на движение ... не вярвам когато колата е с обърнат волан да има разлика в турбо пътищата.
×
×
  • Create New...