Jump to content

knopp

Members
  • Мнения

    88
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно knopp

  • Рожден ден 6.02.1977

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3 NE

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    117877660

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

knopp's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте. Търся работещо делко за Ауди 80 88г. 1,8S NE двигател. Делкото ми е DUCELLIER, но се оказа съвместим също и BOSCH варианта. Рядко влизам във форума, затова може на майл: alex_5rov@mail.bg или 0895904016 Поздрави
  2. Е, аз съм с една степен. Явно си работи нормално, да дишам спокойно . Хубаво е да има 2 степени, ама да сменям работещ датчик за това няма смисал. Благодаря ви за информацията колеги.
  3. Здравейте, вчера докато карах из задръстванията забелязах ,че перката за охлажданета на ДВГ се включи малко преди 100 градуса, и изключи малко след 90. До сега не беше стигала до там (през зимния период) а по спомен миналото лято май не ходеше до там.Иначе в движение ми стои на 90 или малко след 90. Колата е 1.8s-NE. Дали датчика включва по късно перката или ме лъже другия за темп. или самото табло? Ващите кога включват?
  4. Слизам да проверя защо не пали, завъртам и си запали. Нищо не съм пипал, както от вчера не палише, така съм я оставил. Явно като постои и се оправя, ама го прави и студена. Купих си датчик на Хол, и ще го сменя да видим какво ще стане.
  5. КАкто си карам, решава и хоп изгасва. Нямам искра на делкото. Имал съм и случаи сутрин като запаля, докато си пусна радиото и хоп. Няма значение, топла ли е или студена. Меря на бобината има "+" меря на хола също, слагам един диод между + са на хола и сигнала, чувам едно цъкване от бобината (хвърля искра), въртя, диода мига и колата пали.Това ми го прави веднъж месечно.Смених профилактично комутатора, карах около месец, и вчера изгасна пред нас. Няма палене без да пипам пак хола. Днес мисля да премеря пак бобината, и ако всичко е ок, сменям хола.Тъпа история, уж всичко е наред, а като реши не пали.
  6. Преди да се хвърлиш да сменяш термостата отново, провери със сигурност дали си я обезвъздушил. АЗ Моята като я обезв. свалям разширителното казанче, връзвам го за капака макс.високо, и разхлабвам тръбите към парното докато потече антифриз, и паля докато загрее и започне да включва перката. Ако не правя таз процедура се получава като твоя случай, студен маркуч до термостата а горе на главата вряла, и по табло 105 градуса. Това ми се случи като сменях и аз термостата. Успех
  7. Здрасти колега. Ауди 80 Б3- 1.8s NE 88год. предни амортисъори, и десен фар ?
  8. Здравейте, сигурно не е тук мястото, ама някой може ли да ми прати линк или файл с легенда за бушонерата. По точно конекторите под нея. За това Ауди никакви схеми не мога да намеря( не съм и търсил толкова много),ама ако някой има на по-лесно.
  9. Колега, интересувам се от механизъм за чистачки ( може и без мотор) и декоративната пластмаса над тях. Ако са в добро състояние.
  10. knopp

    Проблем с Audi 80 1.8s NE

    Колеги, като стана въпрос за карбуратори, имам Кейхин ама 1 или 2 не знам. ОТ 1.8s NE е свален. Карам вече 4 години с ладов и то основно на газ, и за това не го ползвам. Проблема му е ,че поплавъкът е протрит пълнеше се с бензин и се давеше. Лепих го няколко пъти и се отказах. Та, ако някой търси такъв да свирка, само ми събира прах в мазата. Даже ще му го дам с оригиналната плочка за газовото (Холандско) ама за марка не се сещам.
  11. Колега, интересувам се от десен фар, рамена за чистачки( без моторчето) , пластмасовата кора над тях( която скрива механизма на чистачките).Състояние и цена.
  12. Колега, интересувам се от механизма за чистачките (без моторчето) и декоративната пластмасова кора над тях. Само не знам дали са еднакви с Ауди Б3. за него ми трябват. Не знам седалките (предните) дали са еднакви с Б3 , ако да, дай ми цена и за тях.
  13. Да намерих каква е причината. Осветяването в жабката когато си на габарит. Опрял се плюса към основата която държи крушката. :hilezh:
×
×
  • Create New...