Jump to content

swindler

Members
  • Мнения

    1003
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно swindler

  • Рожден ден 6.04.1988

Друго

  • Kaра
    кротко

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    ХисарЯ

Последни посетители

2082 профилни разглеждания

swindler's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. имам един познат дето го сменя през жабката и не сваля цялото табло,а само го отмества съвсем леко напред за да може да извади вече сваленото радиаторче ... ама как сваля щипките на въздухосборника не знам за 2те които са отзад говоря... аз моите ги счупих при свалено табло та представям си как бърка отзад през жабката не го препоръчвам на никой тоя метод... ще си псува цяла вечност... сваляйте таблото и тва е ... по-лесно е
  2. То демек се падат като тапи с дупка колкото да държи болта? А за тропането... Хехехехе то в купето вече всичко се е раздрънкало така че е все тая :-D Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
  3. Еми Владо кажи за колко ще ми издялкаш едни или направи един чертеж и кажи от къв материал да кажа на стругаря да ги направи :-P
  4. Не знам как... С чук може би... И горелка май е играла... За друго не се сещам ама и не ми се мисли по въпроса
  5. Магаре... Аман вече...! Мост 40 ако се намери за толкова...доставка Смяна... после стенд и то отиде над сто... Ще го точковам да се набие тампона да изкара една година и после ще сменя моста заедно с носачите че и без друго искам да ги сменя... Ще стане ли? 3 4 точки от вътрешната страна на леглото да се намали диаметъра?
  6. Свали моторчето и пробвай дали ще върти. Провери релето... Ако не откриеш проблема ще го мислим :-D
  7. Както често се случва, кадърните майстори са ми разбили леглото на тампони на предния мост и ся... Знаете какво е... Има ли правилен начин да се оправи това без смяна на моста?
  8. затова си взимаш метален фланец и си свиркаш
  9. swindler

    Избор на масло

    той пък ти е препоръчал "най-хубавите " ... mobil-a е "цвете" и как си карате колите на по 300-400к+ км с 10/40 не знам... само като прескочих 300к и почнах с 15/40 от Владо и нямам никви дертове... с 10/40 (кастрол от Владо.. да не кажете че е било менте) ламБата като запаля свети няколко секунди и мотора трака та не се трае... при 15ката няма такова нещо
  10. swindler

    Ремонт Шибидах

    малко развитие по темата... мисля че при мен проблема е в износването на зъбното колелце и ето тези двете предполагам че 2те повдигат шибидаха от 2те страни.. (едното за лявата другото за дясната страна на шибидаха) при мен се чува едно щракане като прескача зъбите и понякога едната страна се вдига а другата не... или и двете не се вдигат/свалят... когато купих колата шибидаха вървеше на една страна и беше малко тегава работа да се нагласи да се затвори на равно... когато прескочи няколко зъба целия механизъм се размества и моторчето не знае кога да спре (пластмасовото колелце което "командва" релето не знае в какво положение е шибидаха и продължава да го напъва в дадена посока) и от там се почва едно преплъзване по зъбците и износване още повече. не знам колко се вижда на снимката но вътре има доста стружки. интересното е кое е дошло първо... прескочило е зъбче и шибидаха е застанал на криво и да речем при прибиране в тавана като е на една страна не може да влезе и някой умник го е напъвал ама той като не може да се прибере и се чуди кво става или първо е застанал по няква причина на криво и от там е дошло прескачането на зъб :? въпросното зъбно колелце което влиза в дупката от предната снимка: от горната страна мисля че на всички е ясно кое как е... има 2 пластмасови колелца (сиво с дупка за шестограм с който ръчно да затворите ако има проблем с ел системата) и червено (управлява релето посредством 2 прекъсвача които натиска)
  11. swindler

    Мигач във фара?

    Грозно... Ще мига и мигача и лентата.
  12. Ngoro е прав. Особено ако има газова и са хванали топлото за изпарителя от там се получава чупка в маркуча и много често се пука. Моя за 2 месеца 2 пъти се пука. Също си виж тапата на конзолата със синия и сивия датчик. Понякога о- пръстена изпуска заради налягането. При мен сълзи но не всеки път. Като оставя колата топла пред нас и на сутринта има петно. Сълзи ми и от маркучите на изпарителя и вече съм вдигнал ръце.... Ще ги залепя със силикон накрая... Надуването на цилиндрите също е вариант... Да се провери гарнитурата
  13. swindler

    Ремонт Шибидах

    На моя проблема е че не влиза в тавана а се отваря само нагоре :-)
×
×
  • Create New...