Jump to content

prikumov

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80

prikumov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Хаха, добра идея GT_power, само се притеснявам, че като забра жената и тя само като влезе в някоя 10 годишна кола, която сравнена с 24 годишното ни Ауди ще и се стори най-хубавата на света, и като каже "много е хубава!" - иди после сваляй цената
  2. А Tonko ме подсети като каза пари в джоба, защото и другаде го бях прочел с парите в джоба - по-лесно клякат... абе вие с толкова пари в джоба не ви ли е шубе да обикаляте из автокъщите? А и дори да се спазарите - нали после трябва да се ходи при нотариус, а за целта трябва да си запазиш час... или аз нещо пропускам?
  3. Ще си купувам кола и се чудя на цена обявена в мобиле/карс.бг около 8 - 9 хиляди, колко е приемливо да смъкна от цената в общия случай? Под "общия случай" разбирам ако няма фрапиращи неща за смяна. Доколкото съм слушал от познати при коли на цени от 5 хиляди - едно 500лв се смъкват без голям проблем, това значи ли че на цена 8 - 9к, може да смъкнеш едни 800 - 900 лв?
  4. Вече видял как се отваря капачето под моторчето от горния клип, го отворих все едно съм го правил 100 пъти и като поразчовърках бутона на шибидаха - той си тръгна
  5. Попаднах на руско видео в тубата, където показват как да разглобиш цял шибидах от до. Виждам, че има опция ръчно да прибереш отворен шибидах, но в случая той прибира дръпнат назад, а не вдигнат нагоре. Не знам в моя случай дали ще проработи, но утре ще пробвам. Все пак поствам и клипчетата, защото са доста детайлни: https://www.youtube.com/watch?v=Y9eC7XKIZxI (от 4.46 мин започва свалянето на шибидаха) https://www.youtube.com/watch?v=LXnK25mrJ2M - втора част
  6. Днес на Аудито (80 1.8 Б3) му вдигнах шибидаха нагоре (не го бях отварял поне от година) и като понечих да го върна не мръдна повече наникъде. Имате ли идея как мога да го затворя поне, не ми трябва да го ползвам - само да го затворя. Мъчих го доста... натискане, бутане, не мърда.
  7. @VBI аз така правя по принцип, но днес не очаквах, че ще замръзне... няма ефект от работа на двигатела в спряло положение. Просто работи 3 минути, испарителя замръзва и колата изгасва... и дотам.
  8. Това със подгряването е яко, но в момента ме интересува ако залея испарителя с топла вода да не се спука нещо или пък да го наводня? Някой правил ли го е?
  9. @VBI 10 години карам коли само на газ и до сега не съм имал проблеми дори през най-студените месеци.
  10. Ето пак хванаха -10 градусовите температури и пак ми се случи тази сутрин... зарязах я в една уличка и хванах градски транспорт. Относно антифриза - сравнително разреден е, но предишна зима пак съм карал с толкова разреден и не е имало проблем. И аз смятам да направя после да загрея изпарителя с хладка вода и тогава да запаля и докато работи двигателя да поливам леко с хладката вода... зора е след 2-рата минута да поработи няколко минути - после няма проблем. Интересно ми е защо първоначално изпарителя се заледява а на по-късен етап като го пипнеш - пари. И как другите автомобили избягват този момент с замръзването на дюзата?
  11. Карбуратор е, 91г е произведена... друго не ме питай - не знам.
  12. Ауди 80 1.8 е мотора. Иначе и на мен ми изглежда като да замръзва изпарителя. Ама при -10 градуса на вън той не трябва ли да си е замръзнал и без това? Ако го залея с топла вода, мога ли да прецакам нещо?
  13. Случва се вече 3-ти пореден път в рамките на 1 седмица. Появи се проблема след като започнаха големите студове след Коледа. Сценария е един и същ: пали нормално, работи около 2 мин и след това започва да прекъсва и гасне давейки се... след доста въртене на стартера дори да запали работи малко и пак се дави. Много ми напомня случаите когато съм я давил. Ауди 80, карам го само на газ, защото бензиновата помпа не работи, но по принцип нямам проблеми със запалването и като цяло зимата не съм имал ядове. Моля за помощ, защото утре се налага да пътувам?
×
×
  • Create New...