Jump to content

Slavo

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Slavo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Успях да махна страничната кора и да отворя жабката. Проблема се оказа в самия капак. При дърпане на палчето изобщо нищо не става и зъбчетата които се захващат, за да държат капака не мърдат. Предполагам трябва да се разглоби самия капак и да се види защо е така, но не мога да разбера как и дали изобщо може да се разглоби. Някакви идеи?
  2. Благодаря, ще пробвам.
  3. Здравейте хора. Днес забелязах, че не мога да си отворя жабката (А4 Б6 Авант). Пробвах да я заключа и отключа ръчно с ключа, но явно не е там проблема. Нещо самия механизъм на затваряне се е развалил. Случвал ли ви се е подобен проблем, някакви идеи как мога да я отворя?
  4. Колкото и добра машина да вземеш, колкото и да е пазена и какъвто и късмет да извадиш, подготви се за доста по-скъпа поддръжка от Маздата. Аз моята я взех с идеята, че ще отидат доста пари по нея. Сумите които съм плащал надминават очакванията ми, но колата е супер. Общо взето основните неща и кусури вече си ги видял, така че форума най-много да те обърка повече. Не знам как могат да ти смятат бъдещия пробег колегите, при положение че това е толкова индивидуално. Аз за 9 месеца съм направил 15000, защо да не направя 80,000 за 4-5 години? Ти си знаеш колко караш, не мисли за пробега, това е Ауди. Ако вземеш добър мотор ще стигне и до 400,000 без проблеми. Ако не си готов да даваш хиляди левове за съединители и ангренажи, Ауди не е твоята марка.
  5. Разбирам, че повечето хора които продават джанти не ги държат на колата, но винаги е по-добре едни джанти при купуване да се видят как стоят отколкото така. Ако можеш да намериш снимки на колата ще е супер.
  6. Търся си нови оригинални джанти за гуми с размера от заглавието. Ако са ползвани, но запазени може също да пишете да ги видим.
  7. Ами... на мен такъв проблем ми се получи веднъж при пътуване на мокро време от София до вършец. Мощност под 2000 оборота никаква, яко пушене (черен дим). Колата се оправи сама и след това майстора каза, че и няма нищо (ходил съм при Мишо, преди да наплюете майсторите). Оттогава вече 9000 км никакви проблеми (след смяна на ангренаж). Според това което съм чел, проблема може да е в дебитомера. Когато е изключен, проблема не се забелязва, но това не означава, че нещата са ок. Колега от Благоевград, аз също съм от там, но живея в София и не ми се налага да посещавам местните майстори. По това, което съм чул от приятели, имало някакъв добър майстор някъде при Мото Техника, който правел Ауди-та. Не мога да споделя личен опит, но пробвай. Разбира се, най-добре я заведи при някой майстор в София, можеш да видиш какво препоръчват колегите от форума. Иначе... не знам наистина как си я взел тая кола без да усетиш за проблема.
  8. Разбира се, че е извънградско, но мисля, че пак е супер разход. Ето една снимка за невярващите. Това е за около 100км пътуване.
  9. Не знам на кое казваш "кора", но скърцането, както каза колегата по-горе идва единствено ако хоризонталната щора си я пуснал над багажника и е закачена за щипките. На пълен багажник тя обикновено е прибрана, а нищо не пречи и на празен да си я прибираш - тогава няма скърцане.
  10. Ауди без quattro е много хубава кола с много разумен разход. Всеки си има мнение, но като харчиш по 4.8 средно на тези цени на дизела си е предимство.
  11. Аз мога да кажа, че преди да си купя колата се бях навил само за седан. Купих си Авант и с всеки ден оставам все по-доволен, че съм го направил.
  12. Здравейте. Ако някой продава нещо подобно, ще се радвам да сподели. Дори да имате препоръки за вид багажник, модел или марка, пак пишете. Искам да побира поне 2 сноуборда, оглеждам се както за закрити кутии така и за открити.
  13. Някой има ли такива? Ако не, някой може ли да ми каже дали е виждал някъде?
  14. Не знам как имате желание да водите подобни спорове за цифри. Зависи от колата и какво искаш да й смениш като собственик. Точно тези първи ремонти и консумативи ги платих миналата седмица за Б6 и ще кажа, че човека може спокойно да мине с 1500. Маслен, горивен, въздушен и поленов филтър, масло, спирачна течност, един носач, 2 биалетки, почистване на турбо пътища, почистване на една дюза + преглед на останалите, нови подгревни свещи, стоп машинка, антифриз, труд + още неща за над 400 лв които няма да изброявам = сума по-малка от 2 хиляди лв. Имайте предвид, че от изброените по-горе някои далеч не са задължителни да се направят веднага. Цифри няма смисъл да се разхвърлят. Единствения извод от темата, е, че не трябва да оставаш без пари след покупката. Имай предвид едни 2000, пък никой не е казал, че ще ги изхарчиш.
  15. Не мога да дам мнение за колите от обявите по-горе, само ще кажа, че цените на първите 2 за които питаш са наистина малко високи. По-добре търси от човек и избягвай автокъщите. Карам таква Б6-ца от 2 седмици, взех я от колегата Raino и може да я видиш тук. С доста повече екстри от изброените в обявите. Няма да се впускам в подробности какво съм оправял по нея и колко пари съм хвърлил, но ще кажа, че с 5-степенна ск. кутия и много разумно каране ми даде моментен разход 4.6. Мотора наистина е як, аз бих предпочел този модел пред E46. Казват, че било тясно отзад - на мен E46 ми е тясно и отпред. Много трудно се намират добри B6-ци, но модела определено си заслужава. Аз лично търсих половин година. Все още е рано да кажа дали съм сгрешил или не, но засега съм доволен.
×
×
  • Create New...