Jump to content

xpact

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

xpact's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Къде точно се намира въпросното клапанче за гориво? И аз имам подобен проблем с двигател 1.6 AVU.
  2. Ходи направо в оторизиран сервиз, макар че и там едва ли ще ти помогнат. Всъшност дори инженери с по 3 дипломи от Инголщадт може да се затруднят да диагностицират проблема ти. Така е с Аудитата и аз по трудният начин го разбрах, датчици, компютри са нагласени с малки толерански и сигурно са ги пробвали в лаборатория при оптимални условия, ама в реални условия не са така. Малко нещо да кривне от "графиките" и почват да се давят и прекъсват двиагтели, светят "CheckEngine" лампички в несвяст и ти псуваш цялото родословно дърво на инж.-овете от VAG групата.
  3. Не е само това слабото място на VAG-ина групата. И в моето ауди 2 термостата(оригинални BEHR) сменям за по-малко от една година (като самият термостат нищо му няма, а се чупят бакелитените рамена, на които е закачена пружината) + втори комфорт модул ми изгоря, а да не продължавам да изброявам другите проблеми които имах и имам. Следващият път японка.
  4. Дали е от комфорт модулчето, което стои отзад в багажника, централното ми заключване работи и лампите вътре работят, но лампичките на вратата които са вътре в бутоните за смъкване и вдигане на стъклата не. Компресорчето работи защото заключва и отключва вратите. Давайте акъл?
  5. Въпросното компресорче стои отзад в багажника над задната лява гума (поне в А3 е така). Става и от А4. Моето е с 3 ел. куплунга и 2 вакуум тръбички. Ако някой продава моля на лични да се разберем за цена и тн. За София става въпрос.
  6. Парно имам да речем от 5-тата до 10 минута?!?! После започва да духа хладно, но колата си стои на 90 градуса на таблото. Иначе термостата отваря на около 105 градуса, през ВАГ-КОМ (като стане 106-108 ги смъква на 105) и на таблото е 108, 109 и 110 !!!, температурата на маслото си стои на 75. Тръбичката от термостата е студена, но после малко се отвръща на пипане или термостата пуска по малко, но това може да е от това, че наоколо всичко е загряло. Антифриз не съм забелязал да губя, но капачката със сигурност трябва да я погледна. Другото странно нещо е, сутрин като я паля чисто студена и тази сутрин го направи(още с паленето пищи), ми показва на дисплея все едно че е прегряла първите 5 мин. Едно като термометър на едни вълнички в червено(мисля това е знакът за прегряване). Не можах с гугъл имиджис да го намеря, а не го снимах с телефона да го покажа. Edited: Всъщност червената иконка която показва, не е за прегряла, а по принцип за проблем във охладителната състема - "Fault in the cooling system"
  7. Имах проблем със загряването на колата. Смених днес термостата (беше счупен) пластмасовите ушички които държат един малък фланец на пружина се бяха счпупили. Показваше 75 градуса 50 градуса на канали 49 и 51. Днес смених термостата о чудо, започна да загрява стрелката стои на 90 градуса. Обаче радостта ми не траеше дълго. Сега на 49ц канал на климатроника показва 109 градуса, а на 51с 75. Радиатора е студен и тръбата която излиза от термостата към долната част на радиатора е студена, другите тръби са горещи. Възможно ли е термостата да не иска да отваря или е помпата? Има и друг проблем перките на радиатора не искат да въртят ако е пуснат ECON на климатроника, това е горе долу логично, те едва ли охлаждат след като радиатора не е горещ. Като отвия капачката на резервоарчето на антифриза (когато е гореща) няма съскане и не се разпръсква антифриз, трябва май да има налягне от помпата уж. Та дали е водната помпа. п..п. Проблемът ми първо тръгна от там че не ми въртяха перките на вентилаторите на радиатора, смених релето което ги командва. Полсе завартяха, ама само единият вентилатор, смених и вентилатора, смених и единият температурен датчик (даваше грешка във ВАГ-КОМ) после пак даваше грешката, докато не смених днес и термостата. Какъв е шансът всичко да се е почупило по охладителната система? VAG Group никога вече! Та идеи нЕкакви за troubshooting н водната помпа?
  8. Така малко предистория. Не ми работеха и двете перки на радиатора. Оказа се контролно модулче реле (има и електроника в него не е само механично, разглобих старото) смених го, тръгна само единият вентилатор, ОК оказа се другият бил счупен, смених го тръгна и той. Последният го смених тази събота, карам си колата после и спирам (угасен двигател изваден ключ) гледам перките въртят!!!!! WTF ?!?!? Викам ще я карам на майстор, това не е за мен, отивам там закачаме на компютър гледаме, температурен сензор faulty reading нещо си, то на другият ми лаптоп я имам грешката защото и с моят VAG-COM софтуер я улових, но той не улови въобще, че не работят вентилаторите преди, абе VAG group му кажи и не го обиждай Сменяме сензора с чисто нов, оригинален, поработи добре и пак същата работа, течността се охладила, а то я отчита 90 градуса и не спира да върти перките (да не говорим че омесва и оборотите и режима на автомобила, абе глупава работа който го е дизайнал така), със и без сензор едно и също прави и най-големият шах на матката, е че като угася колата извадя ключа перките се въртят и не спират, все едно не са спрени, чаках ги 10 мин. Оправията е да се извади бушончето, вадя бушончето спират после го пъхам обратно и всичко е наред. Значи при гасене ли и аз не знам как се праща някакъв сигнал и те не спират да върят. Майстора предположи, че и компютърът може да се е омазал и за капак на всичко имам и газова, която по принцип уж съм изключил от бутона и не тръгва (и нея трябва да настроя, но сега не ми е приоритет), обаче като извадя газовият компютър от буксата колата въобще не пали. А иначе си я карам и паля само на бензин. Та така за моят проблем май не трябва майстор, а дизайнер инженер с 3 дипломи от Инголщадт. Между другото на 80 градуса се включват а бързата скорост, а не на бавната, после се включва на бавната. майсторът ми каза, че първо на бавна трябва да тръгне и после на бърза, ако се покачва температурата. Та какво от всичко може да се е объркало, отворен съм на идеи. п.п. С моят Ваг-Ком лайт затрих грешката от сензора и сега работи ОК, но вчера бях направил същото и се прецака, така че е въпрос на време.
  9. В голям филм се вкарваш, аз още не мога да излезя от него. Релета, вентилатори, датчици за температурата на антифриза...... В момента като стигне 80 градуса се включва на бързата скорост, а после на бавната и като загася колата не спират да се въртят перките. Вадя им бушончето Номер 10 в таблото 15 ампера. Си е...ло майката и боклуци са това VAG групата.
  10. Купувам 4 броя лети джанти за А3, ако може да са с дебелите спици, пишете на лични.
  11. Също така някой ходил ли е в сервиза за Ландиренцо Омегас на Ботевградско Шосе в София? На две три места се обаждах и никой не работеше с Ландиренцо.
  12. Имам климатик, като го пусна тръгва само малкият. Как да подам директо 12 волта на неработещият? Няма ли някоя пускова верига или нещо подобно, съмнява ме да е обикновен вентилатор като на PC.
  13. Втората ти степен кога сработва? Значи явно вентилаторът си е заминал или модулчето ми е отново дефектно.
  14. Така, значи 2-3 седмици търсих контролния блок на вентилаторите, накрая го намерих за солена сума. Колата ми беше прегряла и нито една от перките не въртеше. Смених модулчето и като пусна климатроника почти веднага ми завърта малкият вентилатор. Оставих я на едно място като мине около 90 градуса пак завърта, обаче само малкият вентилатор. Някой знае ли кога се пуска големият вентилатор? Дали е повреден? Има ли начин да го тествам, пробвах да го завъртя докато въртеше малкият, но не иска да развърти, по принцип на ръка като го въртя върви леко, не е задрал нещо. Приятел ми каза, че при 90 градуса се включвал малкият а при 105 големият, но аз лично се съмнявам да е така. Някой ще хвърли ли светлина по въпроса.
  15. Kолега това важи ли и за А3 2001 след фейс лифта, нямам вътре на таблото бутон за регулиране.
×
×
  • Create New...