Jump to content

CLNIKI

Members
  • Мнения

    107
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi CQ HTA86 385kW

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

CLNIKI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Блока е в окаяно състояние - скъсани болтове и шпилки в него, счупени парчета от петите по него, залят с боя, 5 десети криво лице и мръсен колкото си искаш. А вала е толкова ръждясал,че директно отива в кофата.....
  2. Май е време да добавите и новите 5ци ???
  3. Хахаха - щото адаша щял да запали диното нещо :).
  4. Въпросът вече е - Ами сега кой ще я настрой...????
  5. Отдавна нв съм се чувал нито с адаша нито с Банакиев ( а и той вече не кара на драг). Емо е ясен... Реших ,че са направили нова кола и не се обаждат да се похвалят... затова попитах. Цецо - не е ли време да смениш черно-червено-белия банер вече:):)?
  6. И какви ако смеем да попитаме? 500 kw разбрахме че не са проблем- проблема е да слязат в десетки (500те киловата), после в ниски десетки и тогава деветки.....и надолу...
  7. Човек как и от къде ти идват на акъла такива работи. Направо не мога да повярвам. По моргите има толкова резонаторни гърнета. Ако не там то по интернет магазините има нови неръждаеми.... Спри с тия изцепки :):).
  8. CLNIKI

    Audi 90 Typ85

    Май има части и за петак и за 6 цил. мотор....:Д
  9. Те са с най-голямо процентно изражение относно сигурноста.
  10. Еййй значии - разбира се ,че са в пъти по добри от стоковите - ама в пъти.Въпроса не е вода или вино - въпроса е кат има коли по булевардите и си даваш газ, изпреварваш и да можеш да спреш и да се мушнеш в колоната.... Само дето за това е нужно и окачване, което пък при мен беше първото което направих. Сложих и 330мм дискове (12кг/бр) от S калса с 4 бутални и колата почна да прави челни стойки - без да преувеличавам ама хич. Не ми се мисли 350мм с 6бутални какво е. Просто са адски тежки дисковете ако не са керамика, но ПО 2к лв за дискове не ми се дават. Ще дам друга идея - вместо стоковите дискове, едни по рацингови, надупчени и нарязани с размера на стоковите + 4 бутални апарати. Това е достатъчно. Зъбаря не може да кара и затва щи каже - слагай слагай!!!! хахахахахахахахах Яворе да не са обидиш сега
  11. Така е прав си. Но аз не вдигам 200км/h, 5 поредни пъти в града - само 1-2 и то там където позволява. Някой път ми се налага и скорости да свалям... А на магистралата не трябва толкова рязко спиране, че да се запалят. Но като цяло си прав - те и стокова кола трудно спират камоли над 300кв на колела.. Само дето големите дискове са адски тежки а керамичните са ми мечта за сега....
  12. Е незнам какво да кажа. Разбира се ,че първо трябва да се мисли за спирането. Горното го казах защото едни 330ки са 12кг е едни 280 - 5кг. При мен нещата стигнаха до там ,че да си сложа и най-леките и достъпни на пазара джанти.... и махнах и 330те. Сега съм с 280мм дискове (даже от морга) и стоковите апарати - който иска може да дойде да му покажа как спира колата. Не,че заковава но спирачките си стигат на хараби. Дето вика sk. ако не можеш да караш и немаш акъл - и 500мм да сложиш - тръц.... Разгледайте http://www.ctsturbo.com/ - човека се казва Clay,и работи отдавна с българаи - праща до БГ. Цените му са най-ниски, според мен. Иначе съм внасял основно от eBay без опасения. Също така турбина може да се купи и 2ра ръка - понякога съм претърсвал всички чужди форуми - и супра и рх8 и модед мустанг и ево форума - какви ли още не. До сега всички американци от които съм купувал, са се оказвали перфектни продавачи и не съм имал проблеми от никакво естество. ATP turbo - също е възможност но им е много скъп 6ипинга до БГ.. Поздрави
  13. 30ки има и по-евтино.. Аз 4 бутално бех сложил,че го махнах ти 6... - нема нужда. Опитай да се засилиш първо пък после спирай. Те големи апарати биват - ама и дискове трябват. А като вземеш дори един 330мм и видиш колко тежи, ще ти се отще :)/>.
  14. Мисълта ми беше да не съветваме адаша да си харчи парите на вятъра, ами да му посочим правилния път. Една 30ка и един китайски колектор (не ,че ги харесвам ама е евтин и с малко доработки държи - аз съм с такъв) и е готов за 500кс. Такива вятърничави идеи трябва да се гасят в зародиш. Знам ,че и ти си облъчен като всички нас от Ауди, и затова можем задружно да му налеем акъл :)/>:)/>- все пак за 2.2, 5 цил. има милион сетъпа. А при мен днес се оказа ,че малко съм посварил мотора и ще се наложи отваряне, но няма кахър - тъкмо ще сложа едни по-корави пружини и тарелки :)/>. Адаш - вземи разгледай подобни проекти, харесай си един и го следвай - не търси да откриваш топлата вода. Ще стане много по-лесно и безболезнено (с по малко средства) и ще се кефиш по-скоро. Има много такива и в БГ и в чужди форуми. Поздрави
×
×
  • Create New...