Jump to content

vanko66

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A6 -2,5 TDI

vanko66's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. vanko66

    Audi 2.5 TDI AAT не пали

    Мисля , че реших проблема.Докато чаках майстора да дойде, взех че извадих всички букси на ГНП,умна дюза,дебитомер и т.н.Това пак съм го чел някъде във форумите, и след това пак си ги наредих по местата, само да уточня, че това са буксите които са наредени зад задния ангренаж.Тъй като акомулатора беше вече много "изморен",закачихме въже и с друга кола дръпнахме моята,леко и внимателно,и тя взе че запали на един-два метра.Оставих я да поработи 10-15мин.След това я гасих и стартирах няколко пъти - без проблем.Така и майстора не дойде, пък и аз не му се обадих повече,но нали колата запали.Така и не разбрах какво ? беше станало.Все пак много благодаря на всички които взеха отношение и на самия форум,че го има!
  2. vanko66

    Audi 2.5 TDI AAT не пали

    Проверих клапана с допълнителен кабел от акомулатора ,работи.Ако исключим и имобилайзера,остава само ГНП-то да е заминало.Това ще го споделя след обяд, когато дойде майстора и "постави диагнозата".
  3. vanko66

    Audi 2.5 TDI AAT не пали

    Не иска да запали .Сега се уговорихме с един майстор утре да го закачи на компютъра.
  4. vanko66

    Audi 2.5 TDI AAT не пали

    Здравейте колеги, имам проблем и се надявам с ваша помощ да го отстраня.Спрях си колата пред гаража и оставих двигателя да работи ,докато отварях вратите на гаража чух двигателя, че изгасна сам.Опитах да стартирам няколко пъти, но уви нямаше палене.Двигателя е 2.5 TDI AAT.Имам съмнение, че е или клапан за гасене, или имобилайзер.Ако някой знае как се изключва имобилайзера но не с бутона за алармата , а изобщо да се изолира, ще ви бъда много благодарен. А клапана го свалих и пробвах направо на акомулатора, видимо си работеше нормално.Благодаря предварително !
  5. Здравейте колеги,преди десетина дни отидох на бензиностанция с колата ,заредих и когато опитах да запаля тя непожела.В резервара имах около 40л.и да съм дозаредил още 20-25л., но затеглих колата до в къщи и там първата работа ми беше да погледна горивния филтър и...изенада ,беше празен.Започнах от сондата в резервара , на цедката от долу имаше някаква слуз нещо като гел,и така започнах почистването наред ;сондата,продухах маркучите-вход и обратна,смених и горивния филтър .До тук добре, но сега започна проблем с паленето,всеки път когато стартирам бил топъл или студен дв-ел ,върти все едно качва гориво,сложих възвратен клапан между филтъра и помпата ,но същия ефект.Извинявам се , че пропуснах да спомена ,колата ми е A6 2,5 TDI - ААТ.Моля, ако някой е имал такъв проблем да го сподели .Благодаря предварително!
  6. Колега auditos,има един майстор в Плевен,казва се Цецо и сервиза му е срещу гаража на ф.Инжстрой по пътя за Табаковата чешма.
  7. vanko66

    Топъл старт

    При моя проблем с паленето,аз също вадех буксата на температурния датчик,свещите нагряваха постоянно изчаквах 7-8сек. и палех.След като заработи двигателя включвах буксата отново.Колегите ми се майтапеха,че такъв дизел не са виждали:зимата да пали,а лятото не.Стартера ми въртеше но явно с по-малки обороти,но след като го ремонтирах всичко си дойде на място.Колега прегледай най-напред: акомулатора,масовите кабели акомул.-купе и купе-двигател след това и стартера и ако няма ефект тогава вече го включи за диагностика.Успех!!!
  8. vanko66

    Топъл старт

    Здравейте,предварително се извинявам,че непрочетох всички мнения и може да се дублирам с някой,но преди два дни си реших проблема с трудното палене при топъл двигател и гаранционен акомулатор.Свалих стартера,смених трите втулки,почистих редуктора,статора и ротора ги прозвъних за пробив и също ги почистих.След това смазах редуктора и сглобих стартера.Сега колата,топла или студена пали без проблем.Затова искам да БЛАГОДАРЯ на този форум,че го има и благодарение на него разбрах,че на двигателя ми трябват поне 250 оборота при стартиране за да се впръска гориво и да запали.БЛАГОДАРЯ на всички които пишат и изказват мнението си!
  9. Колега , когато палиш студен дизел остави го да поработи няколко минутки на тихи обороти,при тресене на мотора не ти работи някой цилиндър,а при неработещ цилиндър и студен мотор не е добре да го форсираш, защото ще си създадеш големи ядове.Аз предполагам,че някоя дюза ти пали по-късно ако след това мотора си заработи нормално.
  10. Аз имах същия проблем на A6,95g.Всичко е абсолютно също като на B4,но разликата е в свалянето на ARBга,което изисква предварително откачване на акомулатора .
×
×
  • Create New...