ksi1

Members
  • Content Count

    1,972
  • Joined

  • Last visited

About ksi1

  • Rank
    User
  • Birthday 10/08/1979

Друго

  • Kaра
    B5 avant 1,8T

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    krasimir.1

Персонална информация

  • Location
    Казанлък
  • Interests
    коли

Recent Profile Visitors

5,661 profile views
  1. Калника не става,корите ще ги снимам
  2. Колата е 1,9TDI AFN мотор 1999г,удара е отпред в ляво. Предна броня,радиатори и фарове са счупени,преден капак също не става.Двигател,помпа,турбина са здрави.Продаден е само салона.Телефон 0888036134 Красимир или на лично.Ако на някой му трябва нещо преди да отиде на отпадъци ...пазарлъци са възможни
  3. Извинявай за това, че Ви занимавам с въпроса си но имам същият проблем със скърцането, как се справи с отстраняването му? Ако ми отговорите ще сам Ви изключително благодарен Благодаря Ви предварително!

    ПП. Ако имате проблеми със подмяна на радиаторчето на парното и снемане на таблото ще помогнас!

  4. "00561 - Mixture Adaptation'' тази грешка е от не добре настроена газова уредба
  5. Защото не гледаш където трябва,гледай живите данни,с мултицет неможе да разбереш нищо.
  6. Взаимозаменяеми са двата вида О-пръстена,8лв струва оригиналния.Има заместители по 5-6 лв. Вътрешен диаметър 59мм Дебелина 5мм
  7. Калибриране на ESP датчика за ъглово положение на волана Двигателят работи; Завъртете волана в крайно ляво и крайно дясно положение; Карайте късо разстояние в права линия по равна повърхност със скорост, не по-висока от 20km/h Ако воланът е прав по време на теста, спрете автомобила с насочени право напред колела Убедете се, че воланът не е докосван отново след спирането Не изключвайте двигателя след спиране на автомобила Влезте във VAG-COM софтуера. [Select] [03 - ABS Brakes] [Login - 11] Въведете 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04] Изберете група 060 (за VW Passat and Audi A4/S4, A6/S6, and A8/S8 се избира група 001) [Go!] Това ще доведе до запомняне на нулевата (централна) позиция на волана. В прозореца на VAG-COM трябва да се изведе съобщение "Steer. angle sender compens OK". Ако получите съобщение за грешка, това може да означава, че операцията Login не е извършена успешно. [Done, Go Back] С това процедурата е завършена. на 32 канал в третото поле какви са стойностите
  8. Не надува защото са ти грешни смесите,също затова ти записва грешка на сондата защото не може да коригира сместа и излиза извън обхват.Според скрийншотовете ти е твърде бедна сместа и компа добавя още бензин(затова мирише на неизгорял бензин,затова и ъгъла на запалване е грешен,трябва да е 12градуса преди горна мъртва точка,при теб е 10,5) Смуче въздух след дебитомера,провери маркучите от долната страна на колектора до дросела и особено там където си ги затапил след махането на картерната вентилация.
  9. Ето как скърца долен преден носач
  10. Перката на климатика работи ли?
  11. Това е добре,щом не увлича съединителя. Спирачка-спирачна течност-помпи на съединителя,помисли и върху това. То не остана много,ако ти трябва подемник,обади се може да измислим нещо
  12. ksi1

    Всичко за 1.8Т

    Да,но и двете трябва да са седан или авант и с еднакво задвижване.
  13. Според мен ти увлича съединителя,качи колата на подемник и я запали и виж на свободна ще почнат ли да се въртят колелата.
  14. Извади буксата на помпата на ABS-a и виж всички пинове да ли са по местата си и има ли окислени.