Jump to content

Митака

Members
  • Мнения

    5957
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Community Answers

  1. Митака's post in Силов тунинг за Ауди 80 В4 was marked as the answer   
    Темата уж е за тунинг, а май като повечето такива все отива в посока кой какви финансови възможности има. А аз не се сравнявам, просто споделям моето мнение, от моята гледна точка. Не всичко е въпрос на пари. Предимно е въпрос на желание. Аз също не съм се родил научен. Много неща съм научил и от тук, с четене, с питане и с желание. Така, че колегата ако има желание, не виждам какво му пречи да се образова по въпроса и да придобие прилични знания.
    Сметка за труда си не съм правил, то това типично по нашенски не се смята. И на парите не съм правил много сметка, но в общи линии мога да кажа какво съм дал:
    Б5-ца 1.8т, куатро - 2100лв мотор в отлично здраве, но със скъсан стержен на актуатора на гейта на турбинката.
    Нови части за ребилдване на мотора - към 800лв. (тези можеше да си ги спестя, но мерака ми беше такъв)
    Около 800 лв за ГИ
    До тук по груби сметки съм дал към 3700лв, да ги закръглим на 4000
    Сега от тях обаче започвам да вадя - 2400лв от ненужните части от Б5-цата (без кутия, задно окачване, климатроник и двигател разбира се)
    Продадох и стария двигател от Б4-ката за 300лв. Излиза че съм похарчил към 1000-1300лв, но ако не бях решил да правя ремонт на иначе здравия мотор, сумата спадна на трицифрена, а конете от двуцифрени станаха на трицифрени
    Разбира се това е смятано от моята камбанария. Започне ли да се мята и труда и времето за четене на информация, ел. схеми, помощ от приятели и разни други и други и други.....става друга работа.
    Ето пък щом вече и бюджета стана ясен - 4500лв, не виждам какъв е проблема в тях да се вмести, който и да е от вариантите: турбиниране на шестака, или пък слагане на готов турбо мотор. Аз с такъв бюджет бих се загледал по 2.2т (подчертавам АЗ! )
×
×
  • Create New...