Jump to content

димчо-скалата

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно димчо-скалата

  • Рожден ден 10.10.1973

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Varna
  • Интереси
    хубави жени и хубави коли

Контакти

  • Skype
    livisiki

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

димчо-скалата's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте.Моето ауди е А3,8l,125 коня,двигател AGN. Аз също имам проблем със зумерза фаровете, спря да свири, ако не Ви затруднявам пишете с какъв зумер сте го замени ли и откъде сте го купили? Благодаря предварително.

  2. Здравейте колеги. Не успях да открия подобна тема .Случи ми се преди няколко дена.Опитах се да си отворя отвътре вратата от купето и дръжката остана свободна като след откачено жило от бравата.Смъкнах кората и видях,че жилото си стои закачено към дръжката за отваряне,но е леко закъсано в основата си.Въпроса ми е на някого случвало му се е подобно нещо?Има ли нещо сложно при подмяната на жилото?
  3. Здравейте колеги. Днес забелязах следното нещо. Когато колата не е запалена при натиснат педал на спирачката светва единствено третия стоп. След като запаля двигателя и включа светлините,т.е. късите светлини стоп-светлините си работят нормално. Колата е А3/1996г,двигател AGN,125 коня. Някой имал ли е подобен проблем? Благодаря предварително на всеки,който сподели мнение.
  4. Колеги търся си следните горивни маркучи 1J0 133 986 N. Прощавайте
  5. Не, колата не гасене в движение,а щуцери те не се разкопчават от пластмасовите капачки, които са свързани с маркучите по които тече бензин. Аз се съмнявам, че о-пръстените са вече опечени и при образуването на по-голямо налягане започват да изпускат гориво.
  6. Извинявайте,ако има подобна тема като моята,но се притесних много. Става дума за три маркуча,които се намират зад казанчето с антифриз и влизат в нещо като трапецовидна фуния. Та тия въпросни маркучи както си карах вчера колата си бяха излезли от гнездата и наоколо течеше здраво бензин.Случвало ли се е на някого подобно нещо? Каква може да е причината тия три маркуча да излязят от гнездата си?
  7. Каква е цената за маслена помпа на А3/1997г, 125 коня, AGN двигател ?
  8. Здравейте колеги.Използвайки темата започната от колегата искам да попитам,ако използвам стена на какво разстояние трябва да е колата от стената за да настроя светлините правилно?
  9. Колега,само да отбележа,че успях да си сменя сам клемореда без да има нужда да откачам ербега,нито да махам волана.Отне ми не повече от десет минути,дори извърших операцията в близост до магазина от който си закупих клемореда, понеже продавача не бе сигурен какъв модел да ми продаде.
  10. Да колега, лепилото и плата ги купих от един и същ магазин.Името не го помня,но ако си от Варна намира се на една пресечна на ул."Георги Бенковски" в посока към джамията,мисля че на същата улица има китайски ресторант.Магазина е добре зареден с дамаски,има и няколко вида лепила.На мен ми излезе като цена между 45-50 лева за дамаска + лепило.
  11. Здравей колега,аз моя си го направих сам.Купих си нов плат и лепило CARMYFIX, издържа на температура до 120 градуса.Платих около 40 лева. Аз съм от Варна и магазина се намира до джамията в центъра на града.
  12. Колега аз съм със същия проблем.Моята кола е А3*97,1800 кубика,125 коня,но не е турбо.По принцип веригата на разпределителните валове е консуматив и е необходима нейната подмяна.Моята кола е във Варна,но и тук повечето майстори гледат на проблема като индианци.При мен ситуацията е следната -когато колата е със студен двигател не се чува никакъв шум,това е първите десет минути.След като загрее маслото започва да се чува веригата между 1500-2000 оборота. Питах в "Автотрейд"-Варна за верига беше на цена от 135 лева, а веригата с обтегача около 400 лева.На въпро са ти дали би стигнал от Франция до България не мисля,че ще имаш проблем. Мой съвет е да не слагаш никакви добавки.Такива се слагат обикновено при загуба на масло,но пък така се затруднява движението на повдигачите. Остава като се прибереш в България да попаднеш на разбиращ майстор,който да ти смени веригата на разпределителните валове и обтегача.Аз все още търся такъв във Варна.Повечето започват да те убеждават да смениш маслото, изпатих си от такива. Пожелавам ти успех.
  13. Евентуално препоръки за добър майстор във Варна?
  14. Четките успях да ги сменя,но проблема остана нерешен.Динамото отново не зарежда акумулатора,на таблото продължава да свети индикация-акумулатор.Какво може да не работи в динамото?Моля за мнения.
  15. Колеги какъв е начина да сменя четките на динамото?Необходимо ли е да се смъкне цялото динамо от ремъка или да се опитам откъм задната част,където е захранването да работя?Факт е че няма много място за работа.
×
×
  • Create New...