Според мен е нужно и ще се обоснова защо. Колата ми е 2010г, като аз я купих 2019г. Не беше с оригиналния си акумулатор, а с Бош 95А АГМ. Всеки месец изписваше на таблото, че е слаб акумулатора и ММИ често не тръгваше веднага, а след 10 минути. Карах я по електричари да мерят за утечка и колко зарежда. Оказа се, че утечка няма, но зарежда 13,7в отзад на акумулатора. Проблем с клемата при двигателя нямаше и след четене в форума разбрах, че трябва да зарежда над 14в. Купих си кабел, защото в моя град не са и чували за такива кодирания и си я кодирах сам. Резултата е, че сега зарежда с 14,7в без да е барано нищо друго по нея и от тогава проблем с акумулатор нямам. Обяснението което аз си правя е, че модула си е мислел че това е оригиналния акумулатор от 2010г и с цел да го пази да не умре защото е стар, нарочно му пуска по-малко ток. След кодирането му пуска вече като за нов акумулатор. И стария БЕМ код си беше за АГМ акумулатор, та не е от него незареждането.