Jump to content

pufa

Members
  • Posts

    247
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    A3

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,903 profile views

pufa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги препоръчайте къде мога да рециклирам турбина както трябва? Сервиз от който сте доволни, а не след 20 000км да почнат проблеми отново.
  2. Благодаря!

  3. Ако се спре само софтуерно без да се махне ще стане голям проблем гарантирано. Виждал съм издънен ДПФ, точно заради спряна регенерация, който имаше дупка и беше буквално гръмнал. Турбината на тази кола също беше пред разпадане с огромен луфт заради обратното налягане на което е била подложена. Задължително се маха ако се спре софтуерно.
  4. Когато ми потъна педала беше зацепен защото колата изгасна. Не искаше да изключи от скорост и на 1 предавка се изгаси двигателя. След като го издърпах вече започна да си работи. Днес я покарах още 25км и за сега си работи. Да се прибера от почивката поне да е близо до вкъщи ако се сбъгяса тотално. А на лесно място ли са тези помпи и как се разбира долна или горна е?
  5. Колеги на път за морето ми потъна съединителя и колата изгасна на скорост. Издърпах го с ръка и след 2-3 припомпвания се втвърди и нямах проблем за 30км докато стигна. Нивото на спирачна течност е на максимум. Какъв може да е проблема? Единствено колата я чипосаха преди седмица и беше под наклон на диното за около час, а после стоя цяла седмица без да се кара. Може ли заради наклона да е глътнала въздух някак си помпата?
  6. Ако акумулатора е слаб може да се включи след 10-15 минути работа. При мен зимата често го прави, защото я карам на къси разстояния. Когато я покарам извъградско си тръгва нормално, докато не засече че е изтощен акумулатора.
  7. При едни от най-добрите в Хасково - Щерю се казва собственика. Всички го знаят в града. По принцип само той се занимава и с ремонти по компресори, другите искат само да пълнят фреон.
  8. Колеги днес ходих да ми направят тази профилактика на климатроника. В колата имаше останали 230гр фреон. Доляха и 2 големи спринцовки масло в компресора. Сега духа осезаемо по-студено, 4 градуса по термометър мерене, направо студено ми става вътре. Изчисти със контактен спрей и тази капилярка, като по нея имаше леко мръсно. Пробката на компресора обаче беше идеално чиста, каза ми че навреме съм отишъл да не върти на сухо. Доволен съм като цяло от свършеното и накрая само 50лв ми струваше.
  9. На неговата кола Е-класа W211 компресора си имаше пробка и напълниха маслото там, а не във фреона. На нашите коли във фреона ли е маслото и при положение, че нямам теч защо да ми теглят оригиналния фреон и да слагат друг?
  10. Колеги профилактично трябва ли да закарам колата да проверят дали компресора на климатроника има масло? Колата е на реални 195к км и откакто е в мен (3 години) нищо не е правено по климатика и си работи добре. Днес на мой колега му зареждаха колата с фреон защото има теч и се установи, че в компресора няма изобщо масло. Майстора му каза, че заради това дефектират най-често и че хората масово не правят профилактика. Въпроса е дали да закарам моята да я видят има ли масло или да не барам нищо докато работи?
  11. Според мен е нужно и ще се обоснова защо. Колата ми е 2010г, като аз я купих 2019г. Не беше с оригиналния си акумулатор, а с Бош 95А АГМ. Всеки месец изписваше на таблото, че е слаб акумулатора и ММИ често не тръгваше веднага, а след 10 минути. Карах я по електричари да мерят за утечка и колко зарежда. Оказа се, че утечка няма, но зарежда 13,7в отзад на акумулатора. Проблем с клемата при двигателя нямаше и след четене в форума разбрах, че трябва да зарежда над 14в. Купих си кабел, защото в моя град не са и чували за такива кодирания и си я кодирах сам. Резултата е, че сега зарежда с 14,7в без да е барано нищо друго по нея и от тогава проблем с акумулатор нямам. Обяснението което аз си правя е, че модула си е мислел че това е оригиналния акумулатор от 2010г и с цел да го пази да не умре защото е стар, нарочно му пуска по-малко ток. След кодирането му пуска вече като за нов акумулатор. И стария БЕМ код си беше за АГМ акумулатор, та не е от него незареждането.
  12. Ти казваш, че 7,5J джанта няма проблем да се кара с 255 широка гума, като ми даваш пример че твоя джип е с 7J и 265 гуми. Аз ти казвам, че това не е безопасно да се кара на А6 4F защото не е в допустимите граници и в завой със скорост с двутонния шлеп може да стане андибу морков. Иронично ти казах да сложиш 6J джанти ако искаш, не знам нито какви джанти имаш, нито какви гуми. От снимката на капачка ти става ясно, че караш с нормален за автомобила размер, не разбирам защо препоръчваш ненормален и дори опасен размер на колегата горе.
  13. Сложи си на А6-цата и 6J джанта с 265 широка гума ако искаш. Немеца го е измислил, тук е форум за Ауди, не за японски джипки. Ясно е, че за българина правила няма и всеки си прави каквото иска, но пробвай да минеш ТЮФ в Германия с този размер гуми и джанти да видим как ще стане работата. Няма 4F с този размер джанта/гума и не е случайно.
×
×
  • Create New...