pufa

Members
  • Content Count

    241
  • Joined

  • Last visited

About pufa

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A3

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,618 profile views
  1. При едни от най-добрите в Хасково - Щерю се казва собственика. Всички го знаят в града. По принцип само той се занимава и с ремонти по компресори, другите искат само да пълнят фреон.
  2. Колеги днес ходих да ми направят тази профилактика на климатроника. В колата имаше останали 230гр фреон. Доляха и 2 големи спринцовки масло в компресора. Сега духа осезаемо по-студено, 4 градуса по термометър мерене, направо студено ми става вътре. Изчисти със контактен спрей и тази капилярка, като по нея имаше леко мръсно. Пробката на компресора обаче беше идеално чиста, каза ми че навреме съм отишъл да не върти на сухо. Доволен съм като цяло от свършеното и накрая само 50лв ми струваше.
  3. На неговата кола Е-класа W211 компресора си имаше пробка и напълниха маслото там, а не във фреона. На нашите коли във фреона ли е маслото и при положение, че нямам теч защо да ми теглят оригиналния фреон и да слагат друг?
  4. Колеги профилактично трябва ли да закарам колата да проверят дали компресора на климатроника има масло? Колата е на реални 195к км и откакто е в мен (3 години) нищо не е правено по климатика и си работи добре. Днес на мой колега му зареждаха колата с фреон защото има теч и се установи, че в компресора няма изобщо масло. Майстора му каза, че заради това дефектират най-често и че хората масово не правят профилактика. Въпроса е дали да закарам моята да я видят има ли масло или да не барам нищо докато работи?
  5. Според мен е нужно и ще се обоснова защо. Колата ми е 2010г, като аз я купих 2019г. Не беше с оригиналния си акумулатор, а с Бош 95А АГМ. Всеки месец изписваше на таблото, че е слаб акумулатора и ММИ често не тръгваше веднага, а след 10 минути. Карах я по електричари да мерят за утечка и колко зарежда. Оказа се, че утечка няма, но зарежда 13,7в отзад на акумулатора. Проблем с клемата при двигателя нямаше и след четене в форума разбрах, че трябва да зарежда над 14в. Купих си кабел, защото в моя град не са и чували за такива кодирания и си я кодирах сам. Резултата е, че сега зарежда с 14,7в без да е барано нищо друго по нея и от тогава проблем с акумулатор нямам. Обяснението което аз си правя е, че модула си е мислел че това е оригиналния акумулатор от 2010г и с цел да го пази да не умре защото е стар, нарочно му пуска по-малко ток. След кодирането му пуска вече като за нов акумулатор. И стария БЕМ код си беше за АГМ акумулатор, та не е от него незареждането.
  6. Ти казваш, че 7,5J джанта няма проблем да се кара с 255 широка гума, като ми даваш пример че твоя джип е с 7J и 265 гуми. Аз ти казвам, че това не е безопасно да се кара на А6 4F защото не е в допустимите граници и в завой със скорост с двутонния шлеп може да стане андибу морков. Иронично ти казах да сложиш 6J джанти ако искаш, не знам нито какви джанти имаш, нито какви гуми. От снимката на капачка ти става ясно, че караш с нормален за автомобила размер, не разбирам защо препоръчваш ненормален и дори опасен размер на колегата горе.
  7. Сложи си на А6-цата и 6J джанта с 265 широка гума ако искаш. Немеца го е измислил, тук е форум за Ауди, не за японски джипки. Ясно е, че за българина правила няма и всеки си прави каквото иска, но пробвай да минеш ТЮФ в Германия с този размер гуми и джанти да видим как ще стане работата. Няма 4F с този размер джанта/гума и не е случайно.
  8. Ето ти актуална автомобилна таблица.
  9. Има си стандарти измислени от по-умни хора. Това не е Москвич и времената не са такива да се слага каквото има под ръка. На 7J и 265 гума освен, че има опасност да се пребиеш някъде гумата ти ще стои избомбена в средата и никога няма да се износва равномерно, защото самата стъпка няма да е плоска (контактното петно).
  10. На 7.5J широка джанта се слага максимално 225 широка гума. От там нагоре не е безопасно, а на 255 е напълно изключено да се слага. Ще се убиеш някъде като ти излезнат гумите от джантите.
  11. Питам защото ми вкараха мухата да не ги спирам тях, че ставала мудна колата в ниските обороти за сметка на високите където било по-добре. Махали се на БМВтата щото били фабрично проблемни, а за нашите коли било добре да си стоят работещи. Моята кола обаче вече е на 200к и мисля скоро ще се прецакат я моторчета я нещо друго, затова като я чипосват така или иначе плащам ще ми е безплатно да спрат егр и клапите да няма ядове с тях занапред.
  12. А вярно ли като се спрат вихровите клапи колата ще стане мудна в ниските обороти? Вие вашите спряхте ли ги и усетихте ли промяна в негативен план?
  13. Колеги има ли някой от вас който си кара колата чипосана с работещ ДПФ да сподели има ли проблем с него след чипа? Ще се задръсти ли окончателно при положение че в момента работи нормално или просто ще прави по-често регенерация? И относно чипосването кой тунер препоръчвате за нашите шлепове? Старата ми я правиха в Адлер и съм доволен, но тази е с бая повече екологии и се колебая да не прецакам ДПФ след чипа.
  14. Колеги на 2.0TDi 170hp CAHA достатъчно ли е да се спрат софтуерно вихровите клапи или трябва да се премахнат и механично за да няма опасност да се счупи парченце от тях? Също да питам ЕГР само софтуерно да се спре достатъчно ли е да не се задръства със сажди или трябва да се затапва и с ламаринка като на 1.9TDi? Ако са спряни клапите и ЕГР това ще задръства ли повече ДПФ-а или следователно след първите две трябва и той да се спре и изкорми?