betaserk

Members
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About betaserk

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C6 3.0 tdi

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Харманли

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. То било пред очите ми, но кой да види, извинявам се за спама, не е кой знае колко лесно, но не е и кои знае колко трудно, трябва обаче да намеря кола донор с частите и да взимам и готово, но ще падне търсене, зависи и дали ще взема такова Ауди, харесах едно, но не знам дали е ок, ако е може скоро да съм си пак със същото Ауди, няма по-добра кола от това Ауди, от мен да знаете
  2. Колеги, имах такова Ауди с ел задна врата и бях супер доволен и накефен, но продадох колата и сега търся да купя фейсова, колкото и да търся няма читава с такава опция, въпроса ми е, ако купя всички чаркуляци, модул, моторите във вратите и още каквото трябва, има ли си букси готови да се свържат двата мотора/под мотори става дума за целия модул с мотора/ или трябва и жици да се прекарват? Извинявам се че нямах нерви да прехвърля всички 13 страници да го търся, просто ако някой го е правил да сподели как става или да ми даде линк, ако може.
  3. И при мен на дясната лайстна беше изгорял диода, смених го с нов от стари играчки на сина ми, сравнявах как свети спрямо лявата лайсна и готово Диода на лайсната ли, много лесно е, сваляш кората и е елементарно свалянето на диода и малко запойка и готово! П.П. Гледайте да не объркате поляритета на диода!
  4. Днес активирах coming(leaving) home от MMI и подсветката под огледалата светна
  5. Не, но все едно двигателя тресеше, то и наистина го тресеше от вибрациите де. Днес загря много и само леко на дясно като е прави нещо, на ляво не прави нищо, може и да е от сервото сега, но подобрение има голямо. Може би трябва да ги сменя с оригинални масла за диф, да не направя работата дето евтиното излиза скъпо.
  6. Проблема изчезна на 99%, преди беше ужасно, много силен шум с вибрации само на загряла кола, на студено нямаше грижи, сега едвам се долавя нещо подобно, дори не съм сигурен дали не е от сервото, нормално е ако задържиш на пълен ляв или десен волан да прави нещо подобно, но не такова бучене и вибриране като от торсена и диференциалите. Смених маслото на торсена с оригинално от един колега за 100 лв, за диференциалите взех Mannol 75W-90 пълна синтетика, да знам че е евтин боклук, но исках да пробвам да видя дали ще има резултат и тогава да мисля, разтрих с ръка, в едната старото и в другата манола и манола беше в пъти по-мазно от това което си е изгубило свойствата. Старото беже ужасно, черно и меришеше на изгоряло и имаше утайка след като престоя, ужас, сигурно не е сменяно от 2006 година от както е произведена колата. Друго забелязах, че смених на предния диф и имаше малко промяна към оправяне, но не се оправи напълно, след като смених на задния диф вече работата заспа, казвам го, защото човек си мисли, че предния диф е може би виновен, защото е за предните гуми и когато са завити от него прави мизерии, но задния диф също играе роля и трябва да се смени маслото му.
  7. Казаха ми, че такива симптоми имало и като не било сменяно маслото на раздатката, ще проверя и там как стоят нещата, ще потърся инфо в нета.
  8. Благодаря ви за помоща! Утре ще погледна на канал за какво става дума, гледах в нета не е сложно/много/ да се свали алтернатора, казаха ми, че само по номер на генератора може да се поръча такава ролка, защото били много видове.
  9. Такаа, купих друга серво помпа за волана и я смених, промяна няма! Жалко, толкова много исках да се оттърва от този дразнещ проблем, да само на загряла го прави, но все пак е дразнещо и то много. Така и така я смених тая помпа, погледнах и шайбата на генератора, блокирала е и не превърта на другия край като се завърти, тази ролка с механизъм за свободен ход ли е или е обикновена? Бученето като завъртя на ляво или дясно си остана, прави го само на загряла кола! Чува се сякаш нещо по ремъка е, дали заради тая шайба на генератора, ако е блокирала може да стане този шум?
  10. Развих болта и после другия болт и една пружина има, която е вътре, тази лъскавата част като буталце има доста неравности по тази част, която се търка по стените, това ли е този клапан и ако го сменя дали ще има ефект при условие че сигурно и женската част е изхабена. И как се изважда тази помпа, няма дупки отпред на шайбата за да вкарам звезда ключ за да развия болтовете, трябва да сваля шайбата, но как?
  11. Става дума за този болт или аз се бъркам нещо...
  12. Ок, благодаря за отговорите, не ми качва над 90 градуса, щом не трябва да се върти винаги и не ми вдига повече значи си върви
  13. Здравейте, колеги! Имам един въпрос, перката на колата/не тази за климатика/ трябва ли да се върти постоянно при запален двигател? На някой марки коли нали така беше? Не ми прегравя колата, дори в горещините, но погледнах под капака на работещ двигател и перката не се въртеше. 3.0 тди е аудито ми! П.П. Търсих и във форума и в гугъл, но не намерих нищо за въпроса ми.
  14. Здравейте, колеги! Имам проблем със сервото! Студена ли е колата няма грижа, загрее ли и завъртя ли докрай се получава доста гаден шум, все едно мотора се измъчва, така се усеща! Някой имал ли е подобен проблем и къде да търся виновника. Течноста беше на мин и я направих както трябва да е, но проблема си остана, някои дни не го прави, други да. Някакъв клапан има ли, или си е само помпа и рейка, новото беше малко над нормалното и днес го направих точно където трябва да е! Другото което е, течността е тъмна на цвят, дали ако я сменя цялата ще се оправи, след като долях за 1 ден нямаше проблем и като се омеси добре на другия ден като загря пак същата бира.