-
Мнения
76 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A6 C6 3.0 tdi
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Харманли
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
betaserk's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
https://www.youtube.com/watch?v=8hZtODp5pFk
-
То било пред очите ми, но кой да види, извинявам се за спама, не е кой знае колко лесно, но не е и кои знае колко трудно, трябва обаче да намеря кола донор с частите и да взимам и готово, но ще падне търсене, зависи и дали ще взема такова Ауди, харесах едно, но не знам дали е ок, ако е може скоро да съм си пак със същото Ауди, няма по-добра кола от това Ауди, от мен да знаете
-
Колеги, имах такова Ауди с ел задна врата и бях супер доволен и накефен, но продадох колата и сега търся да купя фейсова, колкото и да търся няма читава с такава опция, въпроса ми е, ако купя всички чаркуляци, модул, моторите във вратите и още каквото трябва, има ли си букси готови да се свържат двата мотора/под мотори става дума за целия модул с мотора/ или трябва и жици да се прекарват? Извинявам се че нямах нерви да прехвърля всички 13 страници да го търся, просто ако някой го е правил да сподели как става или да ми даде линк, ако може.
-
И при мен на дясната лайстна беше изгорял диода, смених го с нов от стари играчки на сина ми, сравнявах как свети спрямо лявата лайсна и готово Диода на лайсната ли, много лесно е, сваляш кората и е елементарно свалянето на диода и малко запойка и готово! П.П. Гледайте да не объркате поляритета на диода!
-
Днес активирах coming(leaving) home от MMI и подсветката под огледалата светна
-
Не, но все едно двигателя тресеше, то и наистина го тресеше от вибрациите де. Днес загря много и само леко на дясно като е прави нещо, на ляво не прави нищо, може и да е от сервото сега, но подобрение има голямо. Може би трябва да ги сменя с оригинални масла за диф, да не направя работата дето евтиното излиза скъпо.
-
Проблема изчезна на 99%, преди беше ужасно, много силен шум с вибрации само на загряла кола, на студено нямаше грижи, сега едвам се долавя нещо подобно, дори не съм сигурен дали не е от сервото, нормално е ако задържиш на пълен ляв или десен волан да прави нещо подобно, но не такова бучене и вибриране като от торсена и диференциалите. Смених маслото на торсена с оригинално от един колега за 100 лв, за диференциалите взех Mannol 75W-90 пълна синтетика, да знам че е евтин боклук, но исках да пробвам да видя дали ще има резултат и тогава да мисля, разтрих с ръка, в едната старото и в другата манола и манола беше в пъти по-мазно от това което си е изгубило свойствата. Старото беже ужасно, черно и меришеше на изгоряло и имаше утайка след като престоя, ужас, сигурно не е сменяно от 2006 година от както е произведена колата. Друго забелязах, че смених на предния диф и имаше малко промяна към оправяне, но не се оправи напълно, след като смених на задния диф вече работата заспа, казвам го, защото човек си мисли, че предния диф е може би виновен, защото е за предните гуми и когато са завити от него прави мизерии, но задния диф също играе роля и трябва да се смени маслото му.
-
Благодаря ви за помоща! Утре ще погледна на канал за какво става дума, гледах в нета не е сложно/много/ да се свали алтернатора, казаха ми, че само по номер на генератора може да се поръча такава ролка, защото били много видове.
-
Такаа, купих друга серво помпа за волана и я смених, промяна няма! Жалко, толкова много исках да се оттърва от този дразнещ проблем, да само на загряла го прави, но все пак е дразнещо и то много. Така и така я смених тая помпа, погледнах и шайбата на генератора, блокирала е и не превърта на другия край като се завърти, тази ролка с механизъм за свободен ход ли е или е обикновена? Бученето като завъртя на ляво или дясно си остана, прави го само на загряла кола! Чува се сякаш нещо по ремъка е, дали заради тая шайба на генератора, ако е блокирала може да стане този шум?
-
Развих болта и после другия болт и една пружина има, която е вътре, тази лъскавата част като буталце има доста неравности по тази част, която се търка по стените, това ли е този клапан и ако го сменя дали ще има ефект при условие че сигурно и женската част е изхабена. И как се изважда тази помпа, няма дупки отпред на шайбата за да вкарам звезда ключ за да развия болтовете, трябва да сваля шайбата, но как?
-
Ок, благодаря за отговорите, не ми качва над 90 градуса, щом не трябва да се върти винаги и не ми вдига повече значи си върви
- 4 отговора
-
- перка на радиатора
- перка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравейте, колеги! Имам един въпрос, перката на колата/не тази за климатика/ трябва ли да се върти постоянно при запален двигател? На някой марки коли нали така беше? Не ми прегравя колата, дори в горещините, но погледнах под капака на работещ двигател и перката не се въртеше. 3.0 тди е аудито ми! П.П. Търсих и във форума и в гугъл, но не намерих нищо за въпроса ми.
- 4 отговора
-
- перка на радиатора
- перка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравейте, колеги! Имам проблем със сервото! Студена ли е колата няма грижа, загрее ли и завъртя ли докрай се получава доста гаден шум, все едно мотора се измъчва, така се усеща! Някой имал ли е подобен проблем и къде да търся виновника. Течноста беше на мин и я направих както трябва да е, но проблема си остана, някои дни не го прави, други да. Някакъв клапан има ли, или си е само помпа и рейка, новото беше малко над нормалното и днес го направих точно където трябва да е! Другото което е, течността е тъмна на цвят, дали ако я сменя цялата ще се оправи, след като долях за 1 ден нямаше проблем и като се омеси добре на другия ден като загря пак същата бира.