Jump to content

mgeorgiev

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 1.9tdi

mgeorgiev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега търся си бутон за аварийните мигачи, стои по средата на таблото. Отзад е със седем крачета.
  2. Колега търся си бутон за аварийните мигачи, стои по средата на таблото. Отзад е със седем крачета.
  3. Колега търся си бутон за аварийните мигачи, стои по средата на таблото. Отзад е със седем крачета.
  4. Колега търся си бутон за аварийните мигачи, стои по средата на таблото. Отзад е със седем крачета.
  5. Колега търся си бутон за аварийните мигачи, стои по средата на таблото. Отзад е със седем крачета.
  6. Колега, благодаря за бързия, точен и ясен отговор. Точно от тази информация имах нужда! Мисля, че ще е полезна и за другите читатели.
  7. А някой може ли да сподели, ако проблема за неработещите мигачи е в копчето на аварийните и сме го извадили от буксата къде може да се направи мост за да има ток до релето и съответно да работят мигачите. Говорим при положение, че релето е изправно и си работи. Целта е да не карам без мигачи докато си намеря ново копче и да го сменя. В буксата влизат 7 крачета номерирани от 1 до 7. Предварително благодаря за информацията!
  8. Здравей, проверявам за работещо таблото с уредите за АУДИ 80 Б4 1,9tdi. Купувам или бартер - имам работещо бензиново. Поздрави
  9. Здравей, проверявам за работещо таблото с уредите за АУДИ 80 Б4 1,9tdi. Купувам или бартер - имам работещо бензиново. Поздрави
  10. Търся работещо такова, в краен случай мога да взема с не работещ дневен километраж. Имам работещо бензиново, което мога да дам бартер или да продам.
  11. Здравей, трябва ми работещо таблото с уредите за АУДИ 80 Б4 1,9tdi. Купувам или бартер - имам работещо бензиново. Поздрави
  12. Здравей колега, таблото налично ли е, и ако да всички уреди ли са наред и цена?
  13. Здравейте колеги, оказа се, че има проблем със захранването на тези клапани понеже са с общ плюс. Снопа с кабелите към единия клапан се беше мушнал зад шайбата на ремъка и от въртенето беше наранил и оголил самия кабел. Проблема със загубата на мощност изчезна след изолирането на кабела и изтриване на грешките! Останаха ми следните грешки: Address 08: Auto HVAC Labels: None Part No: 4A0 919 579 C Component: Stg. Klimak. 4-Zyl. D07 VCID: 3065614050F 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-00 - Signal too Low Address 25: Immobilizer Labels: None Part No: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0R8093368 D72 Coding: 00000 Shop #: WSC 00404 VCID: DFC752FCFD1 някакви идеи при положение, че климатика си работи? 2 Faults Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent 00750 - Warning Lamp 31-00 - Open or Short to Ground и тук нямам някакви проблеми с палене или нещо подобно
  14. Нов съм във форума и нямам натрупан опит. nicoldy моля, да ми кажеш как да направя въпросните логове. Предварително ти благодаря. Ако вече има такава тема, моля да ме насочиш към нея.
  15. Ок, аз грешките ги изтрих, карах 2 дена довечера ще тествам пак и ще кача резултата. Може ли проблема с тягата да има общо с горивен филтър - на 10000 км е.
×
×
  • Create New...