Jump to content

noviq

Members
  • Мнения

    114
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно noviq

  • Рожден ден 28.06.1977

Друго

  • Kaра
    Coupe , Corsa A GSI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Stara Zagora

noviq's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблема е че като се натовари ел. системата колата прекъсва ако е в движение , а ако е на място - загасва. Вече писах че съм пробвал с друг алтернатор и пак е същото. проблема изчезва когато изключа климатика. Днес замерих напрежението на потинциометъра 0.48- 0.59
  2. Климатика работи перфектно и за това не съм ходил на сервиз.При пълно натоварване (климатик , фарове/халогени , вентилатори и пр. ) напрежението е 13,5- 13,6V - пробвах с 2 алтернатора ,все си е в тези граници - значи нещо го тормози ? Снощи открих тема във форума на колеги със същите проблеми . Споменават се електромагнитни шайби и др. Потинциометъра е сменен , след като свалих АГУ-то. Този който сложих е много запазен. Стойностите на потинциометъра трябваше да са плавни при движение?
  3. Ако е в движение при включване на климатика колата забива , ако е на място мотора загасва . И в 2-та случая това става след като се чува "цъкане" на някакво реле . За стъпковото моторче - ще го почистя . "В името на науката имам и резервно - ще пробвам и с него".
  4. И аз съм със същия проблем . Със сигурност проблема не е в алтернатора или акумолатора . И от двата съм пробвал с по "няколко". Ще помоля колегите които са си решили проблема да споделят с нас . Благодаря.
  5. Темата е стара и не зная от къде да почна . Когато се натовари ел . системата (фарове , вентилатори и др. мотора започва да прекъсва. Спад в напрежението няма (от 13,6 - 14,1) .Сменил съм инжекцион / дебитомер / алтернатор. Утре мисля да "врътна" и температурния датчик. Проблема се появява най -осезателно при вкючването на втората степен на вентилаторите (над 90 гр.). Кабели ,свещи и капачка са на не повече от 2000 - 4000 км.Ще съм благодарен на всякакви съвети .
  6. noviq

    Датчик на ABS Audi coupe

    Не видях букса никъде
  7. Здравейте , от няколко дена нямам ABS и днес решик да почистя датчиците (предишните пъти това помагаше). Когато стигнах до предно ляво колело видях че датчика е премазан . Въпроса ми е може ли да се подмени и по какъв начин? Благодаря.
  8. Колега , пласмасовите кори на предните колонки (от вътре)налични ли са? Цена?
  9. Колега , пластмасовите кори на предните колонки налични ли са ?
  10. Колега , пласмасовите кори на предните колонки (от вътре)налични ли са? Цена?
  11. noviq

    АЦЕ - прекъсване

    Навремето в една друга тема , един колега беше качил таблица на въпросния Т-датчик със стойностите , но снимката нещо не се вижда . Молбата ми е ако някой я има да я качи
  12. noviq

    АЦЕ - прекъсване

    На година и няколко месеца
  13. noviq

    АЦЕ - прекъсване

    Колеги видно от заглавието ,двигателя когато загрее започва да прекъсва. Днес демонтирах АГУ-то, смених инжекциона,клапата и дебитомера и си продължава да прекъсва.Правеше го и преди на газ с изключен дебитомер.Прекъсването се получава около и над 1800-1900 об/м. и след като колата е работила 20-тина минути . Кабелите и свещите са чисто нови. Има ли начин по който могат да се проверят бобината и комутатора ( освен с други които са читави)? Благодаря.
  14. noviq

    ACE = KR

    Здавейте колеги ,от доста време не съм тормозил никой във форума и ми доскуча .Та дириктно на въпроса - дали е възможно да да използвам инжекцион от KR на ACE ? Заради пробеми с потинциометъра на клапата досега карах с изключена букса( в авариен режим на ЕКУ-то).Благодаря за вниманието.
×
×
  • Create New...