Jump to content

radulan

Members
  • Мнения

    147
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно radulan

  • Рожден ден 1.01.1956

Друго

  • Kaра
    ZAZ 969

Персонална информация

  • Пол
    Female
  • Локация
    ТУТРАКАН

radulan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Главния редактор на вестник Стършел нямаше как да не се изцепи... Не веднъж съм заявявал, че чета и пиша в нескопосания ви форум за забавление - да ви чета глупавите въпроси и некомпетентни отговори. Така, че ако ме отреже някой, не знам как ще го преживея - ще трябва да се абонирам за някой хумористичен вестник. И да разберете, че съм човек, ще ви светна - "червeна течност" се сипва далеч не само в Мерцедес. Пък то и в Мерцедес се сипва само в някий модели. "Червена течност" "зелена течност" - само такива калмуци като вашата агитка могат да описват толкова "технически" различните масла. То ясно, че хал-хабер нямате от масла, ама поне си трайте да не се излагате.
  2. Тука е на руски, ама предплагам се разбира.
  3. Куренце мамино, сладко. Пък и за суфльорчето дето е писало след теб - явно ти треперят ръцете от старческа деменция или ти тресе много мотора, че не можеш да уцелиш дупката...ами ползвай фуниика. И ако не можете да помогнете в темата ( което е видно), по добре нищо не пишете.
  4. Абе как на загасен двигател...само глупости тука пишете. Слушай Fibrom, палиш мотора и доливаш до max. Маслото - на капачката пише VAG 002000 , но то вече не се предлага. Има нова спецификация, нищели сме го тоя проблем вече. Ама предполагам, че ще долееш първия ментак от първата бензиностанция.
  5. Всъщност по старите са с едно краче и изглеждат точно като в сайтовете който съм дал. Мога и снимка да направя утре на моята кочина. Тези с два пина са на по новите. Ама тя идеята беше друга там - да се види, че на 110оС нищо му няма на мотора и че никви капачки няма да изхвърчат. Разбира се при определени условия - като се загаси мотора циркулацията на антифриз спира, въздушния поток спира и температурата на чарколяците се повишава много. От това бензина в горивопроводите завира, получават се въздушни мехури и това затруднява последващ старт в следващите няколко минути. За това се включва перката, да охлади горивопроводите и дюзите. На KV мотора за целта си има отделна въздушна помпа. И естествено - датчика само подава инфо на реле което включва перката. А за времето - никъде не е казано че е еднакво за различните мотори и години - разликите между к-жетроник и диджифант са сериозни. И никъде не е казано че твоята система работи коректно.
  6. Спокойно деца, седнете ще ви обесня, да разберете какъв човек съм. Ето тука хората са го написали: http://www.audi80.ru/Techinfo/CoolingSystem/ "Термовыключатель вентилятора охлаждения топливных форсунок ("afterrun cooling") Включение 110°C Выключение 103°C Запрограммированный временной интервал 10-12 мин." За скараните с руския ще преведа: "Термоключ, включващ вентилатора за охлаждане на горивните дюзи Включване 110°C Изключване 103°C Времеви интервал 10-12мин." Ако има нещо друго неясно - питайте не се притеснявайте.
  7. Ама верно такъв ръб като тебе няма: загледай се какво си писал в пост #19, в една тема преди няколко години. http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...%F0%EA%E0%F2%E0
  8. http://www.maxparts.ru/index.php?page=proi...;art_id=1646735 http://www.ersatzteile-info.de/index.php?s...&art=7.4078 http://www.luja.cz/?id=002499&alld=&F_NR=191919521B http://atm-autoteile.de/product_info.php?i...110C--blau.html http://www.yiparts.com/Part/py/VCSWS Даже и средно-интелигентен чобанин, краварин или шоп може да види на каква температура сработва шалтера.
  9. Ти си човека. Даже преди това можеш да си седнеш на ръката за десет минути: после Джена Джеимсън ще ти се стори като от плът и кръв.
  10. Скъпи Ngoro, за почти четирите години четене на този форум не съм научил почти никаква нава информация - тоава просто е невъзможно. Чета и други форуми, но толкова безмислени въпроси и некомпетентни отговори на друго място няма. Форумът се списва от нискоклалифицирани гаражни майсторчета и младежи който свалили една глава на двайсет годишната си кочина се мислят за механици от Ф1. Да не говорим за обидите и псувните на майка между съфоромците, които могат да се прочетат тук - няма друго място с толкова ниска култура на писане. Интересно ми е като се съберете на сбирките си така ли си говорите - и ако е така, въобще няма да се учудя. Правописът на осем годишно циганче който е често срещан тук също говори за интелекта на хората който пишат тук. Е разбира се има и редки изключения. Ще ме питаш защо за Бога го чета тоя форум. Ами заради такива като теб. За разтуха и развлечение. Не съм абониран за вестник Стършел, та затова като се върна от работа е приятно да седна и да видя какви бисери са написали дебили като теб. Да се посмея и позабавлявам. Макар, че понякога работата въобще не е смешна - направо ми се плаче. Понякога си мисля, че имате психични или алкохолни проблеми. Ще те помоля само едно нещо - всяка вечер като се върнеш в евтината си квартира в Младост 6 от мизерната си работа, унизен от шефа си и утрепан от живота, като започнеш да се наливаш с евтина водка, преди да пребиеш жена си, седни на компа и продължавай да пишеш, и да пишеш...щото иначе ще трябва да се абонирам за вестник Стършел. Благодаря.
  11. Аз още съм с такова и съм много доволен.
  12. Мнението за колегите във форума се обуславя от тяхните мнения тук във форума, а не кой какво можел. Аз какво да направя като пише глупости.
  13. Коя капачка ве селски, ха-ха? Пак тука мнения за вестник Стършел. Добре де, сега ще ти обесня, щото явно наистина не вдяваш от двигатели и автомобили - този датчик мери температурата в коша, а не на антифриза. За антифриза имаш други датчици, ако те интересува къде са, питай, ще ти обесня. Мери температурата в коша, защото като се повиши много, бензина в горивопроводите завира. "да ти е избила капачката" - буха-ха, по тъпо мнение не бях чел скоро. Кое ще и избие - то тва да не е шампанско, ха-ха.
×
×
  • Create New...