Jump to content

TreKSTeR

Members
  • Мнения

    369
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно TreKSTeR

  • Рожден ден 13.02.1993

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5

Контакти

  • Website URL
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000107501016

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Ихтиман

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

TreKSTeR's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Възможен е бартер за бензиново ауди Quattro над 150кс. А4 А6! С доплащане от моя или ваша страна.
  2. Благодаря отново! Остана да стигнем до там да огледаме.
  3. @Andy Благодаря,колега за изчерпателния отговор. Като гледам най ми допада 3.0 , както казах не съм фен на тунинг доработките и засилването на двигатели...за това мисля 3.0q ръчка или tiptronic за най-удачния варянт. Не съм и състезател и в повечето случаи карам спокойно,НО е хубаво да се разчита на малко повече мощност. Исках да разбера малко повече за тоя двигател, има ли някакви си негови специфични болежки,които можем да открием при оглед??
  4. Аз мисля,че съм гледал негов клип преди известно време,ако не се лъжа
  5. Махнете го спора за 1.8т няма смисъл...кажете ако имате нещо за 3.0 защото по ме влече от 2.7... Някой може ли да даде г.д реален разход, цена за обслужване? Евентуални ремонти ,които може да изскочат? За какво по специфично да гледам,като отида на място?
  6. Именно. Цитиране на предходно мнение!
  7. Коментираха го колега по-другите теми, чел съм и вашите мнения,мен лично не ме притеснява...никасил микасил всичко се прави...
  8. Четох за никасила,колега до колкото разбрах за него,проблема идвал от сярата в бензина...но имаше и отговори в който се споменава,че небил с никасил...и на газ също не е имало проблеми до сега. Следя във форума, какво се случва.
  9. Именно за това търся голям мАтор, не съм някакъв тунингар да взема да раздувам тръц да върви...Искам прилично вървяща кола,която да ми доставя удоволствие от шофирането. Те и 3.0 и 2.7 не са някакви страшните самолети ама пак са по-добре от AFN...
  10. Дори в немския сайт а6 c5 1.8тq 180к.с са много редки...А 3.0 има 4-5 с добър набор от екстри...Не мисля,че v6 ще е по-зле от 1.8т, като вървеж, устойчивост пък дори и шум в купето,пък ако излезне и някой с ръчни скорости още по-добре.
  11. Ами колега спрял съм се на 2.7т и 3.0, защото ми допадат, като кубатура, мощност и разход.6така вади и доста приличен звук. Вече 4.2 ми идват малко множко конете, не че не ми харесва просто, ще е по на там във времето.
  12. Колега не се шегувам, не искам малък двигател, по-скъпата поддръжка и и евентуални ремонти не ме притесняват. Няма да я засилвам повече,за това искам що годе мощен двигател. Не карам много км на година, имам 2месеца в годината горе долу пътуване всеки ден до столицата, което са ми 110км на ден.
  13. Благодаря колега, 1.8т съм го изключил от сметките,защото не искам напомпана малолитражка,а по сериозен двигател от към коне и кубици.Със сигурност, какъвто и да е двигателя ще се слага газ. Гледам за коли до 200х.км.
  14. Колеги, добър вечер на всички! Имам една дилема, предстои ми пътуване до Австрия и Германия, номера е там, че ще карам колата на един приятел до там и мисля да взема кола от Германия или Австрия с цел лично ползване. Двоумя се между 2.7т quattro и 3.0 quattro, другия въпрос е да е с ръчни скорости или автоматик (tiptronic)? И двата са в A6 c5. Ще съм благодарен на всякакъви мнения от хора, които са притежавали или притежават или просто имат какво да кажат по темата.
×
×
  • Create New...