Колеги имам същия проблем,след 2000 оборота почва да ми свети компютъра за маслото и пищи при положение,че е на 5 бара,вече разбрах за тоя белия датчик,а можете ли да ми кажете каде се намира той.В интерес на истината преди 1 предишен ремонт на ДВГ ми държеше ниско налягане на маслото около 1 бар и ми светеше компютъра,но не знам как но се оправи от самосебе си,сега след нов ремонт на двг,смяна на бутала,сегменти,биелни лагери,ремонт на главата,ми свети и пищи след 2000 оборота,също така и лампата за водата започна да свети при положение че има вода... Забравих да кажа,че имам 2 маслени помпи и 2-те са проверени,дори едната я отвориха да я изчистят за да видят дали клапана засяда и висчко е ок.Майстора каза че сложил 1 др табло и спряло да свети само за малслото,за водата проблема останал,но не знам дали не е проблема в този белия датчик,благодаря предварително