Jump to content

reaktiven

Members
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно reaktiven

  • Рожден ден 2.05.1979

Друго

  • Kaра
    A4 1.8T

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

reaktiven's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Долния , стоящ на тройника отстрани на блока.Намира се вътре в маркуча, който отива в смукателния колектор. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=140936 Ето тук колегата VBI го е обеснил много добре.
  2. Моята вече е премахната напълно, метална тръба, ПВЦ клапан, малък клапан, всичко след кривката на блока.Оттам хванах направо маркуч ,извадих го зад скоростите, чак до половината кола. При мен не се осеща лоша миризма, маркуча леко пропушва /по скоро пара излиза/. Може би си внушавам, но колата е по тиха в момента, имаше някъде пост на колега който твърди същото. Нямаше кой знае какви мизерии по тръбите нито запушвания, явно наскоро преди да е купя са подменяни клапаните , защото и те бяха доста чисти. Промяна на работата на двигателя не осещам, работи както обикновенно, с исключение както казах, като че ли една идея -по тих.
  3. Не искам да ползвам металната тръба въобще.Няма смисъл да се затапва към малкия клапан, а направо да се махне, към колекторите естественно се затапва.Хващам си маркуча направо след пластмасовата кривка на блока.Закакво да стоят останалите щуротии, като не се ползват?
  4. В крайна смета при АЕБ как се процедира? Доколкото разбрах: 1-Маха се ПВЦ клапана , който влиза в гофрирания маркуч към дебитомера. 2-Затапва се входа на колекторите ./който маркуч слиза при разклонението към втория клапан и металната тръба отвеждаща до ПВЦ клапана/ 3- Какво правим с долния клапан? - Махаме ли го ? ако го махаме , хващаме направо нов маркуч преди разклонението, и така да отпадна направо и металната тръба? Неможе ли всичко да се махне, и хване нов маркуч направо от пласмасовата кривка , където излиза от блока?Съответно се затапва гофрирания маркуч при дебитомера, и входа към колекторите.
  5. Здравейте, купувам оригинален катализатор за 1.8Т код АЕБ. Реално ми трябва тялото на катализатора/празен,без питата,изтърбушен/ с присъединяващите фланци към турбото и назад към изпускателната система. Имам впредвид,че който иска да си върне материала от питата-на мен не ми трябва.Може и цял/неизтърбушен/- на разумна цена.
  6. Здравейте, трябва ми компютър за Ауди А4 1.8Т 98г с код на двигателя АЕВ. На линка има снимка с точните номера на компютъра. http://vanko123.snimka.bg/tuning/djanti.692421.30147806 Моля на лични или на 0896146972.
  7. Благодаря, намерени са отдавна, темата е за изтриване!
  8. Да, същото металното, верно за бензиновата рейка е хванато, значи е регулатор...
  9. И аз тук смятах да го вържа, и без това тук съм с оригиналното маркуче, а то е пред разпадане.Незнаех дъли е уместно , но щом при теб всичко е ок, и аз ще вържа на същото място . За троиника не търси, тези дни проучих нещата, стругар ще ми направи разклоненията.Благодаря ти ! Между другото , клапана на снимката за какво е ?
  10. Благодаря колега, голяма услуга ми правиш!
  11. Ти 2 уреда ли добави/температура и налягане/ или само 1? Буустметър слага ли? И Ако, него пък къде върза?
  12. Ако е удобно- снимай го да! А ти сложи датчика за лампата на свободното масто , така ли ? Без проблемно ли пасва там?А на негово място сложи тройника? Верно , там мястото е повечко...
  13. Здравейте колеги, от скоро ми хрумна да си сложа 2 допълнителни уреда за маслото, а именно за налягане и температура.Колата е А4 1.8Т 150кс, с код на двигателя АЕБ.Някой монтирал ли е нещо подобно? Преходници , тройници от къде могад да се купят в Пловдив? Гледах, мисля , че на конзолата над масленият филтър има едно свободно място, затапено с тапичка на винт.Но и за там ще ми трябва разклонение, а и гледам мястото е ограничено.
×
×
  • Create New...