Jump to content

Uzunov1

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Uzunov1

  • Рожден ден 28.11.1991

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.5

Персонална информация

  • Пол
    Male

Uzunov1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за помоща утре ще ги сменя и ще видим дали ще се рареши проблема
  2. Занимавам се с продажба на обзавеждане за баня ако някой съфорумник от Бургас иска да прави ремонт на банята да ми пише на лично да го упътя къде да дойде и ще измислим някоя отстъпка като за наш човек.
  3. Искам да направя А6 като С6 отзад с двата супуха имам бронята не съм пробвал дали ще пасне защото нямам време ако някой е пробвал ако може да ми каже да ми спести мъките,и също така ако пасва мога ли да ги направя двата ауспуха(не по селската с заварки) ами да си тръгват нормално с отделни гърнета и по големи тръби.
  4. Купувам задна дясна тонколона Купувам мрежестия капак на задна лява тонколона Купувам решетка без амблема Купувам К&Н въздушен филтър или нов филтър оригинален 2.5 тди
  5. От няколко месеца вече стъклото ми се затормозяваше да се вдигне трябваше на няколко пъти да вдигам да отпусна малко надолу и пак да го вдигна 2-3 пъи докато се затвори... ,но от няколко дена вече ми е нужен цял екип механици за да го вдигнем не желае да се вдигне повече от 10 см.Разглобихме кората,но не успяхме да стигнем да заключение металната част на ел.двигателчето се бяше нагряла доста.Като се спуска надолу няма никакъв проблем върви с нормална скорост.Та въпроса ми е възможно ли е релсите да са криви което ме съмнява или ел.моторчето е за смяна?Става пъпрос за Ауди А6 Ц5
  6. Тази кола е много ценна за мен искам да си остана с нея.Ако трябва бих и сменил двигателя,но да е същата кола.
  7. Мерси за инфрмацията! Нов съм в този форум,скоро научих за него от стъклото на едно ауди и реших да се регистрирам защото отдавна имам мерак да направя тунинг на аудито ама намирам само някакви икстериорни части,това е страхотен форум много информация и хората помагат. Ако има някой от Бургас на който му се занимава да ми помогне бих му бил много благодарен.
  8. Бургас Мерак ми е да си я направя сам (не точно сам имам едно аверче дето прави коли)не искам да я давам на някви измислени магазини да ми я осерат и кой ги знае какво ще и направят 2 пъти съм ходил на сервиз единия път ми блъснаха врата другия път ми пробиха дебитомера.В София имам един познат държи сервиза на входа дето е големичък е има динометър смятам а му я закарам да видим какво ще и прави само не знам колко коня е в момента големия талон съм го забутал някъде и не мога да вида колко е.Има ли някакъв начин от номера на двигатела или рамата да вида (както е при БМВ)
  9. Моя съвет е да си потърсиш нещо добро на малко километри но да са реални ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от чужбина.Аз имах късмета да не страдам от този проблем защото прибарах една 2.5 тди-ка на 90 000 км реални карана от 98-до 02 от тогава е гаражирана.Взех я за 12 000 лв с докарването до тук.След което обаче попаднах на няколко проблема които се разрешиха срещу 600 или 700 лева не помня вече беше преди 2 години.Явно колата беше карана в някакви гори тилилейски и имеше цепнатина в корпуса на турбото,от турбото вадиха кал и нов дебитомер.След това смених ремъци.Вичко това приключи на 100 000 км.Вече е на 185 000 никакъв проблем не съм имал след почистването на турбото колата стана като стрела,след още 5000 кв ще и сменя ремъците,филтъра и всичко препоръчано от производителя.Извода е,че перфектна кола няма ама който търси намира нещо което може да бъде оправено срещу малка сума.Така,че моя съвет е 2.5 тди-ка намираш си хубава караш и пееш.Успех с търсенето.
  10. Заделил съм 4000 лв за тунинг на мойта гордост А6 c5 2.5 тди 150 коня версичта и се поразчетох из форума и ся спрях на следните идей чип тунинг от http://bg.powerchip-germany.de/ . Също така прочетох мнението на един съфорумник чието име вече не помня,че ще има ефект ако се сложи по голям интеркулер и нови алуминиеви тръби.Мисля да махна катализаатора и да сложа междинно гърне,отзад да го направя като S6 с 2 та ауспуха.Та въпроса ми е някой правил ли е някой от тези неща да ме насочи от къде да си ги купя качествени горе долу на прилична цена випреки,че кеф няма цена.И да ми обясните как да сложа 2 ауспуха-откъде да тръгват тръбите какво да променя и каква задна броня да сложа защото не ми се реже тая(не сме тръгнали да правим голфаджийски номера тука сме друга класа!) и примерно една задна броня от S6 ще пасне ли нормално. Ако имате други идей споделяйте да св впишем в ценовия диапазон от 4000 до 5000 максимум. Благодаря ви предварително!
  11. Ясно значи сменям поне да ми е мирна главата,че няма да ходя да си търся повече филтър ами почиствам (пера) карам и пея!
  12. Аз се разчетах и видях,че било по доро реагирането на двигателя и другия плюс,че само переш не сменяш
  13. Uzunov1

    стъкла

    Има и друг вариянт на мойта бяха прекъснати кабелите в гумената връзка на врата почни от там добро начало е 1 начин да провериш без да я разтваряш не не винаги бачка е да отвориш вратата и следиш в различната стешен на отваряне дали някъде прекъсва тока подаван към светлините на вратата успех
  14. Мойта като я взимах миналата година беше на 80000 км което много ме озъдачи и звъннах на едно аверче дето бачка в ауди продиктувах му номера на рамата и ми изкараха цялата история на колата и се оказа че е върната само с 40000км така че единствения сигурен начин е да имаш приятел който да бачка в ауди и да ти провери сервизната информация
  15. Имах подобен проблем с мойта просто не вървеше и проблема се проявяваше при ускоряване на наклон и при изпреварване с скорост над 100...оказа се че има пукнатина в корпуса на турбото и също така турбото беше задръстено и дебитомера беше прецакан.. човека от сервиза ми е авер и каза че дебитомера е хубаво да се сменя на 90000км. смених дебитомера изчисиха турбото и сменихме корпуса направо хвърчи сега имам чуство че карам съвсем друга кола...какво ли не мислихме че е скоростна кутия... почваше да качва в високите обороти и нямаше мощност почти в червеното отиваше.Иди до някой сервиз ако имаш пари да ти отворят турбото ида го почистят от моето искараха кал БУКВАЛНО успех с начинанието на мене ми излезе 600 лева с ремонта нов дебитомер и корпус и почистването
×
×
  • Create New...