Jump to content

JustSomeone

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно JustSomeone

  • Рожден ден 1.09.1991

Друго

  • Kaра
    Audi 80 b4 2.0e

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Контакти

  • Skype
    justsomeone..

JustSomeone's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Там ми е газовата дам, но се надявам да няма смачкано ? Отзад не се вижда да има смачкано нищо, но в момента не мога да отворя багажника .. по-късно ще се заровя в колата да видя какво се случва
  2. Благодаря за отговорите, тъй като съм на работа малко повече и изкарах нощна смяна, като се наспя ще разглобя кората и ще видя какво мога да направя за дръжката. Днес обаче, докато карах усетих,че имам и друга щета. При нормално каране и ниски обороти няма проблем, но изръчкам ли я повечко и се чува едно притрепване отзад.. звучи като разкачена скоба, но знам ли .. отзад е газовата :S, ще я водя на прегледа, да видят отдолу отгоре всичко дали е нормално, да не взема да гръмна някъде по пътя. Стискайте палци да няма проблеми.
  3. Здравейте, Преди има няма 2ч, един хубавец се заби в мен отзад, за щастие по аудито не видях видни травми: Но по VW-чето имаше: Момчето се загледало .. бях си спрял в задръстването и си сменях песните, а той остави и 2-3 метра спирачен път .. за къде се беше засилил ... В цялата простотия по аудито нищо за болка, но малко трудно се затваряше багажника, малко го потреснах и се оправи, но докато показвам на приятели пресилих дръжката и май замина .. помагайте да намерим от някъде ? На 1вата снимка е показана. Ако има някой да продава или да знае от къде да си взема по-ефтина такава да казва.
  4. Здравейте колеги, Преди 2 месеца сменях масло, защото повдигачите почнаха да чукат ( лампа не е светвала по таблото ) На пръчката ( която се оказа счупена ) седеше малко над минимума маслото, двигателя е 2.0 16v ACE 1995, така я карах малко, но това което ме притесни е, че когато сменях маслото ми се стори, че прекалено малко масло изтече, а лампа не е светила И все пак, смених маслото и филтрите и от тогава замърка и не съм имал никакви проблеми, вече 2 месеца, а всеки ден я карам.
  5. Здравейте колеги ! От скоро се ровя из форума и направо се хващам за главата с моето ауди. Харесвам си много аудито, но като чета темите из форума и реших да напиша една тема със заболяването на моето ауди. Всичко започна миналата година Август месец.Изпадна ми това ауди - евтино и нямаше как да му откажа. Колата беше стояла 2-3 месеца в двора на къща и не беше карана.Когато реших да я закупя, при тестването не открих сериозни забележки, но беше заблуда .. След 1-2 месеца каране се започна с ремонтите 1. Като цяло колата започна да върви много мудно, /забравих да кажа, че е Газ/Бензин/ реших да отида на реглаж на газта, но нямаше голям ефект. ( колата през тези 1-2 месеца не беше карана от мен, човека който я кара не пипна нищо по нея) Когато аз я взех реших да сменя: -Масло -филтри -ремъци Ефект пак нямаше.И така колата започна да губи антифриз... не след дълго пукна съединение-което замених, но започна да надува маркучите и да качва температура 90-110. За няма и седмица замина водната помпа с нея смених и термостат и още няколко съединения както и 2-3 капачки.Имаше лека промяна при градусите, но продължаваше да си надува до камък съединенията. Започна да върви още по-мудно и така взех заплата и отидох при "хвалени" майстори в района на София- кр.поляна. Момчета провериха охладителната течност нямаше мирис на газ ( защото колата се кара само на газ ) и ми казаха, че ще отворят колата за смяна на гарнитура и ще видят каква е щетата. Оказа се, че главата е за пилене и така се стигна до този ремонт 420лв с гарнитурата.Като цяло колата си оправи движението и градусите спряха да скачат над 100. При задръствания и работа на ниски предавки работи около 85-100 градуса, но не дига повече, маркучите пак са леко издути, но там ми обясниха, че е нормално да са толкова издути. Колата на пръв поглед спря да губи антифриз и аз се успокоих. Карах така 2-3 месеца и ето я зимата .. дойде друг проблем .. колата спря да пали на бензин и зимата се наложи да паля на газ .. няколко сутрини в големия студ ми замръзваше изпарителя и се налагаше с вряла вода да паля.За жалост се оказа, че при смяна на антифриз от друг сервиз / при което си сложих радиаторче на парното, защото нямаше и там 160лв/ са направили голямо мазало и си заварих колата с парченца лед в казанчето една сутрин, не я палих тогава и я оставих да се стопли времето след което източих 2л от тази течност и долях антифриз. Зимата имах и други проблеми, стъпковото моторче взе да прави каквото си иска и да мъчи при 1во палене- запалих 1 сутрин и не задържаше обороти и гасне, закарах я на газаджия и той установи, че е моторчето- ръчна го и задържа без проблем. И така зимата си имахме страсти с палене на газ и поливане, но колата пак се държеше г/д добре. Миналата седмица след като отворих капака да преглеждам за масло преди дълъг път останах с отворена уста, липсваше поне 1л антифриз от казанчето-под колата не е имало локви. Проверих съединенията и не видях никакви течове, след което загледах казанчето и видях, че цялото около него по края има антифриз ( приложена снимка долу ) и така купих 1.5л антифриз и долях. Минах си дългия път и оставих колата 1-2 дена.Отворих капака след това и антифриза не беше мръднал. След което реших да проверя колко антифриз за колко време губи. И се видя, че г/д за 2 седмици липсва по 1л антифриз, което мисля е доста голяма количество за пропускащо казанче.Колата се кара всеки ден за по 10км от нас до работа +- градско някаква малка дестинация. Този месец съм излизал и 4 пъти за по 130км. Същевременно се усеща, че колата загуби пъргавост ( също като при пиленето на главата ). Колата набира много тромаво от време на време. Понякога си набира нормално, поняго набира след 2.500 оборота понякога се чудя дали изобщо съм и дал газ. Възможно ли е да е немърлива работа при 1вия ремонт на гарнитурата и сега да се обажда пак нещо от там и там да губи антифриз. Под капачката не мирише на газ, а на антифриз, но съединенията пак са понадути и сега като удари по-топло време колата работи в нормални градуси, вдига си нормално 85 градуса, така работи 20-тина мин и като се накисна по светофарите стига малко под 100. Извънградско няма проблеми, но градско ми се струва, че грее и губи антифриз в големи количества, без да капе. Пусна ли климатика пада на 80 граудса и дръжи там. Не разбирам много и ще съм благодарен, ако дадете някакви ствети от къде да почна да търся проблемите за губенето на антифриз ( ако е възможно със някакви приложени снимки, защото не съм много наясно кое къде е по име) Ако има някой колеги със същия двигател 2.0 ACE ( до колкото разбрах от други колеги във форума) нека ме намерят в скайп: justsomeone... , ако е възможно да помогнат с колата, защото сериозно се замислям над това да я продам, а найстина си харесвам аудито, а и с тези проблеми няма да и взема и половината от това което съм дал.
  6. Здравейте колеги, Тая зима ни разби .. Карам ауди 80 Б4 2.0 16v 1995г. Сега е време да я вкарвам за малко в бокса. Така, ако може да помогнете г/д да се ориентирам каква сума да си приготвя за следните работи: - Ангренажен ремък + ролки ( доста е зле ) - Масло е за смяна ( даже нз колко побира този двигател )+ филтри - Антифриза е за сериозна смяна .. на - 24 градуса при мен имах парченца лед сред антифриза .. възможно е и вода да има ( ще го проверя ) + теч горе на казанчето .. постоянно има антифриз около него и се губи .. и за него цена + антифриза - Имма да сменям отпред в дясно тампони и ?? ( На сухо няма потропване, но намокри ли се почва едно тропане от пред в дясно- в цялото купе) Когато сменях гумите забелязах, че цялата джанта се мърда леко .. и ще сменя всичко там. Отделно имам проблеми, защото колата се е карала предимно на ГАЗ и в момента на бензин не работи до преди 2 седмици прекъсваше много, а сега както я прехвърля и гасне. и там ще отидат пари, но искам да оправя горните неща 1во Ако може дайте г/д някакви цени за частите, защото мисля да ги взимам от някъде с отстъпка и после да ги нося на майсторите ( че много солено ми се стори това което ми казаха )
  7. Здравейте, Днес ми се случи нещо много неприятно .. 1во да кажа, че колата е Ауди 80 Б4 1995г - комби. Така от София съм и колата е на ГАЗ .. сутрин я паля на ГАЗ, но нямам проблеми, чакам си я да загрее и всичко си е супер .. Запалих аз тази сутрин .. изчаках я да загрее, всичко нормално, пуснах си CD-то, пуснах си фаровете и потеглих .. след 10-тина мин каране хоп на 3-та тръгна да гасне .. форсирах я и се оправи .. мина още 1-2 км и спрях на светофара и изгасна :/ В началото си помислих, че е газта, но след още 2-3 загасваня- спрях в 1 уличка и отворих капака да видя да не е замръзнал изпарител или нещо такова .. и за голям ужас когато се върнах да я подкарам пак **** няма грам ток в нея да завърти :/ .. фарове няма, плафоните отказаха .. изчаках така 20 мин в нерви, че закъснявам за работа и пробвах пак да завърти .. и хоп пална :? Да ама през интервал 6-7 сек хоп премигне всичко включително и доло машинката за ГАЗТА ( и до колкото разбрах затваря някаква клава в газовата ) и следователно тръгва да гасне .. някак я измъчих до пред блока и там УМРЯ .. таблото изчезна някъде към края ..върнах се преди 1ч от работа седнах и ХОП от раз си запали фарове, радио всичко, без проблеми. Акумулатора е на 3 месеца. Музиката в колата не е нищо особено 1 Сони 1 Тъндер отзад активен. Не съм оставял нищо включено през ноща, освен алармата която е от 3 месеца и никога не е правила мизерия. Прибрал съм се в 1 и съм излезнал в 8 сутринта .. не е стояла дълго така. Преди 1 месец ми се появяваше примигване на фаровете и таблото, но в движение или намаляваше или изчезваше. Ако можете дайте съвети какво да погледна аз преди да я закарам някъде на кадърен човек в СОФИЯ Та молбата ми е ако можете да дадете някакви предложения и човек в София да ги чатка нещата, защото съм г/д млад шофьор.
  8. Има някакви общи и повечето са някакви ... Интересуваме дали има някъде специално за 80-ка ?
  9. Здравейте, Рових се из ГООГЛЕ, но така и не намерих това което ми трябва .. много искам да си взема подлакътник за 80-ката, а така и не видях специално за нея от къде в София да си закупя .. Колата е : Ауди 80 Б4 - комби 95-та. Ако има някой да помогне с магазин или човек който да продава, моля да сподели !
  10. Здрасти колега Аз скоро минах през тоя АД ! Моето е комби б4 .. и се оказа, че кората е залепена през тавана .. като цяло кората се държи на дръжките 2-та сенника и корите който са на щипки.. мъката беше отлепянето :/ за да не умажа тавана и да не счупа кората, си играх доста време с макетно ножче. По-късно, ако искаш ще ти прикача и снимки.
  11. Здравейте колеги, Аз имах съвсем същия проблем като при вас .. на газ колата, като спра на сфетофара и държи 2500 - 3000 оборота.. тръгне ли се нормализира, но пак държи малко обороти .. понеже от скоро съм собственик на колата, се оказа че имам за смяна гарнитура .. след смяната й и подновяване на антифриза за повече от 4 месеца не съм имал проблем с обороти ( също така смених водната помпа, термостат , и съединенията ) Сега по студовете, на студен вдигател на газ от време на време дига 1500 оборота и за 3-4 сек ги нормализира под 1000, в студа онзи ден ми се получи някакъв пук от газовта и се оказа че някъде не е направило като хората контакт и е дало на късо и ми е разбил центровката на газовата - след като отидох на реглаж, момчето ми направи колата да заспи Много съм доволен .. на студено на топло оборотите не мърдат , разхода на колата падна и целия работен режим на двигателя се нормализира ! При мен това бяха проблемите с оборотите ! Също така преди 6 месеца метнах 1 промивка на моторчето ( което беше чисто ) и не оказа никакъв ефект в/у оборотите ! Успех !
  12. Пишете ме и мен в кюпа , голям зор видях с тая Б4-ка . - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=107640 След всичките неща сменени ( Помпа , термостат , капачки (2-3) , гарнитура пилене на глава съединения (3) ) Отново си имам проблем .. извън градско сутрин , когато е по-студено на таблото показва звездни температури от сорта на 60-70 градуса . Градско от другата страна , ако не карам на климатик задържа на 80 ( когато ми се отваря термостата ) и след това за 5-6мин качва до 95 ( може и малко повече ) и ги смъква когато перката се пусне ( или пусна климатика ) .Също така или губи от някъде по много малко охладителна течност или аз си въобразявам вече .. на седмица и доливам по много малко и се чудя дали е възможно да е някоя охлабена скоба или пак си имам проблем за теч .. другото което е че казанчето за парното е пробито и е направен байпас на маркучите и да питам това до някаква степен може ли да играе някаква роля ? Защото сега точно не ми се дават 150 лв да го сменям , а знам че зиамта ще ми се наложи .. та дайте съвети от къде може да губи мн малко охл. течност и какво да правя с тези градуси - извън много ниски във града малко над 90 ?
  13. колега .. като взех моето АУДИ 80 Б4 2.0 16в на ГАЗ имах същия проблем само дето при мен по-често го рпавеше .. Възможностите дадени ми от сервиза бяха настройка ПРИ Газаджия , заяли клапи , проблем при жилото на газта или стъпковото моторче . Не послушах какво ми се говореше , но ми излезна друг проблем при охлаждането и след изпилване на главата и смяна на гарнитура ни помен от вдигане на обороти Успех
  14. Декември 1995 180,000 км Газ/Бензин Ръчни 140 к.с. 2000 см3 4/5 врати Зелен Особености и Екстри Комфорт: Климатик, Кожен салон, Ел.стъкла, Ел.огледала, Алуминиеви джанти Сигурност: ABS, Airbag, Халогенни фарове, Центр. заключване, Застраховка Друго: Серво управление http://www.cars.bg/u431526
  15. JustSomeone

    Ауди 80 б4 2.0 16v

    климатика си работи както казах в горния пост и не го ползвам пускам го за малко и то само да пробвам иначе не карам на климатик .. локвата беше от ляво отпред :? стори ми се че и по кората отдолу беше морко но не съм сигурен защото много бързах
×
×
  • Create New...