Jump to content

Ivo098

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    1.8Т

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Ivo098's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. предишната кола я карах с конус Апекси сух тип, най-доброто според мен, но и цената не му е ниска
  2. ако твърдостта е разликата така или иначе GTI окачването на Голфа е твърдо, въпроса е като захващане дали са еднакви отзад и пружините и амортесьорите?
  3. Интерсувам ме пружините и амортесьорите на колите с предно у тези с 4х4 еднакви ли са? Идеята ми е да си прехвърля GTI окачването (пружини и амортесьори) от Голф 4 на Audi A3 Quattro, и двете коли са 1.8Т
  4. не ме карат газаджиите да слагам течна фаза, мое решение е, все още го обмислям, но обикновен инжекцион няма да е най-вероятно
  5. говориме за 1.8Т малко над 200 коня, което няма как да стане с обикновен ГИ, пробвано е и щом турбото надуе колата минава аварийно на бензин, според мене е мърлява работа за 1.8Т ако не е течна фаза
  6. Здравейте колеги, до скоро имах Golf GTI 1.8T AGU мотор, но баща ми го обърна и се търся нова кола. Харесах едно А3 1.8Т Haldex с ARX мотор. Това значи K03S турбо, по-големи инжектори и малките портове на главата сравнено с бившето ми AGU. Това което ме интересува е Haldex-a. Голфа беше чипнат и ми даваше около 12-13/100 в София. Ако взема Аудито задължнително ще се чипва и ме интерева с колко по-висок разход мога да очаквам от този Haldex? P.S. Другото което ми се върти в главата е газова уредба последно поколение с течна фаза. Цената е около 3000 лв, и надълго и на широко говорих с хората и гарантират перфектна работа на мотора с много леко занижена мощност и повеишен разход на газ най-вече заради гадната българска газ. Голфа го карах само с 98 бензин заради агресивния чип което дефакто са около 2.10 лв на литър, а газта е 0.75 ст. Аудито със сигурност ще извади повече коне заради К03S турбото и дефакто на газ ще върви колкото голфа ми на бензин, а при тези цени 3000 лв се избиват за 25 000 км, което е година и малко каране, какво мислите вие?
  7. освен чип какво си правил по TFSI-то и какво време даде в Сливен?
  8. аз затова попитах какво е нужно освен главата и механичната инжекция за да стане, главата излезе без пари така или иначе
  9. 90 срещу 140 коня малка причина ли е..
  10. диаметър на цилиндъра и ход на буталото са еднакви и на 2.0 моно, 2.0 инжекция и 2.0 16V инжекция, не вярвам да има разлики по блока, според мен главата и инжекцията от ACE трябва да са достатъчни за интервенцията
  11. не виждам смисъла от цялата работа, нали имаш каско...
  12. Колата е на мой приятел, B4-ка 2.0 моно 90 коня и му изпадна изгодно глава от B4-ка 2.0 16V и ме интерсува ме сложна ли е конверсията и освен главата от 2.0 16V какво друго трябва, долнището на двигателите е едно и също...
  13. Ivo098

    Audi A6 C5 Avant нивомат

    Не всички, но на 5 серия Комби винаги има, и само на задното окачване като пружини си има. Та значи A6 Avant няма задължително такова задно окачване?
  14. Ivo098

    Audi A6 C5 Avant нивомат

    БМВ Е39 (мисля и Е34) Touring винаги имат нивомат на задното окачване. Та при тях има отделна лампа на таблото, при А6 няма ли такава?
×
×
  • Create New...