^WeSt_ICE^

Members
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

About ^WeSt_ICE^

  • Rank
    User
  • Birthday 06/13/1989

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 Avant ADR

Контакти

  • Website URL
    http://www.facebook.com/iliyan.tikov
  • ICQ
    0
  • Skype
    west_ice13

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Илиян Тиков
    GSM: 0896/67-40-78

Recent Profile Visitors

2,656 profile views
  1. Тези клапани изглеждат гумени. Единственото обаче което ми се вижда възможно е да ги почистим с разредител или ВД 40 и друго...? Май само това е.
  2. Естествено, че няма да я махна. Колеги, как точно да обърнем внимание на тези клапани? Може ли да кажете каква функция точно имат в цялата схема за да знаем какво да правим с тях? Като цяло до тук разбрах, че почети всеки ADR мотор си има това слабо място (не знам колко слабо е при все че колите ни са на по 20г, но все пак). Симптомите са висок разход, разход на масло, неравномерна работа на мотора, клатене на оборотите, забиване на муцуната при ускорение, намалена мощност и др. Абе с една дума - гадост.
  3. Май започнах да се навивам да му оставя колата и той да се занимава. Аз съм сръчен, но такива интервенции не съм правил до сега и малко ми е притеснено. Не намерих тема в която нагледно да е описано по стъпки как да махна всмукателя и да сменя тръбите. Има нещо на руски, но си нямам и понятие от този език, затова май ще му я дам на майстора да я прави, но до тогава ще продължавам да се двоумя дали да не я пробвам сам
  4. Аз пробвах без да махам дросел и колектора, но няма никаква видимост и място да си провра кебапчетата. Евентуално ако махна всмукателния колектор от гумените тампони, после какви скоби да сложа? Тези фабричните няма как според мен, защото нито съм виждал да продават някъде нито пък имам от тези клещи. Ако сложа обикновени газови скоби проблем ли ще е?
  5. Здравейте колеги. Вчера един майстор ми каза, че трябва да разглобява един ден колата за да ми смени трасето на картерните газове до въздушния поток. Колата както четох във форума има редовния проблем със скъсани маркъчи, счупен тройник и прочие. Този лукс от майстора щял да ми струва към 70-80лв за труд и за части не се знаело. Не знам защо нямам доверие на майстори и смятам сам да си направя тази операция. Вчера реших да разглобя пластмасовите тръби и да запуша маркучите на маслените пари, за да се пооспокой колата, но пак не върви и не работи добре. Та, ето и молбата ми, Моля някой, който е правил тази операция на ADR мотор, да ми каже как да ги сменя. Интересува ме какво да разглобя и от къде ще имам добър достъп до тези въпросни тръби. Гледах, че от горе трябва май да се разглоби целия всмукателен колектор, барабар с дросела, а отдолу май нямам достъп.
  6. Здравейте колеги. Днес се разровичках в настройките на касетофона и забелязах една много хубава функция, а именно да филтрира сателитите и да не свирят бас. Рових се много във форума да намеря кои са изводите само на тубата, но така и не намерих. Колата е била с Audi Gamma и на буксата за усилвателя има само 4 кабела: RR,RL, (+) и другия не знам за какво е (лилав). Някой знае ли как мога да пусна индивидуален сигнал на тубата, без да се хващат и задните говорители? Също и ако кажете за какво е кабела между двата канала ще съм благодарен.
  7. Много съм доволен от момчетата. Работят съвестно и качествено. Препоръчвам ги на всеки, който търси качествено свършена работа
  8. Здравейте колеги. От 7 месеца имам AUDI A4 Avant 1.8 ADR и харчи и пуши масло като разпрана. Купих я от германия и както следва, след пълното обслужване във България започна да пуши. Махнах катализатора защото запушваше и нещата станаха още по-прекрасни. Разхода на масло е около 1л на 2000км. Явно на първо четене тази кола има нужда от смяна на гумички (дано да се размина само с това) Ще може ли някой да ме насочи към някой сервиз, който да ми сменят гумичките? Нямам голяма вяра на случайни майстори и предпочитам някой от форума да ме напъти. Търся сервиз в София.
  9. Здравейте колеги. Климатроника не мести въздушния поток. Направихме тест на климатроника и се разбра, че едната от клапите не се движи. Въпроса ми е, някой сменял ли е машинки на питата? Ако може да ми помогнете малко с информация как точно става тази маневра и има ли нещо специфично в работата.
  10. И аз имах същия проблем с премигването. Отидох при електричаря ми и той ми каза, че има елементи в управлението на климатрониците които си горят. За 10мин ми оправи проблема и сега си карам и си свиркам. Взе ми 10лв за тази работа.
  11. Мхммм Ще се мъча да ги разгловя нацяло
  12. Въпроса е, че не е проблема в мотора, а в рамената. Аз даже неможах да махна рамената на чистачките. Така са се заварили за шлиците, че незнам как ще ги извадя.
  13. Здравейте колеги. Вчера смених Б4-та за Б5-ца(1,8 ADR 1996 Avant). Много и се кефя, но чистачките стържат много злобно и едвам се движат. Пръсках мотора и лостчетата с ВД40, пораздвижиха се малко, но пак се движат бавно. Какво бихте ме посъветвали да направя? Къде според вас е проблема?