Jump to content

zezo_inter

Members
  • Мнения

    702
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8 AGN

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

zezo_inter's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Огледай двете малки тръбички от казанчето за антифриз. по конкретно тази дето върви назад към мотора. аз точно преди няколко дни имах такъв проблем. Беше се спукала при зглобката.
  2. Новото е бутала,сегменти,биелни лагери и цялостно обслужване на главата Също така как трябва да се кара автомобила ?До колко оборота/мин и сутрин колко време е нужно да загрее автомобила преди потегляне?
  3. Автомобила Ауди а3 1.8 125 к.с газ/бензин Смених бутала и сегменти на автомобила. Въпроса ми е трябва ли разработка на двигателя и ако да как да я извърша най-правилно? Маслото на колко километра да го сменя? След ремонта с газовата уредба в всичко наред,но все пак трябва ли да отида за настройка? Благодаря
  4. Влязох във филма със смяна на бутала на моето Ауди 1.8 агн мотор. Не е тунинг проект ,просто трябваше да се сменят. Въпроса ми е дали бутала от 1.8 Т ще станат на моят 1.8? Не че аз съм поръчал от 1.8т а просто такива са ми пратили. Автомобила е разглобен о е при майстора. Прилагам снимки на буталата горното е моето бутало а долната снимка е на това което трябва да ми пристигне. Виждам разликите в челата и дали ще има проблем с монтажа и експлоатацията ? Благодаря предварително Весели празници
  5. Колеги смених помпата и грешката изчезна частично. Грешката за късо Съединение изчезна а остана само 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [39] - Open circuit Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Къде да търся проблема? Благодаря предварително
  6. Дали тази циркулационна помпа има бушон или реле?
  7. Ням кой има ли идеи ?
  8. Какви стройности трябва да показва помпата ако е изправна или неизправна?
  9. Тоест на буксата трябва да има 12волта така ли?
  10. Здравейте колеги, въпроса ми е за грешка която не мога да разгадая. Свети ми чека на колата ,но като изтрия грешката тя изчезва,но на всяко второ палене на автомобила светва отново. Автомобила е Ауди А4 2.0 тди 143к.с 2013г. автоматик Прилагам лог-файл Благодаря Ви предватително за помоща Address 01: Engine (J623-CJCA) Labels:. 03L-906-018-CGL.clb Part No SW: 03L 906 018 HT HW: 03L 906 018 JL Component: R4 2.0l TDI H25 9978 Revision: 45H25--- CVN: 274865C2 Coding: 12034012230401080000 Shop #: WSC 57456 002 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HT 003009 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018HT.rod VCID: 03F9FAE490EDB29DD5-8056 VINID: 9D196AAAA21B09444124008600B2A822A3 2 Faults Found: 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [175] - Open circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 310984 km Date: 2022.02.24 Time: 10:23:04 Engine RPM: 813.00 /min Normed load value: 25.5 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 63 °C Intake air temperature: 32 °C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 11.680 V Unlearning counter according OBD: 40 Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 47.1 °C Bypass valve for EGR cooler: status-Bits 0-7: 1 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 37 EGR cooling function: status-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 80.00 % Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C Exhaust gas temperature sensor 1: 15.0 °C 4878 - Coolant Pump 2 P261C 00 [032] - Short to GND Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 311036 km Date: 2022.02.25 Time: 09:07:03 Engine RPM: 839.00 /min Normed load value: 22.7 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 78 °C Intake air temperature: 33 °C Ambient air pressure: 940 mbar Voltage terminal 30: 11.900 V Unlearning counter according OBD: 40 Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 66.3 °C Bypass valve for EGR cooler: status-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 0 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bits 0-7: 37 EGR cooling function: status-Bits 0-7: 8 exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 0.00 % Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C Exhaust gas temperature sensor 1: 138.6 °C Readiness: 1 1 0 0 1
  11. Здравейте колеги бих искал да ви попитам как се прави адаптация на мултитроник,разполагам с VCDS? автомобила е Ауди а4 2.0 тди 2013г
  12. Купувам трисекционни фарове за Ауди б4 също така халогенни и мигачи телефон 0896 016 213 Цветан
  13. Навигация и двоен дин тел:0898227554
  14. Може ли снимка на дисковете виж да не е надран дуска от задната страна от към мотора
×
×
  • Create New...