Jump to content

beathair

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно beathair

  • Рожден ден 29.05.1970

Друго

  • Kaра
    ауди A6

Контакти

  • ICQ
    0
  • Yahoo
    beat_hair@yahoo.com

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

beathair's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Нямам никакви забележки. С лекота набира и след 2000 оборота става като Хала. Случи се точно това, което желаех. Аз не съм много по високите скорости, особено в градски условия. Извън града при 200 км/ч съм на 3200-3300 оборота и има още мегдан когато натисна педала, но не мисля да се силя. При 170-190 км/ч съм с разход около 8.5 л., а в града не съм минавал 10.5 л. Като се има предвид теглото на колата и 5-те души + багажа няма как да съм недоволен. Така, че за мен експеримента е повече от успешен.
  2. beathair

    БиоДизела

    Момчета, аз говорих с приятел, който е от шефовете на OMV. Този Био дизел /на различните бензинстанции се казва по различен начин/ няма нищо общо с подобното гориво в "белите" държави. Присъства като асортимент заради разните еко изисквания на Евро съюза. Та този човек ми каза - не си карай колата с това гориво. Той самия кара служебна кола - дизелова и сипва обикновен дизел. Няма как да не се вслушам в съвет "от кухнята"
  3. Нееее, аз не съм с quattro. Диагностика ми обясни, че киловатите умнижавам по 1.36 и от получената сума вадя 0.06%, което били загуби по трансмисията и на финала се получават конските сили
  4. Вчера бях на Динотест в Prospeed. Резултата от тунинговането е - 364.4 Nm и 132.7kW. Конските сили нека сам си ги смята. За сега съм много доволен. Айде и на добър път на всички.
  5. Значи с цените въпроса е малко разтеглив. Не искам да коментирам моята цена, защото тя е "приятелска". Но човека, който го прави е много коректен и умерен. От друга страна за всеки мотор софтуера е различен и съответно цената варира. Момчето, което се занимава с това се казва Боби и телефона му е 0888 703 306. Звънкайте му и не се притеснявайте. Аз съм много доволен. Днес цял ден карам и удоволствието е голямо.
  6. Значи такаааа ...... Свърших хубавата работа. Пичовете, запаметиха данните отпреди тунинговането, за да може да ми въстановят настройките ако желая или ако се налага. Излезнахме на един широк път и с включен в буксата лаптоп карах 10 секунди на 3-та с 1000 оборота, след това пак на 3-та с 4300 оборота 10 секунди. Запаметиха и тези данни на лаптопа. След като инсталираха новия софтуер направихме същата процедура и запаметиха и тези данни. Изпращат тези данни в някаква лаборатория, за да се направи сравнение в показателите на двигателя. Това било необходимо, защото софтуера за тунинговането се прави за автомобил, който е току-що излезнал от магазина, със заводски показатели. А вече употребяваните автомобили имат някаква умора и т.н. Датчиците в двигателя, които подават информация на компютъра също се уморяват и рядко работят като чисто нови. За тази цел сравняват данните и ако се налага коригират софтуера индивидуално за автомобила. Иначе съм впечатлен много приятно. Понеже моята е комби и малко тежичка, се изумих с каква лекота започна да набира и то с по-малко газ. Аз и преди не бях недоволен, но сега усещането е много приятно. Принципно не съм от "нервните" карачи и не се състезавам, но е добре да има повече power когато се наложи. Ще ми трябва малко време да свикна, за да мога да и се изкефя максимално. Ще пиша ако се случи нещо интересно.
  7. Благодаря за съветите. Ще го слагам пък каквото ще да става, веднъж се живее, тия коли няма да ги носим на оня свят
  8. Абе, не е много старичка. 2002 год. 07 мес., А пише, че на около 99 000. Не мисля, че е изхабен мотора, още повече съм му правил всички видове диагностики и тестове и навсякаъде показва ОК.
  9. Може би не успявам да открия във форума. Моля, насочете ме. Имам Ауди А6, 2.5 tdi, 114 kW, 155 коня. Приятели ми предлагат на му сложат чип. Притеснявам се дали може да има негативно отношение към двигател, турбина и т.н.
  10. Колеги, имам А6, 2.5 tdi, 114 kW, 155 к.с., 2002 год. Изключително съм доволен от колата и мисля, ако е рекъл Господ, да я карам поне 2-3 години. Заради това ми се иска да я гледам добре. Какво е мнението ви за добавките за дизелово гориво. Чул съм различни мнения за и против.
  11. Здравейте на всички. Дали някой може да ме информира повече или поне да ме препрати на сайтове, за да прочета сам. Огледал съм се в Ауди А6, куатро, комби, 2000- 2002 год. Но съм се спрял специално на мотора, който е 120 киловата/ 163 коня. Търсих в интернет информация, обяви за продажби и др., но попадам на мотор 121 киловата/ 165 коня. За жалост, доколкото съм информиран, над 120 киловата влизам в зоната на акциза. Искам са избегна това. Не, че имам против по-големите мотори, но и не мога да си позволя чак толкова много. Моля за повече информация за модела. Дано не се излагам много, не съм от най-големите разбирачи. От наблюденията ми се стори, че този модел е добър. Бях се огледал в 2.5 ТDI, но разбирачи ме посъветваха, че има някой проблеми, чиито ремонт е доста скъп. Още повече предпочитам бензин. Ще съм благодарен за всякаква информация и помощ. Ако някой знае, нека ме посъветва дали модела е добър или има лоши отзиви. Лека и безаварийна.
  12. beathair

    табло А6

    Имам А6,2000, 16 клапана, куатро, 96 год. Някой знае ли къде мога да проверя какво означават всички лампички на таблото на колата. Може да звучи смешно, но смених някой крушки и открих непознати символи (( Исками се да се информирам, за да знам от какво да се притеснявам и от какво не. Може би има страница в нета, но не я откривам. Благодаря предварително и лек път на всички ))
  13. beathair

    AUDI Quattro

    Нееееееееееее, не мисля, че съм сгрешил. Колата е Слънце и много и се радвам. Просто, който види, че е Quattro прави кисела физиономия и почесвайки се казва "а разхода". Но трябва да отбележа, че това са хора, които карат други коли и може би просто завиждат)) Всичко хубаво и безаварийно
  14. beathair

    AUDI Quattro

    Ами, аз момчета си взех такова. Може би сгреших, че не се консултирах предварително за разхода, но предишната ми кола беше 100-ца 1992-3г. 2000 куб. 115 к.с. и бях изключително доволен и реших да взема нещо малко по-ново и малко по-голямо, като комбито. Аз не гоня високите скорости, а целта ми е максимална сигурност на пътя, понеже возя жена си и 3-те си деца, та за това се метнах на таз каручка. Естествено я заведох, предварително на майсторски огледи и всички казаха, че колата е изключително запазена и добре гледана. Та това е. Дано нямам някакви сериозни проблеми. Вярвам, че ми го пожелавате и вие. П.С. Понеже съм нов в сайта, моля да ме извините за някой грешки, които вероятно допускам и за това че още не съм усвоил вътрешния жаргон. Аре, лека, доходна и безаварийна.
×
×
  • Create New...