Ако на диагностиката не покаже нищо,пробваи да покараш с добавка за почистване на дюзи.Карам съшата шТайга. Миналата зима бях така, но само при палене, когато загрее се оправяше. От лятото пък имам друг подобен проблем. Паля всико е наред и след около 10 сек. започва да тупка, все едно дави цилиндър, но някакси няма синхрон в това прекъсване.при ускорение прекъсва и няма тяга. Сменях свещи,ламбда сонда, кабели. Слагах други бобини.Чистих дюзи с ултразвук( накраяги смених, защото течаха) Диагностика няколко пъти- Грешки няма.И все същия... Единствено което виждам е менящо се напрежение на заряд( с 0.2-0.3V)и разлика в стойностите на двата нок сензора( на 1ви и 2ри цилиндри напрежението се променя от0.7до 1.3 V, докато на 3ти и 4ти е по стабилно 0.65- 0.75V). За тази седмица ще завъртя нок сензирите и ще мерим с осцилоскоп, че аверчето има съмнения в компа на колата. Как само вървеше като я купих, а сега ми идва да тръгна пеш, ама много студено бре.хи-хи. Успех на колегат с ремонта. Ще съм благодарен ако някой има идея как ще се оправи моята щтайга.