Jump to content

aroncho

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    a4 вече дизел

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

aroncho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Аз купих нов. три пъти го свалях, минавах с шкурка основата, слагах силикон и все проблеми. Купих 2-ри, той пак се усукваше и течеше. Накрая си купих уплътнение от Viton(това е материал който е по устойчив. В Варна го има в микромакс до топливо) цената му нямаше 4лв. Стария тройник го минах с шкурка за да го изравня и нещата се оправиха без силикон. Надявам се, че съм бил полезен!
  2. Смених детонационен датчик, но и новия показва същите стойност. За момента спирам с човъркането, че ми побеля главата от бетонното ауди!
  3. Писна ми от ремонти, ама и пеш не ми се върви!

  4. Браво на всеки, който се е захванал сам да си прави ремонтите. Няма по голямо удоволствие от това да се оправиш проблема с двете си ръце( е и акъл и инструмент трябва). Аз да добавя че на А4 ПРЕДИ 97г.( след 97 мисля че въздуховода е цял, но и клапите са им гумени) по бързо става без да откачяш участъка на въздуховода който е с радиатора на климатика. Просто една от скобите( намираща се от задната страна) не се маха,а с малко повечко сила се разкопчава и се разделя въздуховода на две. При сглобяване тази щипка си я прибирате в джоба и готово..( добре си ляга всичко и все пак се защипва от другите три страни). Ако някой във Варна иска помощ, мога да помогна само да пише л.с.
  5. Радвам се че съм помогнал. А относно за спестяването на парички мисля, че точно за това са форумите, а именно споделяне на опит(успешен). И аз си ценя финансите, а и по голямо удовлетворение от това сам да се справиш с проблема няма!
  6. Преди 2 месеца сменях четки на алтернатора,майстора го тества. При него зареждаше с 14.5V. Аз го мерих след като го монтирах и зареждаше с 13.9V( с включени консуматори), но с моя уред не се хващат малки колебания. С осцилоскопа ще покаже най вярно дали проблема е в него, може и регулатора му да е за смяна. Иначе всички букси, маси,дебитомер идросел клапа са почистени. Ииии акумулатора е на месец.
  7. Ако на диагностиката не покаже нищо,пробваи да покараш с добавка за почистване на дюзи.Карам съшата шТайга. Миналата зима бях така, но само при палене, когато загрее се оправяше. От лятото пък имам друг подобен проблем. Паля всико е наред и след около 10 сек. започва да тупка, все едно дави цилиндър, но някакси няма синхрон в това прекъсване.при ускорение прекъсва и няма тяга. Сменях свещи,ламбда сонда, кабели. Слагах други бобини.Чистих дюзи с ултразвук( накраяги смених, защото течаха) Диагностика няколко пъти- Грешки няма.И все същия... Единствено което виждам е менящо се напрежение на заряд( с 0.2-0.3V)и разлика в стойностите на двата нок сензора( на 1ви и 2ри цилиндри напрежението се променя от0.7до 1.3 V, докато на 3ти и 4ти е по стабилно 0.65- 0.75V). За тази седмица ще завъртя нок сензирите и ще мерим с осцилоскоп, че аверчето има съмнения в компа на колата. Как само вървеше като я купих, а сега ми идва да тръгна пеш, ама много студено бре.хи-хи. Успех на колегат с ремонта. Ще съм благодарен ако някой има идея как ще се оправи моята щтайга.
  8. Колега, ако все още не си отстранил проблема, ако искаш пробвай следния вариант- при подаване на контакт подпри стрелката на километража в нулево положение( така че да не пада под нулата) усеща се едно прецъкване. Запали, ако оборотомера започне да работи вероятно проблема е в стъпковия мотор на километража. Не се ремонтира, защото вероятно някоя от бубинките на моторчето се е прецакала или не може само да си намери началната точка. Но при сеата на колегата се побългари с един кламер който подпира стрелката. То и по добре може да стане ама го направихме временно, а то си остана за постоянно. Дано съм бил полезен!
  9. aroncho

    Клапи за парно A4 B5

    Е браво, иначе при мен проблема беше в клапите( дунапрена, който ги покрива беше заминал). Наложи се ремонт, покриване на клапите наново с алуминиево тиксо. Добре, че колеги са писали доста по темата,че аман ти и парното.За сега всичко е ОК!
  10. Днес и аз реших да поправя шиб....те. клапи на парното.Резултата беше по добре от очакванията ми. Информативно отне ми 8 часа без бързане и с малко корекции при сглобяването.Не махнах радиатора на климатика.Свалих само секцията с клапата за студено-топло, просто с малко поклащане и дърпане щипките които свързват кожуха се разкопчават, а при монтаж ги слагаме в джоба, че не се знае за какво ще ни потрябват . когато се монтира се слага само щипките отгоре, отдолу и двете отпред, става здраво и при разклащане не се усеща липсата на двете щипки отзад. Аз профилактично при сглобяване си почистих и буксата на имобилайзера (намира се на патрона-малка черна с два кабела) т.к. преди време ми се налага да свалям волана заради тази букса (99% от проблемите на имобилайзера са именно заради лош контакт в тази букса). Ако на някой му предстой такъв ремонт изобщо да не се плаши, само да избере слънчев ден и да я мята
  11. Здравейте, благодаря за полезната тема. Днес и аз реших да поправя шиб....те. клапи на парното. Информативно отне ми 8 часа без бързане и с малко корекции при сглобяването. И аз като колега от форума не махнах радиатора на климатика.Свалих само секцията с клапата за студено-топло, просто с малко поклащане и дърпане щипките които свързват кожуха се разкопчават, а при монтаж ги слагаме в джоба, че не се знае за какво ще ни потрябват . когато се монтира се слага само щипките отгоре, отдолу и двете отпред, става здраво и при разклащане не се усеща липсата на двете щипки отзад. Аз профилактично при сглобяване си почистих и буксата на имобилайзера (намира се на патрона-малка черна с два кабела) т.к. преди време ми се налага да свалям волана заради тази букса (99% от проблемите на имобилайзера са именно заради лош контакт в тази букса). Ако на някой ну предстой такъв ремонт изобщо да не се плаши, само да избере слънчев ден и да я мята
  12. Здравейте, зачетох се и аз, обаче не срещнах някой да е монтирал на А4 1.8 с adr мотор (с обикновено АГУ съм). Някой може ли да помогне с малко информация за избор на ТАП за този модел, защото не е с делко и работата не ми е много ясна. А от това което чета има разлика с тази джиджибайка.
  13. VBI, много благодаря за отговора. От скоро се ровя из форума и явно не съм налучкал темата. А това, че мога да използвам такова устройство много ме радва, щото ми писна да се влача като куц кон ( и то все заради икономията, мамка му).
  14. Явно никой не е слагал ТАП или съм в грешната тема. И все пак ако някой е по запознат с тези устройства нека да даде малко инфо. Ще съм му много благодарен.
  15. Здравейте колеги! Аз също,като някой от форума си карам АДР с обикновена газова уредба (когато купих возилото беше с БРЦ някаква първа версия на инжекцион и ми харчеше същото, само че и 10л. бензин на месец).За момента ядове нямам освен високичък разход 14-16 градско, извън града е 10(изпарителя е със сменени БЪЛГАРСКИ МЕМБРАНИ-рядко некачествени, щото когато ги сложих преди 15хил. км.разхода в града беше с 2л. по малко) и освен разхода не се набира добре освен ако педала не е до ламарината.Хубавото на АГУ-то е че можеш сам да го бърникаш и поддръжката не е скъпа. Това е моят опит с газта до момента. Та и аз ако може да попитам за ТАП(адванс процесора), щото чета из разни форуми има подобрение във вървенето и разхода. Някой слагал ли е на този мотор,ако да то има ли най-подходяща марка, модел? Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...