-
Мнения
79 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A6 2.5TDI C4 AAT
Контакти
-
Website URL
http://
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Велико Търново
Последни посетители
1057 профилни разглеждания
daniel_g's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Ако е имобилайзер ще запалва и след секунда, две ще изгасва като на таблото мига оранжевата лампичка с кола и ключ на нея.
-
Акумулатора е сменен предната зима, скоро не е откачан, свалян и тн. Пали отлично сутрин, дори без добавка против замръзване на нафтата, но след запалване претриса, мени оборотите, но за 4-5 секунди се успокоява и си държи 1000+ оборота като за 1-2 минути постепенно падат и стрелката си слиза на първата черта по 1000.(това го е правила винаги) При ремонта не са пипали никаква електроника, освен зануляване на броячите. Минималното, на което успяха да свалят горивото беше 4,7 - 4,8 нещо такова. Предложиха да налея 20л. нафта и да добавя в нея 200гр. двутактово масло за да се посмаже малко помпата, че на толкова години да не да е зацепило нещо извътре, да покарам докато я изгоря, да видим дали ще промени разхода и пак да я закачат на компютъра да видим какво ще покаже.
-
Та точно тези момчета, които я обслужиха те си я гледат на компютъра и се опитват да оправят проблема. Сега чрез програмата успяха да намалят горивото подавано от нафтовата помпа и ще видим как ще е следващите дни. Моето питане е толкова много подавано гориво, може ли да е свързано с някой датчик и пр. Възможно ли е електрониката на нафтовата помпа да е заминала ....... Един проблем, толкова много въпроси
-
Здравейте да ви се оплача малко и аз и да попитам за вашите съвети и опит. Карам А6 2,5тди ААТ мотор. Преди 2 месеца дойде време да си обслужа колата - ремъци, ролки, водна помпа,термостат, масло, филтри. След тази смяна обаче колата започна да гори страшно много - около и над 10л/100км. Карам я от 2007 и преди обслужването ми гореше 6,5-7 смесен разход. При предни смени на масла и зануляване на броячи са ми споменали, че нафтовата помпа подава повече гориво отколкото е нужно, но не съм обръщал внимание, защото разхода на колата ми беше много добър. След смяната мин 10 на сто - градско , извънградско все тая. Закачихме я на компютър студена и проверихме центровката - всичко беше наред и зацепваше правилно. Нафтовата помпа подаваше гориво 8,4 нещо си, което според майстора е повече от нужното по-принцип. Покарах и загрях мотора до 90градуса и пак я закачихме. На компютъра показваше температура 87,3 градуса и горивото - същата стойност 8,4!!!, което пък за загрял мотор било 3 пъти над нормите около 2 и нещо 3 било нормално да се подава горивото. Та първо не разбрах тези стойности на помпата в какви единици са и според вас на какво може да се дължи този проблем.
-
Ако не се оправи с предложението на колегата и имаш път до Търново, ще ти дам контакти ( на ЛС ) на едни много кадърни майсторчета на VW концерна, мисля че ще ти помогнат.
-
Всичко за вашите аудита:)
daniel_g отговори в темата на thesaint11 - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
Здравей, За ауди а6, 2.5тди, 1995г, ААТ мотор можеш ли да ми предложиш заден ляв спирачен апарат. Гледам оригинален е Лукас. -
Ето най-старата процедура от която всички ние преди години пак чистехме фаровете на а6 ц4 - Чистене фарове с лупи а6 c4
-
Вчера като ходих за редовна смяна на масла и филтри, майсторите ми казаха,че като са дигнали колата са видели, че заден ляв спирачен апарат е започнал да сълзи и трябва да се сменя. Казаха че нов е доста скъп, този не можел да се отремонтира, решение бил и такъв втора употреба, но незнам дали и той няма да е на същото дереже като сегашния ми. Попрочетох в теми, че някой си ги отремонтирват, нови уплътнения, семеринг и тн, че тези апарати били същите като на б4. Моля за съдействие от по вещите какво да правя. Да го сваля и изпратя на някого за "рециклиране" или ...незнам. Ще съм благодарен за всеки съвет и оферта.
-
А80-б4 2.0 моноинжекция - кебелите от компа към моноинжекцията
daniel_g отговори в темата на daniel_g - Ремонти / Сервизи
Благодаря на колега, но се оказа че неговите не стават - поначупени букси, липсващи кабели. Някой друг с нещо да помогне, отнякъде кабелчета... -
Здравейте преправям едно ауди 80 от 2.0i, на 2.0 моноинжекция, защото се прецака инжекцията и не можах да намеря такава втора употреба която да му пасва. И сега го правим моноинжекция, но не можем да намерим този сноп кабели от моноинжекцията към компютъра, навсякъде все ги нарязали за да извадят частите. Някой, нещо....???
-
И при мен е така след като съм ползвал климатика и го изключа, а вентилатора продължава да си вкарва въздух от въз започва да се усеща миризма на влага. Аз си го обяснявам с това, че филтъра е долепен до охлаждащият радиатора на климатика и този радиатор като охлажда въздуха, който влиза, и конденза мокри филтъра и като минава по-топъл въздух после изсушава филтъра, като влагата се вкарва в купето.
-
Та значи маркуча е сцепен по дължина в горната си част 2-3см от скобата която го стяга към колектора. Вчера бях в един сервиз във ВТ и там го залепихме временно с тва сивото дебело тиксо с мрежичката ( уж било устойчиво на налягане ) и наистина и там ми казаха, че няма алтернатива, та се обадихме и го поръчахме нов за цена около 170лв. Тоз и без тва е стар и поамортизирал се и ако го понадя с втулка по средата не се знае колко още ще кара, преди пак да цъфне. А няма алтернатива друга, че тоз маркуч хем е под високо налягане, хем трябва да е маслоустойчив.
-
Здравейте, Инцидентно при смяна на изгоряла крушка на фара видях, че пластмасовия въздуховод е омаслен отдоло. Като поразгледах се оказа, че дебелият, гумен маркуч под него е спукан. Поогледах излиза от колекторите и влиза в кулера. Пообиколих няколко магазина за части и сервизи питайки за него и получих различни отговори и цени - от потърси в моргите 2ра ръка, че оригинален е 100лв, до само оригинален от 300лв и тн. Поразрових се в ЕТКАта и номера на маркуча трябва да е : 4A0145746C. Моля за вашето компетентно мнение, съдейстие и опит. Какво да правя и на кого да вярвам?
-
Ахам , ако е така сподели какъв си купи. От къде и на какви парички да търся и аз да го сменям и да пооправя и вървенето и разхода