Jump to content

daniel_g

Members
  • Мнения

    79
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 2.5TDI C4 AAT

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Велико Търново

Последни посетители

1057 профилни разглеждания

daniel_g's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ако е имобилайзер ще запалва и след секунда, две ще изгасва като на таблото мига оранжевата лампичка с кола и ключ на нея.
  2. Акумулатора е сменен предната зима, скоро не е откачан, свалян и тн. Пали отлично сутрин, дори без добавка против замръзване на нафтата, но след запалване претриса, мени оборотите, но за 4-5 секунди се успокоява и си държи 1000+ оборота като за 1-2 минути постепенно падат и стрелката си слиза на първата черта по 1000.(това го е правила винаги) При ремонта не са пипали никаква електроника, освен зануляване на броячите. Минималното, на което успяха да свалят горивото беше 4,7 - 4,8 нещо такова. Предложиха да налея 20л. нафта и да добавя в нея 200гр. двутактово масло за да се посмаже малко помпата, че на толкова години да не да е зацепило нещо извътре, да покарам докато я изгоря, да видим дали ще промени разхода и пак да я закачат на компютъра да видим какво ще покаже.
  3. Та точно тези момчета, които я обслужиха те си я гледат на компютъра и се опитват да оправят проблема. Сега чрез програмата успяха да намалят горивото подавано от нафтовата помпа и ще видим как ще е следващите дни. Моето питане е толкова много подавано гориво, може ли да е свързано с някой датчик и пр. Възможно ли е електрониката на нафтовата помпа да е заминала ....... Един проблем, толкова много въпроси
  4. Здравейте да ви се оплача малко и аз и да попитам за вашите съвети и опит. Карам А6 2,5тди ААТ мотор. Преди 2 месеца дойде време да си обслужа колата - ремъци, ролки, водна помпа,термостат, масло, филтри. След тази смяна обаче колата започна да гори страшно много - около и над 10л/100км. Карам я от 2007 и преди обслужването ми гореше 6,5-7 смесен разход. При предни смени на масла и зануляване на броячи са ми споменали, че нафтовата помпа подава повече гориво отколкото е нужно, но не съм обръщал внимание, защото разхода на колата ми беше много добър. След смяната мин 10 на сто - градско , извънградско все тая. Закачихме я на компютър студена и проверихме центровката - всичко беше наред и зацепваше правилно. Нафтовата помпа подаваше гориво 8,4 нещо си, което според майстора е повече от нужното по-принцип. Покарах и загрях мотора до 90градуса и пак я закачихме. На компютъра показваше температура 87,3 градуса и горивото - същата стойност 8,4!!!, което пък за загрял мотор било 3 пъти над нормите около 2 и нещо 3 било нормално да се подава горивото. Та първо не разбрах тези стойности на помпата в какви единици са и според вас на какво може да се дължи този проблем.
  5. Ако не се оправи с предложението на колегата и имаш път до Търново, ще ти дам контакти ( на ЛС ) на едни много кадърни майсторчета на VW концерна, мисля че ще ти помогнат.
  6. Здравей, За ауди а6, 2.5тди, 1995г, ААТ мотор можеш ли да ми предложиш заден ляв спирачен апарат. Гледам оригинален е Лукас.
  7. Ето най-старата процедура от която всички ние преди години пак чистехме фаровете на а6 ц4 - Чистене фарове с лупи а6 c4
  8. Вчера като ходих за редовна смяна на масла и филтри, майсторите ми казаха,че като са дигнали колата са видели, че заден ляв спирачен апарат е започнал да сълзи и трябва да се сменя. Казаха че нов е доста скъп, този не можел да се отремонтира, решение бил и такъв втора употреба, но незнам дали и той няма да е на същото дереже като сегашния ми. Попрочетох в теми, че някой си ги отремонтирват, нови уплътнения, семеринг и тн, че тези апарати били същите като на б4. Моля за съдействие от по вещите какво да правя. Да го сваля и изпратя на някого за "рециклиране" или ...незнам. Ще съм благодарен за всеки съвет и оферта.
  9. Търся снопа кабели от моноинжекцията до ECU-то за Б4 2.0 моноинжекция Казаха ми, че на АВТ двигател се монтират 2 вида ECU. 1. 09.91 - 06.92 г. - 35 пина.(пиновете са в 2 реда), 2. 07.92 - ...... г. - 45 пина. (пиновете са в 3 реда, като трети ред не се ползва). За предпочитане 1вият вид.
  10. Благодаря на колега, но се оказа че неговите не стават - поначупени букси, липсващи кабели. Някой друг с нещо да помогне, отнякъде кабелчета...
  11. Здравейте преправям едно ауди 80 от 2.0i, на 2.0 моноинжекция, защото се прецака инжекцията и не можах да намеря такава втора употреба която да му пасва. И сега го правим моноинжекция, но не можем да намерим този сноп кабели от моноинжекцията към компютъра, навсякъде все ги нарязали за да извадят частите. Някой, нещо....???
  12. И при мен е така след като съм ползвал климатика и го изключа, а вентилатора продължава да си вкарва въздух от въз започва да се усеща миризма на влага. Аз си го обяснявам с това, че филтъра е долепен до охлаждащият радиатора на климатика и този радиатор като охлажда въздуха, който влиза, и конденза мокри филтъра и като минава по-топъл въздух после изсушава филтъра, като влагата се вкарва в купето.
  13. Та значи маркуча е сцепен по дължина в горната си част 2-3см от скобата която го стяга към колектора. Вчера бях в един сервиз във ВТ и там го залепихме временно с тва сивото дебело тиксо с мрежичката ( уж било устойчиво на налягане ) и наистина и там ми казаха, че няма алтернатива, та се обадихме и го поръчахме нов за цена около 170лв. Тоз и без тва е стар и поамортизирал се и ако го понадя с втулка по средата не се знае колко още ще кара, преди пак да цъфне. А няма алтернатива друга, че тоз маркуч хем е под високо налягане, хем трябва да е маслоустойчив.
  14. Здравейте, Инцидентно при смяна на изгоряла крушка на фара видях, че пластмасовия въздуховод е омаслен отдоло. Като поразгледах се оказа, че дебелият, гумен маркуч под него е спукан. Поогледах излиза от колекторите и влиза в кулера. Пообиколих няколко магазина за части и сервизи питайки за него и получих различни отговори и цени - от потърси в моргите 2ра ръка, че оригинален е 100лв, до само оригинален от 300лв и тн. Поразрових се в ЕТКАта и номера на маркуча трябва да е : 4A0145746C. Моля за вашето компетентно мнение, съдейстие и опит. Какво да правя и на кого да вярвам?
  15. Ахам , ако е така сподели какъв си купи. От къде и на какви парички да търся и аз да го сменям и да пооправя и вървенето и разхода
×
×
  • Create New...