Jump to content

SubZero

Members
  • Мнения

    81
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно SubZero

  • Рожден ден 22.05.1984

Друго

  • Kaра
    Audi B3 1.8E (DZ)

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Софтуер,хардуер,асемблиране на комп.конф.

SubZero's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 120 пари до Сряда след това се свалят от продажба!
  2. Цената се сваля само веднъж и остава окончателна поради многото запитвания за по ниска цена. 130 лв . без коментар
  3. Здравейте, продавам въпросните джанти от заглавието. Не са криви , спукани, осукани и тн. Нямат вентили, всички капачки са налични както и ключ за тях. Имат втулки за 57мм ц.отвор направени от добър стругар. Междуболтовото е 4x108 - цолажа е 15 цола на 6J широчина (за гуми от 185 до 205). Единствена забележка на джантите е лаковото покритие захабено е , а на едната поради изправяне на борда лака е паднал от нагряването в участък около 10-12 см. Джантите са супер красиви но за жалост се разделям с колата и собственика я иска с железарките. Цената е 170лв.(търпи обоснован и лек коментар) Връзка с мен 0893 254 999 Джантите се намират в Дупница. Възможна доставка в района на Дупница, Благоевград и Кюстендил безплатно,за София също има опция да бъдат доставени безплатно в рамките на 3-4 дни. За останалата част от БГ Еконт за сметка на купувача. Ето и актуални снимки (снимана е джантата в най-окаяно състояние която е описана по горе) http://picbg.net/img.php?file=c235bb827fe4a9b5.jpg http://picbg.net/img.php?file=a387cbb73e3d6b35.jpg http://picbg.net/img.php?file=31972832af192a30.jpg
  4. Драмата приключи официално днес по обяд.Махнах жабката под волана почнах да гледам и да ровя и по едно време се появи мигача. После пак изчезна и така кабел по кабел стигнах до виновника а именно подвадена кабелна обувка в една от буксите. Явно докато съм ровил за подсветката на таблото и оправях степените на парното се е подвадила леко. Цял ден се скъсвам да пускам мигачи доволен Поне ревизирах без да искам всичко. Колегата audi4774 се оказа прав макар и да реших проблема преди да вляза тук. Благодаря на всички отзовали се. Утре захващам джантите
  5. Здравейте, заболя ме главата и реших да драсна в какви "филми" се вкарах тези дни. От месец стягам аудито 1.8 DZ мотор. Беше оставено за ползване на неприлежен стопанин - брат ми и като си го взех година по-късно се почна. Смяна гумички на клапаните,масло, маслен, горивен, въздушен филтри. Нова филтърна кутия + филтър купе. Уплътнение шофьорска врата. Смяна на антифриз, нови спирачни маркучи + спирачна течност + нови зимни гуми с оригиналните джанти (беше с два комплекта джанти) и три различни размера гуми . Смяна на подсветката на таблото (километраж, оборотомер) отремонтиране на 3-та и 4-та степен на парното. Смяна на вакума за централното . Нови ключалки и пренареждане. Нов акумулатор. Ревизия на преден мост(сменена биеалетка и тампон на носач + къс кормилен накрайник) , реглаж на предница и фарове. Центровка. Нови свещи NJK. Нова машинка за миячното. Дотук добре, всичко мина по план. Казах си супер още един проблем и колата е технически перфектна - въпросният мигач (заден десен) . Когато включа десен мигач, преден десен и този в калника цъкат бързо, заден десен го няма. Казвам си лесно - крушка. Да ама не! Сменям крушка...нищо. Меря всички бушони за всеки случай - здрави. Махам лостчетата за управление на мигачите , разглабям ги старателно и внимавам много (ял съм го два пъти та натрупах опит) правя едно бързо почистване и оглед - всичко там е нормално. Връщам лостчетата пак няма никой. Въпросната стъпка я правих защото съм чел , че релето взема захранване от дясната част на ключа...Преглеждам кабелите в багажника зачиствам платката на мигача и стоп/габарита - нищо. Габарит и стоп имам мигач не... Сетих се да пробвам с алармата като изолирам релето въпреки , че си работи пак го няма заден десен. Лягам спя ставам в един през ноща без цигари, излизам , навън студено и влажно , качвам се тръгвам имам мигач . Викам си клеморед (може би...) Ставам към обяд , пак няма.... След работа се прибирам , студено влажно давам на контакт мигач има. На другия ден на обяд пак няма . И така вечер има , като разгрее не Що е то. Мисля си последно да прегледам за недобре контактуваща маса някъде или ? Давайте идеи три дни ровя вече си изпилих нервите. Загубих си ценно време вместо да си полирам бордовете на джантите гоня вятъра половин седмица и разглобих половината кола 10 пъти вече. Като поприключа ще пусна една тема какви съм ги свършил по "кораба майка" Почти заприлича на автомобила който оставих за ползване Повече не мърда от мен НИКОГА.
  6. Здравейте колеги, от известно време страдам от лека шизофрения която ми я докара въпросното Ауди. През ден си меня мнението какво всъщност ще е най-добре да направя с колицата си . Накратко - колата много си я обичам , била ми е вярна вече 5 години и половина. Най-сериозния и ремонт беше смяна на семеринг на коляновия вал и гарнитура на картер. Никакви проблеми не ми е давала през тези години само консумативи. От известно време обаче започна да губи по малко антифриз и масло . Примерно 2 литра на 10000 масло а антифриз не мога да кажа със сигурност но литър на 2-3 хиляди. Видимо течове на масло и антифриз няма, което ме кара да си мисля , че може би е за гумички на клапани и гарнитура на глава (дано не е ) . Помня ,че преди време един "майстор" които я гледа спомена за някаква тапа която се намирала зад двигателя , но тогава мотора беше мръсен а аз нямах време и така и не му обърнах внимание. Та имам основно 2-3 въпроса. Заслужава ли си да се отваря двигателя и ако се отвори за гумички на клапани не е ли по добре да се направи пълна ревизия (семеринги и тн.) и колко г/д ще излезе въпросния ремонт? Има ли човек от форума където мога да закарам аудито и да прегледа общото му състояние и да ми даде съвет дали има смисъл да се инвестира в нея или да минавам на друга кола вече? Газ - как стои въпроса с газта, знам , че това не е най-подходящия мотор за газ но нека някой да изкаже мнение дали би имало сериозни проблеми DZ да се газифицира , когато я купих (нов внос) имаше монтирана газова уредба и помня ,че правеше мизерии с оборотите , тогава изхвърлих инжекциона , смених го , а газовата продадох и от тогава до днес проблеми нямам. Но предвид обстоятелствата мисля да и сложа едно BRC познавам едни кадърни газаджий на околовръсното които пипат много добре (очарован съм от коли на приятели които си ги правиха при тях) и мисля да и сложа газ (ако ще я карам) . Та моля за съвет има ли смисъл да се инвестира в колицата или да минавам на някоя по нова деруга и там да дам въпросните пари за първаночално обслужване ( това ме тормози). Иначе колата е свежа за годините си с климатик , ел.стъкла, ел огледала, аларма, стерео, запазен салон... всичко си и работи и така
  7. Ако се продават само 2 джанти без гуми съм кандидат , ако измислиш нещо драсни едно Л.С. Поздрави! Ако на някой колега му трябват 2 броя може и да се комбинираме!
  8. Привет на всички , както личи от заглавието , интересува ме дали задния капак (капака на багажника) от Б4 е еднакъв с този на Б3-ката. Също така и за задната броня. Предстои ми закупуване на въпросните и имам нужда от съвет дали са еднакви . Благодаря предварително на отзовалите се!
  9. Аз карам с Night Breaker преди това бях с Hella разликата е осезаема...Но качиш ли се на кола с ксенон забравяш за всичко останало с две думи - Ксенон>Night Breaker>Всички останали. Сега мисля за ксенон само ме притесява факта , че не съм с лупи.
  10. Колега снимки ако качиш отвън и отвътре ще бъде добре! Кода на двигателя , цвят на колата , само на Л.С. ли отговаряш или можеш да оставиш телефон... Просто така по-бързо ще се продаде. Поздрави и късмет
  11. И на мен ми беше заминал въпросния регулатор преди година и половина... Само , че проблема беше механичен, беше му се спукал корпуса .... Тогава търсех на 20 места в софия и не успях да намеря. Намерих в един сервиз но с поръчка от Германия и срещу 225 лв. След като ми пристигна влязах във форума и един колега беше писал, че има за без пари Така , че късмет тук във форума ще си намериш
  12. Мерси за бързия отговор колега
  13. За да не пускам нова тема ще попитам тук , кой номер са въпросните релета за подгряване на седалките , за да може да ми ги изпрати колегата? Номер 25 или ? ... Мерси предварително.
  14. Колега тук по Кюстендилско е модерна практика това с топлата вода в/у двигателя Не се излагай! Ако имаш възможност или познат с гараж додърпайте колицата там затворете вратата , една нощ на някакъв калорифер или духалка вътре в гаража- сутринта пробваш ако не стане викаш майстор ... К'ва вода на това време Успех ти желая
  15. Не колега не е бежов салона ще го снимам ,но утре, днес няма да ми остане време... Салона е в доста добро състояние не е скъсан, даже е пран наскоро с една пяна на Turtle стана доста добре....
×
×
  • Create New...