До седмица педала трябва да се нормализира и при мен беше така след смяна на задни дискове и накладки, немога да си го обясня А относно подгрева, хубаво е да се направи пълна ревизия на системата (ако си решил да я използваш). Според мен това което трябва да се направи преди да се включи към мрежата е: - Да се види къде точно е монтиран подгряващия елемент, евентуално тип, мощност, захр. напрежение; - Да се проследи има ли някакво управление към него, т.е. от термостат ли се изключва или по време. Просто да се разбере принципа на управление на нагревателя; - Проверка цялостта на веригата на нагревателя - Rом; - Проверка на изолацията на контакта спрямо корпуса (купето на колата) Rизол., евентуална норма Kом/V; - Прозвъняване на външната до вътрешната розетки, евентуално да се види дали имат ел. връзка. Това с ръждата не е добре - няма спиране, щом я има на едно място значи ще има и на други. Много влага и сол е видяла тази кола. Направил си много сериозен компромис с това, аз лично не бих се премирил. Хубаво е да се направи една диагностика с VAG-COM поне да се види в какво състояние е колата, и къде да очакваш евентуални проблеми. Ако верно е 2000г. то трябва да си с по-ново поколение мотор 1,8Т (пак е 150 кс., но с 30...40Nm по-голям въртящ момент от предшествениците си). Дори и в стоково състояние колата трябва да тръгва доволно след 2500 об/мин до около 4800....5000об/мин. Предполагам и куатрото допълнително я товари, но мотора е доста еластичен и добре изтегля купето за кубиците си.
PS. Тоя контакт вътре може да е предвиден за духалка (майтап )