Marian_Georgiev

Members
  • Content Count

    1,321
  • Joined

  • Last visited

About Marian_Georgiev

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Mitsubishi Grandis

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Русе

Recent Profile Visitors

2,587 profile views
  1. От време на време излизат читави Ц-5тици, но са на пари и въпреки това не се задържат много. Чакането на добър екземпляр може да отнеме и година. Оглеждай се за 2,4 от 2001 до 2004г. ръчка. Тих и спокоен мотор с не лоша динамика. И 1,8Т бива, но си е шумен и в един момент повече бучи от колкото върви. Лошото е, че на тези години на дали има такъв (1,8Т) който не е отварян за ремонт, а малко хора могат да правят мотори.
  2. Това не го знаех, верно ли? Ще се окаже, че Б8 в случая е по-добрия избор с такава моторизация.
  3. Добре де, за кутиите ясно, тая кола никой ли не е ходил да я гледа? Тея мотори имат ли склонности към течове и къде?
  4. До колкото разбирам въпреки шумоизолацията на купето 4-цил. ще си е по-шумен или поне по-бучащ. Возил съм се в Супърб и Пасат 7 с такива мотори, Пасата беше по-тих и с по-добро усещане за комфорт. Има ли осезаема разлика в динамиката между 136 (или 140 ли се води??) и 170 конювите версии на моторите ( само за комън рейл става въпрос) ? Чел съм, че разликата е само в софтуера, а на метал са подобни.
  5. 2000+лв. за ремонт на механична кутия не са ли малко множко.... При тези комън реали помпата и дюзите как са, смисъл дюзите проблемни ли са като при предното поколение двойки (всъщност там са различни - помпа дюза) и помпите склонни ли са за образуване на стружки? И още нещо при скорост 120 ...140 в купето по-шумно ли е в сравнение с 6-цилиндровия дизел?
  6. По снимки ми харесва, но незнам какво ще заваря на място, 350км. са ми в едната посока. А има ли осезаема разлика между 136 и 170 к.с. мотор?
  7. Колеги, някой гледал ли е тази Фейсовица: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11582826720512230&slink=iii0b2 от месец я заглеждам по-сериозно, но иначе стои от няколко месеца и цената не мърда. Моля за отзиви относно състоянието и, а и като цяло от видяното. Италянките са малко съмнителни от към поддръжка, но има и изключения. До тук дистанционно по Италянската "тарга" съм разбрал, че продавача малко се е пообъркал и колата не е 2010г., а 2009г., но нищо случват се грешки, а и 2017г. е била на 150х км.. Знам, че много хора ненавиждат комбинацията на висок клас лимузина като купе на 4F оборудвано с тези 4-цилиндрови мотори и съответно нещата които произлизат от това - липса на куатро, бедна на екстри, платнени седалки, няма я спокойната и тиха работа на 6 цилиндровия мотор, по-слабо ускорение, вероятност да е била служебна и т.н., но въпреки това ще се радвам да споделите мнения относно точно такава комбинация: 4F купе оборудвано задължително с фейсовия мотор (би трябвало да са common rail) 136 или 170к.с., или препратка към вече коментирана такава комбинация, защото не успявам да намеря с търсачката. Все пак тези мотори се монтират на тежки лимузини като Шкода СуперБ 4х4, Пасат, та не ми се вярва да е чак толкова зле от към динамика при "местене" на купето.
  8. Save не светва изобщо. На следващото фулиране ще опитам на 30-ти канал, но там няма ли да се разбута градуировката на цялата скала?
  9. Направих го, в прозореца test value ми изписва 1, но не се освететява бутона Save за да запаметя стойността.
  10. Ще опитам отново, но нещо друго ми прави впечатление: днес след автоматично изключване на пистолета след това ръчно събра още няколко литра. Така, предния път при: 266 ома ми отчете 51л. гориво (снимката по-горе) на автом. изкл. на пистолета от същата колонка. Днес при: 291 ома ми отчита 52л. гориво. Странно, нали около 4 ома трябва да са = на литър... ?
  11. Изпълних тези стъпки, но нищо не се промени. В полето new value беше 32768, написах 65535, след това преместих курсора в полето на канала (за да се освети бутона read) натиснах бутона read и отново в new value се появи 32768. Бутона save не се освети. Явно някъде бъркам?
  12. На мицубишито бях с morimoto mini и 55w AC ксенон 5000К. Няма такава светлина .....равномерно разпределена по цялото платно, силна, плътна и същевременно перфектно отрязан лъч. Но morimoto не са ефтини прожектори. И при TYC-а на А3ката с малко изнасилване могат да се получат нещата: https://www.facebook.com/farovelife/videos/744773113041929/ https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2809577822645613&id=312969235773767 https://www.facebook.com/farovelife/videos/644794869766725/ Просто Ники от фарове-лайф няма равен!
  13. За мен няма смисъл от рециклиране без подмяна на прожекторите.