Jump to content

mminchev

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 1.9 TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

mminchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, някой може ли да помогне и да каже, дали на това място (червената стрелка) има о-пръстен? Рейката е от ауди 80 Б4 1,9 тди. Проблема на рейката е, че си изхвърли течността през семеринга на пиньона. Когато я отворих, видях, че семеринга се е деформирал (вероятно от високото налягане на течността, която е преминала). По надолу по пиньона, махнах три пластмасови пръстена(най-левите на снимката). Под двата, с еднакви размери има о-пръстени, но под по-малкия нямаше. Ако на това място (червената стрелка) има о-пръстен, ще съм много благодарен, ако някой му знае размера!
  2. Ще видя да не е кодирана на автоматична скоростна кутия. Ако е, ще я променя на ръчна. Еngine->coding->"и по таблицата по-долу", нали така?
  3. Преди малко ходих да видя на един VW Sharan AFN, какво показва на 6-ти канал на Vag-Com. Установих,че когато му включих темпомата, на 4-то поле, стойността се промени от 0,0 на 1,0. При мен, тази стойност си остава на 0,0. Вече не знам в каква посока да търся проблема. Някакви идеи?
  4. Така, замерих кабела от синята букса на таблото, 18-ти пин до 43-ти пин на ЕКУ-то, не е срязан. После свалих и отворих ЕКУ-то и се натъкнах на това... Възможно ли е, заради тези чипове, темпомата да не работи? Като им гледам датата, са сложени около 10 месеца след като е била произведена, предполагам още в Германия!
  5. Пробвал съм го с над 40 км/ч, но не сработва. Ще проверя между таблото и ЕКУто, да не би да е прекъсната връзката. Предполагам, че става въпрос за 18-ти пин на синята букса от таблото до ЕКУто. Благодаря за напътствията! Ще пиша каво е станало.
  6. От къде, темпомата взема сигнал за да контролира скоростта-от датчика за скороста на автомобила или от датчика за оборотите на двигателя? И ако някой от тях е повреден, ще ми работят ли скоростомера или оборотомера? Предполагам, че ако са повредени и VAG-COM щеше да покаже.
  7. Колеги, свързах темпомата по схемата на колегата "vladitdrv" , активирах го с VAG-COM. Проверих на 6-ти канал, в 4-то поле стойността се беше променила от 255 на 0. Прекъсвачите на съединителя, спирачката и бутоните на темпомата работят нормално(при натискане преминават от 0 в 1), но когато го включа по време на движение не иска да подържа скоростта. VAG-COM не показва никакви грешки след свързването, но темпомата не иска да работи. Някой имал ли е подобен проблем и ако може да помогне ? Поздрави !!!
  8. Колеги, свързах автопилота по схемата на колегата "vladitdrv" (по горе в темата), активирах го с VAG-COM. Проверих на 6-ти канал, в 4-то поле стойността се беше променила от 255 на 0. Прекъсвачите на съединителя, спирачката и бутоните на темпомата работят нормално(при натискане преминават от 0 в 1), но когато го включа по време на движение не иска да подържа скоростта. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?
×
×
  • Create New...