Jump to content

vladitdrv

Members
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vladitdrv

  • Рожден ден 28.02.1979

Друго

  • Kaра
    AUDI 80 B4 TDI Avant

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

1605 профилни разглеждания

vladitdrv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. С малко закъснение и аз да добавя едно мнение за тампоните!След слагането на новите тампони предницата която и така си беше висока се надигна още малко.Започнах да търся пружини да я сваля малко че колата замяза на немска овчарка.Случаино видях същата Б4ка която стоеше много добре,срам не срам наведах се до предната гума .Пружините бяха 2жълти+3сини ленти и колата беше бензиново комби,Намерих такива пружини и ги монтирах на моето дизелово комби,всичко заспа!Сега стойката е с много лек наклон напред,като цяло равна и гумата точно описва калника на около 2-3 пръста. За тампоните мога да кажа само хубави неща,цяло лято карам с тях и до сега нямам никъкви проблеми!С колегата коко60 се разбрахме с две приказки,евала!Снимки нямам,но ако някой го интересува мога да кача.
  2. Днес монтирах опорни втулки от вътрешната страна на носачите и за няколкото километра тест мога да кажа,че колата е доста по-послушна!Управлява се по-добре,стъпва стегнато и тресенето при потегляне изчезна.Ако някой реши да монтира такива втулки предварително да свали носача и да мери,защото при мен на тампони Лемфиордер външните втулки не влязоха и просто ги захвърлих.Мисля че само с вътрешните ефекта е същия,аксиалния луфт липсва и в двете посоки.Чудя се дали няма да има нужда да се променя сходимоста на предния мост при това положение,с мърдащите тампони параметрите са едни а сега през цялото време ще върви леко "отворена"? Благодаря на Митака за отделеното време и сподленото инфо по въпроса!Много се чудех с какво да зпълня тоя луфт и всичко дойде на тепсия!
  3. Не се мъчи с тея работи,на кората под волана има място за ОБД букса!Пиши ми на лични ако ти се занимава!
  4. vladitdrv

    Стърже при палене

    Предложението ми към теб е да си сложиш фрайлаф на алтернатора!Както се казва в една реклама губиш единственно вибрациите и гадните шумове
  5. Апаратите са Лукас ако не се лъжа!
  6. Интересува ме има ли някой колега да е правил ремонте на супортите,по-точно имам износване на чоповете които влизат в супорта.При натискане на спирачките апарата се засуква леко и стяга накладките,като го чукна леко веднага освобождава.Не съм сигурен че ще намеря читави втора ръка,иначе няма да се занимавам с подобни простотии.
  7. Смяна на разпръсквачи и стендоване на дюзите и ще замърка като коте!Ако това са оригиналните дюзи на 15-20 години е нормално да трака.
  8. Ами развитие най-вероятно след ремонта на помпата,поне по симптомите които описва колегата си е баш помпа!
  9. !Ти сериозно ли говориш,как е работила нормално и после извенъж лагер!?
  10. Прескочи ли зъб на ремъка работи много,ама много шумно!
  11. здр.би ли ми казал по подробно за темпомата за ауди б4 1.9 тди 1з мотор понеже не намирам буксата.

  12. Дебитомера дава отражение върху впръсканото количество като го ограничава!От тук нататък дава отражение върху всичко останало,най-вече вървежа. За турбото....ако не е избушен катализатора турбото е доста тихичко.
  13. Може да не съм видял,и все пак да питам за какво ауди иде реч?Общо казано ми прилича на неправилно зацепване!Остави ги тия свещи,мотор(тди) в добро здраве пали без подгрев дори при -5.Провери и за въздух в горивната система!
  14. vladitdrv

    Дебитомера ли е?

    Направи читав лог че по тоя само може да се гадае добре ли е дебитомера.Стойностите при тия обороти трябва да надвишават 800.
  15. Това е при CR моторите,колегата не е писал кода на мотора но гледаики годината съм сигурен че е помпа-дюза!Закачи я на ВагКом и кажи каво пише в графите на 13ти канал!
×
×
  • Create New...