Jump to content

denis4o

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Лада 21099

denis4o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Същият мотор от "Лада с некакви тунинги" кара с Motul или Yacco вече 10000 км. Както колегите по-горе казаха тия масла, са пълен "Мики Маус". Швейцария да си правят качествени часовници и шоколади, ама маслата им не струват. Това са преработени базови масла с някакви евтини присадки.
  2. Колеги, някой да има представа този съединител от каква кола е? Диска е 190 мм. ако съм преброил правилно зъбите на шлица са 32, диаметъра на шлица е 50 +/- 2 мм. Другото се вижда на снимките.
  3. http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?p=88866#p88866 Тук можете да видите резултата от ползването на най-скъпото синтетично масло на Midland. Надрани цилиндри, счупени сегменти и т.н.
  4. Ако все още бях в щатите щях да си взема 3.2 quattro, без да се замислям Ама за тука съм решил да е дизел определено.
  5. Абе с кола за която ще си дам почти всички пари не искам да си правя експерименти П.П. на IPB-то откъде се edit-ват мненията ? П.П.2 видях откъде, ама що само последното мога ...
  6. Ясно ... мерси много. Гледам DPF се слага само на 2.0 TDI (поне според каталога, който гледам в момента). Така или иначе, реших да те послушам и да се оглеждам за 1.9 TDI и след това да му сменя "мозъка" Друго нещо да питам, възможна ли е замяната на обикновенните (магнитни, доколкото знам) инжектори със пиезо-инжектори? Това май е най-новата "гъзарийка" в света на дизелите.
  7. ОК. Мерси за мнението. Оценявам го. За DSG-то ... само с 2.0TDI ли се държи така или по принцип? Карал съм много коли автоматик, някои от които новата А4, и предишното поколение А6 и А8. Като цяло автоматиците на Ауди ми се струват лагави при кикдаун, дори даже при БМВ съм забелязал същото. Не съм карал никога DSG, затова питам. Другият въпрос който изникна ... какво им е на пиезоинжекторите, та да не са подходящи за градско? Мерси предварително.
  8. Възможно ли е на 2.0 TDI 140HP да сменя обикновенните инжектори с пиезо инжектори. Ако е възможно трябва ли и смяна на нещо друго (ЕКУ-то например, картата друга ли е?). Благодаря предварително.
  9. Прочетох доста работи за DSG-то и съм меко казано впечатлен.
  10. Хора много съм раздвоен вече Дилемата с двигателите я реших. Сега обаче ми стана още по-сложно с тия скоростни кутии. От една страна колата ще се кара само градско (най-много 1 път годишно извънградско) и искам да ми е удобно по светофарите, а не само да "чеша" лоста. От друга страна обичам спортния стил на каране. Карал съм следните коли с дизелови двигатели и ръчни скоростни кутии, обаче те не ми дават реална преценка (вие ще разберете защо): - една стара Toyota Carina 2.0D - мнооооого зле едвам 120 км/ч .... по нанадолнище - Dodge RAM V8 Diesel - с големина и динамика на автобус 280 - сигурно и други съм карал, но не си спомням А доколкото за автоматиците дизели, приятно съм изненадан от Mercedes и Honda. Май най-накрая ще се спра на ръчната скоростна кутия.
  11. Това с акциза не го знаех. Значи ще е 2.0 TDI с чип на digital tuning евентуално. А за какъв 170 коньов TDI говорехте ... че нищо не намерих в catalog.auto.ru. ЕДИТ: намерих инфо за новия 2.0 ТДИ, обаче искам да питам за мнение относно автоматичните кутии на ауди.
  12. Независимо, че са под 120 квт се плаща акциз по 35 лв на квт. Над 120 квт вече е 60 лв на квт. Поне това е информацията която имам.
  13. Втора ръка ще е ... за нова ще трябва да се потрудя още "малко"
  14. Параметрите на двата двигателя ги знам ... исках да знам на практика заслужава ли си? Колата ще я внасям най-вероятно от Германия, следователно акциза ще е с около 900-1000 лв повече за 2.0 TDI, а и самата цена на автомобила като цяло ще е по-висока.
×
×
  • Create New...