Jump to content

kbarterov

Members
  • Мнения

    135
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kbarterov

  • Рожден ден 29.06.1977

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDIquattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

kbarterov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Онзи ден си купих същата, само че комбинизон. Наистина е приятно
  2. Здравейте колеги! От днес след кратко но мъчително боледуване по любимата марка, с гордост искам да се похваля , че отново съм в клуба с А6 С5 комби, куатро, автоматик 2001г. 2.4 бензин. Още не съм я взел, но веднага след като я регистрирам , ще кача и някоя снимка! :flehan:
  3. колеги, продавам трите манометъра за АУДИ 90, които се намират пред скоростния лост.Цена за комплекта 100 лева. тел. 0888721937 или 0878721937. Чаркуляците се намират в София!
  4. kbarterov

    AEL-пуши като комин

    и мойта по едно време започна да дими яко като я сритам, особенно по светофарите, но след преглед установих, че маркуча след турбото е спукан и не надува достатъчно.Смених го, и проблема изчезна.Махнал съм катализаторите и сега само при форс над 3000 оборота изпушва черно и то не всеки път.
  5. мойта А6 С4 AEL до скоро имаше подобен проблем и го реших с почистване на резервоара.Нямаш представа какви находки имаше вътре.Та може и недостиг на нафта да е проблема ти. Успех!
  6. kbarterov

    Температура масло

    това е нормалната работна температура на мотора, всичко изглежда да е ОК!
  7. kbarterov

    Температура масло

    и мойта се движи в тоя дапазон и го считам че е нормално.Само когато го застъпя повече и за по-дълго - да речем с трима или четрима, или пък натоварена с багаж и скорост от над 160 км. температурата се вдига до около 110-120 градуса.Искам само да вмъкна, че при нормално каране, температурата на охладителната ми течност е няукъде между 76 -80 градуса, докато при форс достига 90.
  8. kbarterov

    Странно

    слава богу вчера след няколко часово ровене в резервоара, през сондата, успях да източа двадесет литра много мръсна нафта и половин кофа "медузи", които бяха по дъното и около цедката на смукателният маркуч.Цедката беше изцяло забита и с уста почти не можех да дръпна нафта от резервоара.и така, днес я тествах и колата си е ОК, което много ме зарадва.Равносметката от ремонта бе, две ожулени до раменете ръце, двадесет литра нафта и около пет-шест часа мъки/ почти родилни/.А, пропуснах да кажа, че имаше и завидно количество пясък, или нещо подобно, та не знам до този момент как е вървяла тая кола.За вбъдеще просто не знам къде да сипвам гориво, а един приятел ми препоръча само в туби и после през цедка иначе лошо!Благодаря за съветите на колегите!
  9. kbarterov

    Странно

    колата не пуши, не трака, катализаторите съм ги отпушил,, но и днес ми направи тая врътка, и след като я загасих, нарочно я запалих отново.Направи ми впечатление, че завъртя няколко пъти, и чак след това запали, без да и давам газ.Даже колата въобще не пуши, което ме учудва.Карам я само с лукоилска нафта, и не прави вакум в резервоара.След като придърпа, и изключа от скорост, празният ход ми се вижда че е на по-низки обороти и не е много спокоен., а първия път направо угасна. а как мога да видя дали не е прехвърлила зъб на малкия ангренаж? вси си мисля, че ЕГР-а ако не работи, компа ще го засече.Това ми се струва че е на моменти, ту върви, ту нещо я лови за гушата и губи мощност?А турбината може ли да има такива симптоми, ако си е тръгнала от тоя свят? Толкова много въпроси имам, че не знам как ще си отговоря? Чакам помощ от компетентните колеги!
  10. kbarterov

    Странно

    Колеги, прибирайки се от морето преди дни с колата от подписа, на АМ Тракия при изпреварване ми се случи следното: след като подмина160 км, на шеста предавка, колата започна да прекъсва и да губи мощност.Така няколко пъти, след което намалих, преминах на пета, но пак нямаше тяга.Изключих от скорост и мотора угасна.Опитах се да запаля сключа, но не запали, и се принудих да я паля на скорост.Движех се с около 120км иколата си пое, след което вървя нормално, е без да съм я натискал над 140.Като спрях в Софияи я угасих, след две минути запали по-трудно от обикновенно/ имам в предвид започна да върти няколко пъти/.Прибрах я в гаража и на сутринта пак така трудно запали.Това само първия път, после си палеше нормално, все едно че и пада нафтата.Смених веднага филтъра нафтовия и като че ли има подобрение, но вчера пак ми се наложи да я настъпя над 150 и същите симптоми! Качих я на компа, но нямаше никакви грешки в мотора.Разхода беше нормален, не пуши, върви си добре, но над 150-160 започна с келешлъка си да ме излага.Ако някой се е сблъсквал с подобен пролем моля да дава акъл,че ми е криво и сън не ме лови.Мисля уикенда да свалям резервоара, или там в него някаква цедка, но не зная къде се намира и как се сваля.Благодаря Ви предварително!!!!!!!!!!!
  11. и на мене ми се вижда страшно евтино, то каго се замислиш че трябва да се свали скоростна кутия, кардан, полуоски предни, ауспусите, там всякакви предпазни кори и т.н. и става дълга и широка, а семеринга сигурно не е скъп.Рейката и хидравличната ми система си е ОК, нямам никакви течове на масло или др. течности от моторния отсек, обаче ... някой да подскаже колко масло събират скоростите ми?!
  12. вчера се върнах от Стрелча, и по магистралата карах доста бързо между 150 и 200 /на места по наклоните на долу/.Днес смених маслото и видях, че от един от отворите между скоростната кутия и двигателя капе масло! О ужас, маслото е чисто и мирише на диференциално?, май семеринга на скоростната кутия се е окотил! като знам колко е работата, та ми идва да продам колата,тая от ходписа.Ако някой колега го е сполетявало същото бедствие нека напише някой ред,кво ме чака - цени на части, които предполагам няма да са високи и цена за ТРУД, който е бая!!Направо съм съкрушен!
  13. kbarterov

    Предлагат ми бартер

    а колко резервни глави към него ти ПОДАРЯВАТ!
  14. kbarterov

    A6 AEL турбина

    колега, провери си маркучите след турбината, имам в предвид до и от кулера към колекторите.Преди известно време и мойта взе да пуши черно като я наритам, и като се поогледх, маркуча между интеркулера и колекторните тръби се беше разцепил, та виж това преди всичко, успех!.
  15. kbarterov

    високи пружини

    ама колега мойто е куатро, и не знам дали ще станат?аз съм също от София така че може да се видиме и да поговориме.телефона ми е 0888721937 - Краси.През деня съмна ул. "Пиротска" до бул. "К.Величков".Ако имаш път се отбий да бъбриме
×
×
  • Create New...