Jump to content

самуела

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.6 '99 AG

Персонална информация

  • Пол
    Female

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

самуела's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Проблема наистина не беше толкова сериозен, колкото първоначално си мислех - оказа се, че точно някаква щангичка (цилиндричен лост около 20см) е дала фира. Хванах сервиза в края на работното време и ми смениха само нея, сега поне имам скорости (всички без втора - влиза на магия от време на време), остават някакви тампони на скоростната кутия да се сменят и се надявам всичко да си дойде на мястото Благодаря много на всички за мненията и помощта!
  2. Модела е точно 1.6 8L, според майка ми нищо драстично не се е случвало, не е чула чупене или нещо
  3. Колеги, много ви моля помогнете с идея за това какъв може да е проблема. Дадох колата на майка ми преди час, връща ми я със скоростен лост, който свободно се върти на 360 градуса и колата едва се движи........... ясно е, че ще се ходи на сервиз, но какво може да е? Дали е строшила скоростната кутия или става въпрос за съединител? "Изведнъж станало", тя нищо не била направила. Задна скорост по никакъв начин не може да се включи, все пак някаква скорост захапва и колата тръгва едва-едва. Тя я е насилвала, представям си какви обороти е вдигала за да развие скорост. И ми я върна миришеща на изгорели кабели................. Благодаря ви предварително за помощта! п.с. изобщо не знам как ще стигна до какъвто и да е сервиз
  4. Да, на коляновия вал. Мислех, че са едно и също нещо
  5. Здравей колега, Да, освен това присъствах на смяната, нямаше откачане на ангренажа, вдигнаха колата с крик, махнаха стария и сложиха новия. Иначе всички проблеми, може би малко повече от подробно съм описала тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148875 Колега от форума ме беше посъветвал да погледна и релето за запалване, К20 се води, около 60лв от Порше Ето и една тема за това http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=88701
  6. Ок, защо не проверите проклетия датчик на Хол? В някаква тема бях чела, че колега е взел на заем само за проба, което пак е вариант, ако не ви се дават на сляпо 100лв. До преди дни и аз бях в същата ситуация, палех супер трудно, гаснеше ми колата и т.н. След смяната всички проблеми изчезнаха. Успех!
  7. Здравейте колеги, Бързам да се похваля - проблема е отстранен, оказа се датчик на коляновия вал. Направих диагностика и това беше единствената грешка, която излизаше. Докато чаках смяната се поразрових из форума, а и от сервиза ми потвърдиха, че всички тези симптоми - трудно запалване (и още по-трудно при загрял мотор), ниска мощност, изгасване на колата при свободна скорост, давене, придърпване, подскачане и т.н. се обясняват с тази джвъчка. След подмяната разликата беше повече от огромна, кръстосах надлъж и нашир София на бензин и на газ, от старите проблеми нямаше и следа. Много съм щастлива, че количката ми отново е в перфектна форма! Благодаря много на всички отзовали се. Поздрави
  8. Благодаря много на всички. След диагностиката ще пиша какво е станало
  9. Здравейте, Дали ще е проблем ако смеся червен със син антифриз? Благодаря ви предварително.
  10. При проблема днес на първа вдигах макс 20 при над 3000 оборота, вариране не съм забелязала честно казано. Много трудно влизаха предавките, а уж при смяната на филтри и т.н. сменях и маслото на скоростната кутия. След кратката почивка (не повече от 5 мин) колата запали от първия път и си тръгна безпроблемно. Иначе по принцип доста често ми играят оборотите.. но не винаги.
  11. Не знам кое може да е от значение, за това съм дала повече детайли. Благодаря за идеята.
  12. Здравейте, Обръщам се към вас, защото вече съм отчаяна :-/ Карам А3, '99, 1.6 с газов инжекцион. Какво се случи.. преди 2 дена пътувах към Варна. След зареждане в ЕКО Търговище, запалих трудно, даже 2 пъти изгасва след завъртане на ключа, чак на третия път успях, по принцип винаги пали от първия път. Колата започна адски много да се дави, никаква тяга, при 3000+ оборота едва 10-15 км/ч. Освен това се чуваше и някакво пукане, като че ли от запушен клапан, стори ми се, че е някъде зад педалите. Минах на бензин - една идея по-добре, но пак много трудно, успявах да вдигна максимално до 40км/ч. Градуси - 90, никакви сигнални индикации по таблото. Антифриза ми е точно между min-а и max-а. В един момент усетих нещо точно като отпушване и всичко се нормализира - започна супер много да дърпа на бензин, минах си на газ - пак никакъв проблем, забелязах, че градусите бяха паднали до ~70. За съжаление, след 40-50км мощността отново започна да пада, както на газ, така и на бензин. Едва едва се добрах до Варна.. На сутринта я подкарах - вървеше без никакъв проблем. Разхождах се напред назад, отново никакви смущения. Днес отидох до сервиза, разказах им, погледнаха я, нямаше течове на масло (беше ми се сторило, че нивото е паднало доста, но в последствие се нормализира). Не можаха да ми кажат нищо кой знае какво, казаха ми ако се появи проблема пак - да отида и че е силно вероятно да е от скапано гориво в Търговище (но защо пък и на бензин няма да може да върви, при положение, че заредих само газ?). Както и да е, на 4-5 км след сервиза отново започна да се мъчи много, колко псувни отнесох не е истина.. направи ми впечатление, че предавките се сменят доста трудно. Спрях за 2-3 минути, тръгнах и колата вървеше отново перфектно, проблема със скоростите го нямаше. Вече нищо не разбирам... на някой дали се е случвало подобно нещо и/или дали има идея от къде ми идва проблема? p.s. преди месец, без да е обвързано със скорошно зареждане на гориво, пак имах същия проблем, който, отново, отпадна след като изгасих двигателя за 5-10 минути. Сменяла съм масло, филтри и ангренаж преди 1000км. Благодаря много предварително! Поздрави
  13. Лошото е, че преди 2 седмици колата беше на ремонт в Сф (в момента съм във Варна) и е напълно възможно софийските симпатяги да са подменили акумулатора, а аз да забелязвам чак сега. Уж си имаме доверие.. но се оказва, че трябва да си отварям очите постоянно. В петък бях във Варненския сервиз, гледаха, чистиха грешки с VAG com и уж всичко беше наред - до вчера .. когато колата отново отказа да запали. При отключване на колата се отваряха сами прозорците и т.н. простотии. Викнах човек с кабели и я върнах в сервиза. За акумулатора щели да проверят, но било по-скоро невъзможно да е станало объркване. Моля се да открият от къде идва проблема, да го отстранят веднъж завинаги и най-вече да не ми режат главата пак! Благодаря на всички за отговорите.
  14. Здравейте, Миналата седмица колата отказа да запали, с бутане я закарахме до сервиз и установиха, че е проблем с регулатор на алтенатора, смениха го. В началото палеше добре, но започнаха да се появяват един след друг разни "проблемчета" - километража се нулира сам (не общо изминати км, а тези текущите), вратите след запалване се заключват сами (не всеки път, но при 4 от 5 пъти), изобщо не минава на газ автоматично (с инжекцион съм), трябва да се натисне копчето .. Вчера ееедва едва успях да запаля и реших да разгледам какво става под капака, колкото и да съм невежа. Черешката на тортата беше, че установих, че акумулатора ми е подменен с друг и не е моя............. Въпроса ми е .. дали могат лесно да се оправят проблемите със заключването на вратите и километрите, може би е стояла без ток известно време и разни настройки са се загубили? Изобщо.. случвало ли ви се е нещо подобно и имате ли идеи как могат да се отстранят проблемите? Днес така или иначе ще ходя пак до прехваления и "доверен" сервиз, да видим какво ще ми кажат
  15. Благодаря много на всички за мненията и помощта, намерих отговори на не малко въпроси! Може би супер глупав въпрос, но наистина съм сравнително млад и определено невеж шофьор - възможно ли е при освободена скорост и леко натиснат съединител да се получи изгасването на мотора? При мен съединителят реагира при много малко натискане, а понякога от чисто невнимание съвсем леко отпускам крака си. Питам, за да съм сигурна, че е техническа, а не човешка грешка :-/ Благодаря предварително
×
×
  • Create New...