-
Мнения
32 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A3 1.6 '99 AG
Персонална информация
-
Пол
Female
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
самуела's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, Проблема наистина не беше толкова сериозен, колкото първоначално си мислех - оказа се, че точно някаква щангичка (цилиндричен лост около 20см) е дала фира. Хванах сервиза в края на работното време и ми смениха само нея, сега поне имам скорости (всички без втора - влиза на магия от време на време), остават някакви тампони на скоростната кутия да се сменят и се надявам всичко да си дойде на мястото Благодаря много на всички за мненията и помощта!
-
Модела е точно 1.6 8L, според майка ми нищо драстично не се е случвало, не е чула чупене или нещо
-
Колеги, много ви моля помогнете с идея за това какъв може да е проблема. Дадох колата на майка ми преди час, връща ми я със скоростен лост, който свободно се върти на 360 градуса и колата едва се движи........... ясно е, че ще се ходи на сервиз, но какво може да е? Дали е строшила скоростната кутия или става въпрос за съединител? "Изведнъж станало", тя нищо не била направила. Задна скорост по никакъв начин не може да се включи, все пак някаква скорост захапва и колата тръгва едва-едва. Тя я е насилвала, представям си какви обороти е вдигала за да развие скорост. И ми я върна миришеща на изгорели кабели................. Благодаря ви предварително за помощта! п.с. изобщо не знам как ще стигна до какъвто и да е сервиз
-
Да, на коляновия вал. Мислех, че са едно и също нещо
-
Здравей колега, Да, освен това присъствах на смяната, нямаше откачане на ангренажа, вдигнаха колата с крик, махнаха стария и сложиха новия. Иначе всички проблеми, може би малко повече от подробно съм описала тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148875 Колега от форума ме беше посъветвал да погледна и релето за запалване, К20 се води, около 60лв от Порше Ето и една тема за това http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=88701
-
Ок, защо не проверите проклетия датчик на Хол? В някаква тема бях чела, че колега е взел на заем само за проба, което пак е вариант, ако не ви се дават на сляпо 100лв. До преди дни и аз бях в същата ситуация, палех супер трудно, гаснеше ми колата и т.н. След смяната всички проблеми изчезнаха. Успех!
-
Здравейте колеги, Бързам да се похваля - проблема е отстранен, оказа се датчик на коляновия вал. Направих диагностика и това беше единствената грешка, която излизаше. Докато чаках смяната се поразрових из форума, а и от сервиза ми потвърдиха, че всички тези симптоми - трудно запалване (и още по-трудно при загрял мотор), ниска мощност, изгасване на колата при свободна скорост, давене, придърпване, подскачане и т.н. се обясняват с тази джвъчка. След подмяната разликата беше повече от огромна, кръстосах надлъж и нашир София на бензин и на газ, от старите проблеми нямаше и следа. Много съм щастлива, че количката ми отново е в перфектна форма! Благодаря много на всички отзовали се. Поздрави
-
Благодаря много на всички. След диагностиката ще пиша какво е станало
-
При проблема днес на първа вдигах макс 20 при над 3000 оборота, вариране не съм забелязала честно казано. Много трудно влизаха предавките, а уж при смяната на филтри и т.н. сменях и маслото на скоростната кутия. След кратката почивка (не повече от 5 мин) колата запали от първия път и си тръгна безпроблемно. Иначе по принцип доста често ми играят оборотите.. но не винаги.
-
Не знам кое може да е от значение, за това съм дала повече детайли. Благодаря за идеята.
-
Здравейте, Обръщам се към вас, защото вече съм отчаяна :-/ Карам А3, '99, 1.6 с газов инжекцион. Какво се случи.. преди 2 дена пътувах към Варна. След зареждане в ЕКО Търговище, запалих трудно, даже 2 пъти изгасва след завъртане на ключа, чак на третия път успях, по принцип винаги пали от първия път. Колата започна адски много да се дави, никаква тяга, при 3000+ оборота едва 10-15 км/ч. Освен това се чуваше и някакво пукане, като че ли от запушен клапан, стори ми се, че е някъде зад педалите. Минах на бензин - една идея по-добре, но пак много трудно, успявах да вдигна максимално до 40км/ч. Градуси - 90, никакви сигнални индикации по таблото. Антифриза ми е точно между min-а и max-а. В един момент усетих нещо точно като отпушване и всичко се нормализира - започна супер много да дърпа на бензин, минах си на газ - пак никакъв проблем, забелязах, че градусите бяха паднали до ~70. За съжаление, след 40-50км мощността отново започна да пада, както на газ, така и на бензин. Едва едва се добрах до Варна.. На сутринта я подкарах - вървеше без никакъв проблем. Разхождах се напред назад, отново никакви смущения. Днес отидох до сервиза, разказах им, погледнаха я, нямаше течове на масло (беше ми се сторило, че нивото е паднало доста, но в последствие се нормализира). Не можаха да ми кажат нищо кой знае какво, казаха ми ако се появи проблема пак - да отида и че е силно вероятно да е от скапано гориво в Търговище (но защо пък и на бензин няма да може да върви, при положение, че заредих само газ?). Както и да е, на 4-5 км след сервиза отново започна да се мъчи много, колко псувни отнесох не е истина.. направи ми впечатление, че предавките се сменят доста трудно. Спрях за 2-3 минути, тръгнах и колата вървеше отново перфектно, проблема със скоростите го нямаше. Вече нищо не разбирам... на някой дали се е случвало подобно нещо и/или дали има идея от къде ми идва проблема? p.s. преди месец, без да е обвързано със скорошно зареждане на гориво, пак имах същия проблем, който, отново, отпадна след като изгасих двигателя за 5-10 минути. Сменяла съм масло, филтри и ангренаж преди 1000км. Благодаря много предварително! Поздрави
-
Лошото е, че преди 2 седмици колата беше на ремонт в Сф (в момента съм във Варна) и е напълно възможно софийските симпатяги да са подменили акумулатора, а аз да забелязвам чак сега. Уж си имаме доверие.. но се оказва, че трябва да си отварям очите постоянно. В петък бях във Варненския сервиз, гледаха, чистиха грешки с VAG com и уж всичко беше наред - до вчера .. когато колата отново отказа да запали. При отключване на колата се отваряха сами прозорците и т.н. простотии. Викнах човек с кабели и я върнах в сервиза. За акумулатора щели да проверят, но било по-скоро невъзможно да е станало объркване. Моля се да открият от къде идва проблема, да го отстранят веднъж завинаги и най-вече да не ми режат главата пак! Благодаря на всички за отговорите.
-
Здравейте, Миналата седмица колата отказа да запали, с бутане я закарахме до сервиз и установиха, че е проблем с регулатор на алтенатора, смениха го. В началото палеше добре, но започнаха да се появяват един след друг разни "проблемчета" - километража се нулира сам (не общо изминати км, а тези текущите), вратите след запалване се заключват сами (не всеки път, но при 4 от 5 пъти), изобщо не минава на газ автоматично (с инжекцион съм), трябва да се натисне копчето .. Вчера ееедва едва успях да запаля и реших да разгледам какво става под капака, колкото и да съм невежа. Черешката на тортата беше, че установих, че акумулатора ми е подменен с друг и не е моя............. Въпроса ми е .. дали могат лесно да се оправят проблемите със заключването на вратите и километрите, може би е стояла без ток известно време и разни настройки са се загубили? Изобщо.. случвало ли ви се е нещо подобно и имате ли идеи как могат да се отстранят проблемите? Днес така или иначе ще ходя пак до прехваления и "доверен" сервиз, да видим какво ще ми кажат
-
Благодаря много на всички за мненията и помощта, намерих отговори на не малко въпроси! Може би супер глупав въпрос, но наистина съм сравнително млад и определено невеж шофьор - възможно ли е при освободена скорост и леко натиснат съединител да се получи изгасването на мотора? При мен съединителят реагира при много малко натискане, а понякога от чисто невнимание съвсем леко отпускам крака си. Питам, за да съм сигурна, че е техническа, а не човешка грешка :-/ Благодаря предварително