Jump to content

soooobiesk1

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3/s-line

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

842 профилни разглеждания

soooobiesk1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Джантите са прави но имат заварки който са направени перфектно!!!! Гумите са ДУНЛОП 4 еднакви с добър грайфер за този сезин!!! бартер за джанти с гуми 15 или 16 5х100!!! СНИМКИ : http://olx.bg/dzhanti-s-gumi-18-5h100-5h112-barter-i49145571
  2. Не получи се отбскоро про смяна на съединител... Някой датчик да не би да е или пък някое реле!! Нзз немогс да кача клип за да се види точно!
  3. Колеги на какво се дължи треперене на стрелката на уборотите на таблото като дам и изключа от контакт??? Като спре стрелката да трепери... след като съм дал на контакт чак тогава се включва и парното и другите стрелки се мърдат на температурата и горивото!!!
  4. Цитиране на предходен пост! Колега купих го втора употреба! Но преди да го платя го сложихме на колата и го пробвахме да се адаптира... адаптира се и го платих 90лв! и 20лв за адаптация! а за труд не сам давал пари той е на 4тири болта! и ти сам можеш да го смениш!!! Но задължително го пробваш да ли ще се адаптира преди да го платиш!!! А за чисто нов и несъм си помисля, защото е един човал пара... а и не се знае колко ще издържи!!!
  5. Пичове аз смених дросела и има доста голямо подобрение при палене.... НО пак нещата не са както трябва... Чак Бръм! В понеделник съм отново в бокса ще свалям глава ще сменям гумичките на клапаните! Задължително и гарнитурата на главата! Ще се шлайфа главата ! Понеже ми похапва доста масълце.... И в ред на мисли... Мисля че като ми похапва масло.. При неработещт двигателна над 8 часа първото възпламеняване на бензина да е попречено от стеклото се масло по буталата!!!! Така мисля аз но ще видим!!!!
  6. Пич! 1.6 е адски здрав МОТОР! Трябва да го оставиш без масло за да го счупиш!!! Аз съм горд собственик на АУДИ А3 1.6 8L ГИ от една година и съм адски доволен от към вървеж на колата и ИКОНОМИЧНОСТ!!! ЕФТИН за поддръжка!!!
  7. Има голяма логика в това което казваш!!!
  8. Колега като отвориш предният капак на колата... Като тръгнеш от кутията за въздушният филтър... Минеш през Дебитомер, продължаваш наляво да се движиш с поглед :D по въздушната траба... Достигаш до Дросел Клапата!!! Ето какво представляв:
  9. Пичове сменете свещите с хубави и наблегнете на Дросел клапа аз така направих....смених свещите и има значително подобрение.... Пали от раз но дросрла ебава нещо... Ще го свалям и чиста да вида какво ще стане ако не го сменям..... Не е от настройките по ГИ защито преди да сложа ГИ бях с плочка обикновенна газ и пак палеше трудни!!! Така не мисля че е от него!!! Сами дросел!!!! Ще разбереме тези дни...
  10. Правил съм го колега 100 пъти и не отчита грешка на диагностиката.... Вчера и смених свещите с чисто нови!!! И ми направи впечатление че колата тази сутрин (но беше по топла)запали веднага но започна пак да мени уборотите.... И това ме навежда на мисълтта че може да е от Дросел клапата проблема и мисля да я сменявам с втора употреба пак.... също така от това че Нямам катализатор или ХУБАВО резонаторно гърне след ландсондата и не отчита правилно кислорода и изгорелите газове много бързо излизат навън и не се получава обратно връщане на въздуха и бърка комютъра.... Иебем ли го..
  11. Пичове аз мисля да започна от почистване на дюзите! Може да са зацапали и да се получава така нареченото пикаене на дюзи!!! Капково вкарване на бензин през дюзите и се получава някъкво задавяне!!! А трябва да е впръскващо вкарване на бензин!!!! Мойте дросел клапа са идеални и дебитомер! Съмнения имам и за клапана за регулиране на горивото който е на бензиновата рейка!?
  12. ПИчове пробвайте временно докато не разберем проблема(поне аз така правя всеки пък като паля колата сутрин) натискам педала на газта, още преди да дам на контакт но не много, задържам го натиснат..... паля и колата запалва от раз... осеща се едно леко зачудване да ли да не изгасне но докато е натиснат ПЕДАЛА няма как да изгасне!!! държа го натиснат така докато позагрее малко мотора и пускам педала.... НО НЕ Я ФОРСИРАЙТЕ!!! а го дръжте леко натиснат около 1500 до 2000 оборота!!!
  13. Не е от температурният датчик!!! Сменял съм го и него! Пак си е същото....
  14. Братле мисля че няма кой да ти даде толкова пари за тези джанти с гуми!!!! Мое мнение
  15. Ако е от него НАЙ - добре! че тези датчици на ХОЛ и КОЛЯНОВ вал не са много ефтини!!! тези дни ще има отговор! Но ако някой реши проблема да пише ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!
×
×
  • Create New...