Jump to content

mr_butch

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3/А4 Б6

Персонална информация

  • Локация
    София

mr_butch's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте и от мен, аз също съм решил да сменям автомата с ръчка, но не знам към кой да се обърна за това нещо. Дайте някой майстор в София, който го е правил
  2. Колега предната броня продаде ли я? Ако не - цена?
  3. От темата, която любезно беше постанл колегата К0кy установих, че проблема е в моторчето - разглабяш, чистиш (по указания начин) и всичко е точно!
  4. Някой дали има решение на проблема вече? Аз нямам проблем с преждевременно включване, но като я посна и е като отвРъзана - не мое се запре )))) и работи на някакви интервали! Проверявал съм багажника и нямам извънземни на 100%
  5. Доколкото разбирам, май вместо капак я има тая рамка, за която ти говориш, но не мога да разбера предназначението и - единственото, което ми идва на ум е че е за да фиксира филтъра в гнездото, но това е съвсем ненужно при положение, че няма капак. Какво им пречеше да сложат един капак, който да играе и ролята на рамка....? А по съвета на колегата alter_breed, сипах едно шише вода на предния джам и всичко изтече върху филтъра! Как човек да си купи нов...?!? Вече взех да си мисля да му сложа некъв импровизиран капак с решетка отпред, колкото да пази нещо.
  6. Ше я разгледам внимателно после, но ми се струва, че дори и да щракнат щипките, едва ли това би спряло водата без някакво уплътнение. Освен това, на моята и е сменяно предното стъкло и най-вероятно щипките са изпочупени. Продължавам да си мисля, че има нещо отгоре, понеже от вътрешната страна на гнездото на филтъра има едни отвори като стойки за крачета, пък и ти доколкото разбирам си с А4 - може би има някава разлика.
  7. ... т.е. над филтъра и под пластмасовата кора на чистачките ли? Щото ако за такова нещо говориш, аз го нямам. Иначе споменатата кора не прилепва плътно до стъклото (предполагам, че едва ли има Ауди, на кето да е прилепнала, предвид годините) и не виждам какво може да спре водата да тече точно върху филтъра.
  8. Вчера взех най-накрая да си сменя филтъра на купето, но когато вдигнах пластмасата на чистачките забелязах, че отгоре над него няма капак...... Възможно ли е немския инженер да не е предвидил такова нещо или горублянския джамбазин е решил, че баш на мойта не и трябва.....? Аз по-скоро клоня към второто, понеже всичката вода от предния джам се стича върху него и без капак новият е заминал за нула време! Преди да тръгна да обикалям по моргите и да ги проверявам една по една, реших да се посъветвам тука и да събера някое друго мнение. Става въпрос за А3, 1.6, 98 г.
  9. Продадени! Темата е за триене.
  10. Не ме разбирай погрешно - при така стеклите се обстоятелства, до вчера и 50 лв. бях готов да дам за проклетата машинка само и само да не треперя всеки път като спирам, дали някой няма да ми влезне в багажника. И всичките тия разправии.... Но не съм и на мнение, че и шайбичка трябва да търся от официалния представител. В известена степен си прав, че с кръпки дреха не става, но има неща, за които чак такова внимание..... В крайна сметка се оказа, че всички 6643454665 броя машинки (нови и от морги), които пробвах са си били ОК, а проблема бил при мене
  11. Ама никак не е там ключето.... и честно казано по-прост човек от мене не знам дали има :DDDD Проблема се реши с една най-обикновена стопмашинка от 7 лв. от квартален магазин (не от Порше незнам си къде, камо ли от завода на Ауди ). А за решението благодаря безкрайно много на колегата Varbanov, който със линка към чуждоезичния форум и най-вече снимките вътре ми "отвори очите"! Просто механизма на педала е такъв, че "пишката" трябва да е натисната, за да не светят стоповете и обратнато, а не както си мислех. Надявам се, че ако съм загубил времето на всички (с глупостта си), включили се в темата, съм помомгнал на някой с бъдещ подобен казус. Благодаря на всички!
  12. Оправям се горе-долу. Мойта е от вресия "А". А чак сега ми мина през главата, да не би при определена позиция на "пишката" да се променя позицията на ключето, отворено/затворено? Ако ме разбираш....
  13. Ами да ти кажа, досега единствено ти ми даде смислен и обснован отговор (без да се обиждат другите), за което ти благодаря! Ще пробвам с VAG-a и ще пиша. Това, което си мисля обаче е че не виждам никакво значение дали машинката ще е монтирана, дали ще е на 90 или колкото щеш градуса, при положение, че буталото е важно - татискаш - веригата се затваря, пускаш - отваря се.... дали с ръка или с педала.....?
×
×
  • Create New...