Jump to content

perko1

Members
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6

perko1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Това с POLO-то е станало много хубаво! Интересуваме в карбон дали правите и какви пари излиза , на детайл ли е или на квадратура според автомобила?
  2. Колега да попитам амортисьорите на багажника за A6 C4 96-та какви парички са?
  3. Колега имам 2 броя катализатори от А6 (C4 96-ta) 2.8 бензин свалих ги преди 7-8 месеца.
  4. Колега имам 2 броя от А6 C4 96-та 2.8 бензин.
  5. Съжалявам имах повечко работа и неможах да се включа на време да отговора и да обърна внимание на темата. Ами според някой познати и непознати майстори казват ,че бутала по принцип били по меки като сплаф и явно (още не е проверено на 100%) маслената помпа или се скапала или някъде е имало нещо запушено и е оставила бутала без масло и като по меки са се надрали. Да ли това е истина или не незнам, но факта е че половината двигател е в багажника и колата е на трупчета. Ремонта с нови бутала е напълно безмислен, двигатела е със сигнатура ACK който се слагал на А8 и говорим за зверска сума. Някой познати ме поткукоросаха да сложа двигател от А8 като например 3.7 или 4.2 но трябвало да се извади цялата електроника заедно с мотора плус скоростите, обаче някак си ми звучи като самоубистевена мисия. И се обръщам отново за съвет, това нещо възможно ли е да се направи и кой изрод би се пробвал. Вече и аз незнам какво да права с тази кола, лошото че до момента съм набил толкова пари и толкова неща съм сменил с нови че направо имам чувството че карам S8 а не А6 от 96-та.
  6. Ами така като гледам и аз се настройвам психически за нов мотор, и доста други хора ме посъветваха същото и май се отказвам от тези бутала, благодаря на всички за съветие и отзивите по темата. Само да попитам ако смена мотора възможно ли е да имам някакви проблеми с електрониката или с компютъра тъй като има чип, или въобще някакви особености с който трябва да се съобраза.
  7. Ами още не съм се интересувал каква точно е причината тъй като съм още на вълна бутала, но Жоро каза че най вероятно е помпата а това беше преди близо 2 месеца, а има и вероятност да от бензина тъй като сипах 100 октановия който е на ОМV на тунела на Люлин и това се получи след 10км изминати с този бензин, но нямам си представа да ли е просто съвпадение или причината за ремонта и от тогава търса бутала, и да и аз се чуда как нищо не е светнало по таблото , но тъй като преди 1 год подменяха крушки по таблото и го сваляха цялото ме навежда на мисалта, че може нещо да са преебали някъде.
  8. Ами според майстора на който предполагам на повече то е известен - Жоро срещу пирогов, каза че по цилиндрите колкото и очудващо нямало никакво надиране и никакви следи от надиране и че не е необходимо шлайфане, единствено шлайф на главите и препасване на клапаните.
  9. Обръщам се за помощ тъй като вече втори месец удрям здраво на камък и вече незнам какво да права. Проблема е следния, става въпрос за А6 Ц4 мотор 2.8 V6 192 коня 30V -96г, Август месец карайки по бул. България със 40-50км/ч изведнаш колата заби муцуна и започна да притрисва , изгуби мощност , повече от 20км неискаше да вдигне и след 2-3км тотално се срина. След като беше репатрирана , отворен мотора, се оказа че буталата са задрали по неизвестни причини (предполагат че маслената помпа е заминала и не е качвала масло), двигатела няма никаква компресия. И съответно сега отивам на смяна на бутала или "лек" основен ремонт, обаче проблема е че тези бутала заедно със сегментите немога да ги намера никъде, а в стария Юнитрейд сегашното Сакар Ауто ми обявиха космическа цена за бутало със сегменти от 545лв на бр.! А за кола на почти 15 год ми се вижда доста нереална цена тъй като мога да си взема още една А6-ца на цената на целия ремонт. Моля посъветвайте ме откъде мога да ги намера тези бутала.
  10. Ми братчето ми не е това проблема, някъде има нещо прекъснато защото до там не стига ток, но друтата седмица планувам да го разкостя цялото табло за да вида къв е проблема.
  11. Да това е най-лесното, но аз искъм да го направя да свети като пусна форовете, защото светлината около запалката ми е преебана и не свети.
  12. Искъм да те питам от къде черпиш ток, щото аз мислех да го бодна към габарите.
  13. ЕЕее евалата колега е това се казва точно и ясно благодаря, извинявам се за мойто "некомпетентен"!!!
  14. Ех печове не се разбрахме с вас. Първото което задавам напълно сериозен въпрос, а колегата пише, че съм поредния "тунинг пиклио без книжка" извинявам се но е дразнещо, а и не твърда че съм по-компетентен да не кажа че нищо неразбирам. Второ което и аз се съмнявам много за тия 4000лв за това се допитах до вас и Вие ме изядохте, и да онзи ден се рових във Prospeed и видях доста интересни неща. И трето несъм пренапрегнал мнението на никой! Айде със здраве да е, то се е видело че ще се тегли заем
  15. Oyama вече 2 години работя като шофиор, колата си е моя, и вместо да пишеш тапанарщини, дай някакво свястно мнение, ама всъщност - не по-добре недей, едва ли си компетентен!
×
×
  • Create New...