Jump to content

MARTO666

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4 1.9 TDI

MARTO666's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. MARTO666

    Б3/Б4

    Идеята за виждането вече за нищо не става. След всичко, което видях, мисля че ще спестим масово кръвопролитие ако не се съберем. Пък и на тия дърти ковчези няма кой знае какво да им се гледа.
  2. MARTO666

    80 / 90 / разход гориво

    Градско - 7 с климатик, извънградско - 5 - 1.9 TDI - 90 кончета (повечето са RIP)
  3. Здравейте, бих искал да споделя някой мой преживявания, за да не се случват на никой друг!!! Имам Ауди Б4 1.9 ТДИ в перфектно състояние и една сутрин го усетих, че почна да пали малко трудно (тоест не от половин оборот, а от 4-5)и съответно веднага тръгнах да търся сервизи. По принцип бях ходил само в един сервиз, но те не можаха да ме хванат на компютъра за диагностика и ме пратиха в Ауди БГ. Започвам вече да описвам приключенията на луковата ми глава. Отивам в Ауди в Дружба и съответно за диагнотика ми казаха - "Най-рано след месец и полвина за диагностика". Е да ама не. Отивам при Дунев. Казаха, че сигурно е електронната дюза защото имало грешки, които не били софтерни и не били заложени в компютъра, съответно 99,9999% било дюзата. Тръгвам да търся сервиз за дюзата и ми казаха да отида в горна баня. там в едно малко сервизче на светофара след разклона на околовръстното и пътя за Перник, посока горна баня в ляво ми казаха, че не са сигурни за дюзата, но пук сигурно са някакви датчици за нагряване на свещите и още някакъв до него. Смениха ги разбира се - срещу 80 лв. (После разбрах че са общо 40 лв и двата) Казаха още за работа още 20 и така станаха 100 лв. След което колата не се подобри грам. Отивам в сервиза в младост срещу бившата Деница, зад Макдоналдс и там с влизането почна страшното. Смяна на кабели и свещи и термостат и отново същите датчици (защото старите били ментета). Казаха дай 350 лева и ще си чисто нов. Тръгвам доволен и на сутринта се качвам в колата и паля!!!! Един път , в та така 9 пъти въртях ключа по около 9-10 завъртания на стартера...припушва ама палене НЕ ! Казаха ми отивай в Бош само там ще те оправят. Звъня 3 телефона и ми казаха идай, ще го мислим. Казаха бутни я и ще запали. Е и с бутане запали и айде натам (после разбрах, че да се бута дизел може да е фатално). Отивам гледаха 10 мин. и мислеха. Голямо мислене беше и след което 2-ма се появиха и казаха - Свещи, дюза и кабели на свещи и реле на подгрящите свещи. Изумен попитах пак ли ???? Били ментета а кабелите били старите! А никога не ми е светела лампата за свещите и доколкото знам се пуска само при минусови температури, а не при +40 лятото в 12 на обяд. Ок, сменяйте и те сменят - всичко смениха на ново и изгорях с още 300 лева. Спокойно аз не съм малоумен или милионер, ама когато имаш зор не питаш бърза помощ и лекарите колко ще струва, а само дали ще се орави. След излизането ми от Бош колата тотално се срина. Почна да пуши, не ще да пали, на 2000 оборота като подам газ само пуши, а предницата се забива и колата спира. Полудях !?!?!?! Какво по дяволите. Вечер спирах на улици с наклон та да паля без бутане и тук сега да се извиня на един човечец с една хонда, която обгазих. Тръгвам една сутрин и спускам колата леко по улицата и малко преди крустовището пускам съеинителя и тя запалва, но отзад един човечец с една хонда кара плътно и в следващия момент като избълвах едни облаци дим, човека изкочи от колата и целия обгазен почна да ми се кара и да ми празй знаци от рода "луд ли си и разни други неща за майка ми". Айде пак на диагностика в едно вече малко сервизче и майстора изглеждаше свестен и в момена в който ме сложи на компютъра(лап топ) се обърна и тръгна към другия край на колата да слага лампа към акумулатора и се чу трясък, лап топа на земята приполовен, а кабела се оплел около крака му. Ей хора щях да се разрева. Казва ми ела след 3-4 дни. Почнах да търся тук из форумите какво би могло да доведе красавицата ми до това тежко състояние и огорчен прочетох почти всичко и не че разбрах какво и е, но поне разбрах, че ако някой още веднъж ми смени датчиците и кабелите на свещите, ще го накарам да ги изяде ! Отивам след което в сервиз в надежда вече не с добри намерения към майсторите. Влизам и почвам от вратата. Колата не върви, пуши, харчи, трака и не пали и само не ми казвайте че са топлинния датчик, филтри или кабели на свещи или свещи, защото НЕ СА. А температурата на двигателя също побърка. На таблото ми покаваше че е или ледено студена или прегрява и беше като оборотомер, през 5 секунди отиваше от едната в другата крайност. Казаха ми спокойно - дюзата е. Оставих им я и си тръгнах, но им казах че ако не успее да запали или се държи по същия начин, няма да им дам и стотинка, пък ако трябва ще им запаля и сервиза. Бях побеснял, но како и да е. Следващия ден съм там и ми се съобщава - нова дюза 400 лева, труд 150 лева и колата била като нова. Качам се .... палене йок. Чувам до мен да ми обясняват, че проблема е в датиците, а не в дюзата и ми падна пердето. След което те откачиха топлинния датчик и казаха виж сега как пали. Пали ама след много мъка, тресене на двигателя и пушаци като от кремиковци. Все едно локомотив запали. Оттам първа, въртене на гуми и да ме няма. Една стотинка не съм им дал, но па бях отчаян и всичко това за 6 дни - 10 сервиза - (-1000 лева) без да смятам нафтата. Накрая се видях с един приятел, тук се подвизава като sashko_sashko и от него взех преди 8 месеца Б4-ката а той сега кара Ауди А6 и се оплакваше от един майстор в Орландовци на име КОСЬО, който се оказа, че е правил и мойа преди това. Ей тоя Косьо е съсипал ощПродължение ->Ей тоя Косьо е съсипал още 3 коли на приятели след като говорих с тях. та на Сашко му беше взел 600 лева за ремъци и ролки и колата след като си я е взел Сандо била повече от зле. Трудно пали и се тресе цялата кола, аз му обяснявам, че съм същия и той ме прати при бате Владо от Костинброд, за който видях доста добри отзиви и тук във форума. та отидох при него и след 2 колата беше чисто нова и се оказа, че проблема е прескочил зъб на агренажния ремък. Отделно са ми прецакали електронната дюза и още един куп работи. И сега вече само при бате Владо ще си ходя. Супер доволен съм от него, работи бързо, и не взима скъпо. А и не е от майсторите, които досега само миказваха "Ще го закърпим и ще изкара още малко". Какво кърпене, това да не е риза??? После те ли ще ми плащат пътната помощ и нервите които ще хвърля. Така че бате Владо - поклон и респект !!! спаси живота на моята красавица !
  4. Бате батееее, защо ти трябваше да продаваш Б4-ката. При мен сега е като нова и нямам проблеми с нищо !!! Да я оправяш бързо А6-цата, че след 1-2 години ще я взимам И честито бебе бате !!! Да ти е живо и здраво !
×
×
  • Create New...