Jump to content

gogii

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a3 1,6

Персонална информация

  • Локация
    Shumen

gogii's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. каквито са писали колегите същите получих след центровката
  2. Здравейте колеги. Какви съвети можете да ми предложете при закупуването на този автомобил. Решил съм се следващия месец да се сдобия с такъв. 3.00 TDi 224h.p. - седан. Кои екстри са най-важни. Кое се използва най - често да наблегна на него при закупуването. На коя екстра да обърна по - голямо внимание? Имам и ваг-ком с който умея да работя, но реших да пиша и във форума. Колебая се дали да е 4х4 или не. Поздрави на всички
  3. Колата се оправи и всичко е наред. След супер точна центровка и смяна на ИАТ елемент всичко е 6 точки. Даже по-добре от преди! Благодаря на колегите които взеха участие
  4. Супер сте колеги благодаря за отговорите
  5. А тоя клапан какво отчита
  6. Благодаря за инфото колега. Поразгледах малко повечко снощи и намерих ценна информация на български в нашия форум. Остана още нещо да питам. За центровка напомпа на старите гнп-та двигателя трябваше да загрее 80+ градуса. За тия гнп-та принципа същия ли е? Като гледам щом са важни стойностите на "клапана за студено палене" трябва да се гледат като е студена или се бъркам? И за какво е тази клапа и къде се намира?
  7. Колега не намирам темата можеш ли да ми пратиш линк
  8. дали ще може да се провери центровката по този начин:
  9. В края на седмицата ще заредя акумулатора и ще проверя центровката. Ако пак не се оправи не знам
  10. Така и ще направя. Ще започна от акумулатора. В момента колата не я карам за да не излязат повече проблеми. Ще пиша какъв е резултата.
  11. Колеги забравих да допълня още една подробност. Проблема се появява след ремонт на двигателя(смяна на глава)..
  12. Също така ме съмнява и слаб акумулатор. При палене напрежението пада до 6волта а след това зарежда до 13,8волта.
  13. Здравейте колеги. Имам проблем със скоростна кутия на ауди а6 2001година 180коня 2,5тди код но мотора АКЕ. Скоростната кутия е забила на 4 скорост и е в авариен режим. На диагностика на скоростна кутия ми дава грешка : 18265 - Load Signal P1857 35-00 Error message from ECU Първоначално си помислих че TCM е сдал багажа, но после като написах ноемр ана грешката в рос-тех ми изписа : 18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) activePossible Causes Fault Code(s) stored in Engine Control Unit (ECU)Possible Solutions Check Engine Control Unit for Fault Code(s) грешките в ECU са за амартисиора на двигателя и за Intake temp. sensor. Може ли заради темп. сензор да се бърка TCM? Занимавам се с диагностика, електроника и електротехника, но досега съм нямал сблъсък със подобен проблем. Благодаря предварително на тези които имат желание да помогнат. Забравих да спомена важна подробност. Когато колата е на задна предавка си ускорява нормално все едно и няма нищо.
  14. gogii

    VAG-TACHO

    Тошков с тази програма, която си качил можем да променяме пин-а и километрите на всички модели само като изкараме данните на имобилайзера или таблото така ли?
×
×
  • Create New...