Jump to content

Владо1

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Passat

Персонална информация

  • Локация
    София

Владо1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, как се слага реле за да изключва помпата? Къде го вързахте?
  2. Продавам четири броя гуми с джанти. Джантите са оригинални AUDI 6J 5x112 от AUDI A4 донесени от Швейцария. В България не са карани. Монтирах им моите гуми Conatinental Premium Contact 195/65 R15 91H от стария Пасат, които са на два сезона и стоят в гаража на сянка DOT 1705, но не ме кефи как стоят на Пасата. Взех си 7.5 инча, затова ги продавам не съм излизал от гаража навън с тях. Грайфера е около 6~8 мм, няма кривини, удари, неравномерни износвания. Много запазени. Балансирани направо слагаш и караш. Цената на комплекта е 300 лв.
  3. През 32- годишния си шофьорски стаж съм се нагледал на всякакъв род "интелигентни, умни, високопроходими МПС" в канавките покрай които минавам. Защото някои разчитат предимно на тези "още 1238492201 "дребни", допълнителни детайла", а не влагат разум и умения. И най-високотехнологичния автомобил ще ви подведе в някоя ситуация и ще ви изненада неприятно, ако не влагате разум в действията на крайниците си. Мисля че един разумен шофьор може да се справи с повечето ситуации в които би помогнало куатрото. Разбира се не пренебрегвам положителните му качества, гумите, пътните условия, но всеки сам преценя дали ще разхожда куатрото целогодишно без да носи постоянни ползи с плюсовете си или ще се задоволи с плюсовете на предното предаване, а в сложните ситуации ще се справя според случая. Аз лично не бих плащал тази цена целогодишно особено за автомобил втора ръка, който не се знае в какво състояние е куатрото, ESP и ABS. Затова пак повтарям си търся запазено А4 с предно, а не куатро. Изказвам собственото си мнение и имам право на това. Въпреки че съм и риболовец и турист, но преценявам че не ми е нужно куатро. Както не бих си купил и Мерцедес и БМВ.
  4. Не е причината само в куатрото. По същия начин се почувствах и аз с Пасата само с предно предаване с летни гуми миналата зима, само че след Вакарел. Бавен шофьор съм и до снега всички ме изпреварваха като спрял, но след като влезнахме в лапавицата си разменихме ролите. В началото се стъписах и аз намалих, но после тествах колата и си продължих с 70-80. Слезнах първи в София, но не се дължи на куатрото, а просто на някакви елементарни умения. Вече няколко куатро тествам на Горубляне, но досега не съм се навил да ги купя. Със 125 к.с. са бавни и спънати някак си. Пасата ми е с 10 години по-стар с 35 к.с. по-слаб, но ми е по-пъргав от тези куатро. Може би турбото ще го спаси, но твърдо си търся А4 с предно. Защо да търкалям цяла година трансмисия, която ще ми потрябва 5 пъти в годината за потегляне на баир. Като видя зор ще го изкатеря на задна, но няма да остана на място. Пет пъти в годината мога да си позволя да покарам малко на задна.
  5. А бе и аз това се чудя! Този автоджамбазин или не е час или се прави на ударен нещо. Писал е AUDI A4 1.8, а бензинов двигател с мощност 131 к.с. Не може да е сбъркал с дизел понеже е метан. Тук има нещо гнило май?
  6. Колеги и аз да попитам преди да хлътна. Загледал съм се в една А4 2003 г. 1.8 мотор бензин 131 к.с. италианка. Но този мотор ме учудва 1.8 има ли? Старите бяха 125 к.с. и 150 к.с 1.8Т. Този някой екзотичен двигател ли е или просто след 2001 г са пипнали малко? Aко някой познава модела нека сподели какви са плюсовете и недостатъците им? Къде са им слабите места и какво да гледам, че тези жабари много ме плашат с техните номера? Ще съм много благодарен за всякакви съвети?
×
×
  • Create New...